Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Hekta på Atkins Advantage bar (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=20073)

msplum 22-06-08 16:51

Hekta på Atkins Advantage bar
 
Jeg kjøpte min første Atkins bar på torsdag. Og det er helt seriøst det beste jeg noen gang har smakt. Jeg satt her og porsjonerte den ut så godt jeg bare kunne og kan ikke nekte for at tårene satt løst når den var spist opp.

I går kjørte jeg og kjøpte 4. Spiste den første i bilen på vei hjem.
Klarte å vente til langt på kveld før jeg spiste nr to. Hadde bestemt meg for at det skulle bli med de to - men endte opp med å spise nr 3 også.

I dag har jeg gått rundt meg selv gang på gang for å hindre meg selv i å kaste meg over den siste og sluke den. Måtte til slutt gi etter for trangen og delte baren i 2 og tvang meg til å spise den ene halvdelen sakte, sakte. Prøver så godt jeg kan å undertrykke trangen til å stønne høyt av nytelse.

De er bare orgasmisk gode, og jeg føler meg som en narkoman her jeg går og sirkler rundt den siste halve baren.

Atkins Advantage bar har gitt ny mening til uttrykket "Ett tygg og du er hekta".

Jeg skal til London i sommer, noen som vet hvor jeg kan gå og kjøpe sånne der? Jeg tror jeg kommer til å bruke alle pengene mine på dette.. Komme hjemme kofferten stappa full :D

Tenkte at jeg skulle bestille fra den amerikanske siden som er nevnt her inne et sted, men de hadde ikke akkurat denne typen som jeg har forelska meg i. Hazelnut crunch.

Egentlig er jeg glad for at de ikke har disse på den butikken hvor jeg vanligvis handler. Men siden jeg har vært flink og slutta å røyke... kanskje jeg skal be dem om å ta dem inn..... farlig farlig.

smilefjes 22-06-08 17:02

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar
 
Ikke for å ødelegge gleden, men det ser ut til at jeg gikk ut av ketose med dem... Men jeg er enig i at de var utrolig gode :smile:

msplum 22-06-08 17:14

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar
 
Jeg er inne i en periode hvor jeg generelt sliter litt. Gikk opp et kilo for noen uker siden og har stått stille siden, så jeg gir blanke akkurat nå.

Skal reise bort nå til uka, men skal ta meg skikkelig sammen igjen fra neste uke av - frem til den tid, så skal jeg spise Atkins bar så mye jeg vil!

smilefjes 22-06-08 17:17

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar
 
Det høres helt greit ut :smile:

Noen ganger er man rett og slett ikke klar akkurat da - da er det bedre å heller konservere de resultatene man har og leve sånn en stund til man er klar til å gå på igjen.

Jeg sto stille i to år på vekten mens jeg hadde andre ting i livet som var viktigere, men nå er jeg klar til å drive med vekt igjen. Må ha mulighet til å ha høy fokus hvis jeg først skal gjøre det :klem:

Iset 22-06-08 17:22

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar
 
Hehe. Har du smakt den med mokka og den med peanøttkaramell, eller den med kokos? Aaargh så gode. Jeg bestilte en haug fra USA for noen år siden, spiste alle opp i løpet av noen dager. :flau:

msplum 22-06-08 17:31

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar
 
Jeg skal bestille fra USA til uka, må bare få peng først. Og de har jo ikke den jeg har smakt, men har snust litt på caramel chocolate peanut nougat *sukk det høres himmelsk ut*, og caramel fugde brownie.

Hvordan er det mulig å lage noe sååå godt? Jeg vil ha oppskriften!

Men jeg må jo si at prisene på disse er helt rå her i norge - kan det virkelig stemme at 26-28 kroner skal være riktig utsalgspris her? Jeg har litt lyst til å gjøre opprør mot det der!

Elanessë 22-06-08 18:58

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av msplum (Innlegg 492667)
Men jeg må jo si at prisene på disse er helt rå her i norge - kan det virkelig stemme at 26-28 kroner skal være riktig utsalgspris her? Jeg har litt lyst til å gjøre opprør mot det der!

Ja sykt! Her er de på 30kr :eek:

Nike 22-06-08 19:06

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar
 
Kan bare melde meg inn i rekken av Atkinsbar-frelste. Var såå close til å kjøpe idag på vei hjem fra lang tur i regnet, og akkurat nå angrer jeg sinnsykt på at jeg klarte å motså fristelsen.. Vilha vil ha vlha!:o

Søster 22-06-08 22:55

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar
 
Jeg er nok en av de få her som ikke er like begeistret for disse barene :o Bestilte noen pakker fra USA, og til nå har jeg smakt på to sorter, kokosbaren og karamell/peanøttbaren. Synes at de var mektig søt på en kvalmende måte, og så fikk jeg vondt i magen i noen timer etter inntaket :( Virker som at jeg ikke tåler barene så godt :rolleyes:

Photobscura 22-06-08 23:34

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar
 
Vondt i magen og lommeboken. Sist jeg kjøpte en var i åndeløs desperasjon på Deli De Luca, 43 kr for herligheten :rodme:

Kristin_B 23-06-08 00:05

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar
 
:sikle: måtte gå og finne meg en bar nå...hehe..

msplum 23-06-08 19:49

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 492874)
Vondt i magen og lommeboken. Sist jeg kjøpte en var i åndeløs desperasjon på Deli De Luca, 43 kr for herligheten :rodme:


43,- :eek:


Jeg har nettopp vært på butikken

En six-pack til samboeren min og 4 atkins til meg :D St.Hans feiringen er i full gang i det Plumske hjem!

majama 23-06-08 19:56

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar
 
Nam nam, venter på pakke fra USA med flere barer:) Har heldigvis noen igjen enda. Syns den med kokos er kjempegod:D Skjønner godt at du er hekta, det er jeg og!

Hyper 23-06-08 20:09

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar
 
Den med kokos er best!!

msplum 24-06-08 15:18

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar
 
OOOOOH

Altså... vekta sier at jeg har gått oppp 3 kilo siden torsdag...... 3 KILO!

Jeg har ikke spist noen ting "ulovilig" og har heller ikke overdrevet det lovlige. Det eneste jeg har spist som jeg normalt ikke spiser er Atkins Advantage bar.......

Jeg skjønner ingenting... håper det bare var vann og hormoner eller noe sånn...

StineK 24-06-08 22:04

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar
 
Det er fryktelig vanskelig å spise bare litt av en slik bar! :p

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av msplum (Innlegg 493769)
Jeg har ikke spist noen ting "ulovilig" og har heller ikke overdrevet det lovlige. Det eneste jeg har spist som jeg normalt ikke spiser er Atkins Advantage bar.......

En Atkinsbar har jo en del kalorier da - 4 stk blir 1000 kalorier som er en halv dagsrasjon eller noe slikt. Enkelte mener også at sukkeralkoholene ikke kan regnes som 0 karber, men at man bør telle 50%.

Så sjokkisene kan nok være noe av grunnen. Men 3 kilo? :eek: Sikkert en del vann og hormoner :ja:

Photobscura 25-06-08 00:08

Sv: Hekta på Atkins Advantage bar
 
Kalorier? :confused: :D


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no