![]() |
Snop
Hva kan jeg spise når jeg har lyst på noe godt?
Begynner å bli litt lei av bacongull. Er det noen typer pastiller, tyggegummi eller lignende jeg kan ta? Takk |
Sv: Snop
stooore ifa, fribol drops fra apoteket og så kan du smelte ost i micro til den blir helt sprø og ta på grillkrydder eller salt *nam*
|
Her er det karbofritt snop: www.mindresukker.com.
|
Godis jeg kan spise uten å falle ut av ketose:
Mellers sukkerfritt Mentos sukkerfritt Dietorelle Läkerol Pisket krem med sukkererstatning med litt bakekakao Atkins barer Cavalier sjokolade. |
Sitat:
Kikk på det. Har smakt dem selv, de er kjempegode.:) Ulike Smaker i alle varianter. [Reklame] |
Er det noen steder i Sverige som selger disse varene som er på www.mindresukker.com? evt. hvor? :D
|
Tusen takk for alle svar:)
|
Må bare åpne tråden igjen for å spørre om produktene de har på mindresukker.com. Det står at produktene de selger inneholder "0g effektive karbohydrater" mens det står at det kan inneholde (de jeg så på) 20-35g splenda. For det første så er jo splenda rene karbohydrater, for det andre så vil jo 35g splenda tilsvare ca. 350g sukker i søtningsverdi (hvordan lar det seg gjøre?)...
|
Sitat:
Her er mailen jeg fant fra Splenda-folkene. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
:D |
Sitat:
Har aldri hatt noen problemer med sånt, men det hele endte skikkelig ille..:p Det dumme var at jeg spiste de mens jeg kjedet meg og ventet på forsiket besøk.:eek: Endte i en mageknip av en annen verden mens gjestene var på vei inn døra, og så 3xOppkast 20min senere. Herlig:D |
Sitat:
|
Jeg har leitet på ICA, Prix, Rema og Narvesen etter Store IFA, men kunne ikke finne dem :( Kan noen fortelle meg hvor jeg kan få kjøpt de ?
Finnes det andre pastiller eller tyggis med 0 karbo ? (foruten Fribol, som jeg har ) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Ser sånn ut: http://www.media.allerinternett.no/p...&ee=1161632846 |
Men store ifa inneholder jo karber de også? 47g per 100g, 15g i en pose?
|
Sitat:
Av 50.8 karber er 48.8 sukkeralkoholer. I en pose er det 0.6 karber!:heia::heia::heia: |
Man kan jo ikke bare fjerne sukkeralkoholene. De blir omdannet til glukose de også, de går bare voldsomt mye tregere. Litt usikker på hvor mye av malitolet i ifaen som blir tatt opp i blodet, men hvis man sier 50% (det er ca. 1/3 for xylitol) sitter man fortsatt igjen med 24 karber per 100 gram...
|
Sitat:
|
Sitat:
Når du sier at det tas opp og "alle" andre sier det passerer tarmene uten å tas opp, vil jeg gjerne ha troverdige kilder! Går det voldsomt mye tregere, blir nok heller ikke mye tatt opp, siden det i tillegg er lakserende!:p |
Sitat:
Tusen takk,så kult:).Nå må jeg vel klare å finne dem:D |
Sitat:
|
Sitat:
er det farlig og drikke, forsten? :) |
Sitat:
Sitat:
|
Virker som jeg tok litt feil.
http://lowcarbdiets.about.com/od/nut...a/maltitol.htm Det står at maltiolsirup (som det faktisk står bak på posen) har en GI på 52 (kan noen forklare hvordan?) så da får man faktisk en viss blodsukkerstigning. Jeg har ikke klart å finne ut ca. hvor mange % av malitolet som blir absorbert enda. |
Sitat:
Sitat:
Så forresten at de nå har xylitol i de små vademecum spray-flaskene... Makan til idioti. Så får slepe med meg glassflasken rundt... |
Kjøp en sånn reise-sprayflakse og bland ut vademecum og vann.
Eller SB12. Så har du spruten også :ja: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:32. |