Trenger hjelp til maten min
nå som jeg ikke kan gå på ketolyse en stund(gallesteinsanfall), så trenger jeg litt hjelp; for snikveiinga sier opp 1,5 kg siden mandaghttp://forum.babyverden.no/image/s7.gif og jeg har veiedag i morgen! lavkarbo er målet, uten alt for mye fett. jeg har ikke skeia ut heller!
dette spiste jeg i går: 2 knekkebrød med leverpostei og agurk 1 pære 1 hjemmelaget burger med ost, ketchup. på salat og ketolyselapper. 1 tynn skive fedonbrød med salami og agurk, og en halv skyr. 2-3 liter vann og 2 glass pepsi max. trena i 50 min. hittil i dag har jeg spist: 1 skive med makrel i tomat og 2 kjøttkaker. 3 dl vann. bruker fedonbrødet(18 kbh per 100) jeg veit liksom ikke helt hvordan jeg skal lage middager osv heller, for enten høykarbo elr keto liksom:confused: har jo aldri gjort annet. |
Sv: trenger hjelp til maten min
Hva med å kjøre litt Fedon? Her finner du en del oppskrifter så kan du kikke litt og se om det kan være noe :)
Håper formen er fin igjen? |
ja, formen er fin, bare stiv og støl enda(hadde kraftig anfall i 6 timer på tirsdag).
må sjekke litt fedon da:) takk for tips! |
Sitat:
Fortstt god bedring og lykke til med jakten på et passende kosthold :D |
Sv: Trenger hjelp til maten min
ER det å unngå fett du skal er det bare å spise kyllingfilet, mager ost, torsk, kolje, sei, salater, bønner. Du må ikke spise frukt og brød.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24. |