Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Andre dietter (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Spis deg slank (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=40784)

Snipa 17-02-11 10:11

Spis deg slank
 
Hei :)

Jeg er ny her og lurer på om noen har erfaringer med "Spis deg slank" ?
Jeg har nå gått på dietten i 13 dager, gikk ned 3,2 kg frem til dag 10 men pr i dag har jeg gått opp igjen 500 g :mad:.
Spiser bare den maten jeg skal spise, drikker fun light og cola zero, men det er jo lov har jeg forstått. Tygger også kanskje 1 pk extra tyggis pr dag.
Er kanskje naturlig å gå opp litt når man er på den bestemte uka i mnd, men utrolg deprimerende!
Gode råd mottas med takk :)!

marjusen 17-02-11 10:24

Sv: Spis deg slank
 
Se tre øverste trådene her:

http://forum.lavkarbo.no/search.php?searchid=5610956

senorita 17-02-11 11:11

Sv: Spis deg slank
 
Naturlig å gå opp når du har mensen.. en hel pakke tyggis hver dag? Ville jeg igrunn kuttet iut men.. 2.7 kg på to uker er jo kjempebra!! Kan ikke klage da?

christinal 17-02-11 11:22

Sv: Spis deg slank
 
Jeg går opp mellom 1-2 kilo under mens.
Vil anbefale deg og ikke veie deg i denne perioden, samt veie deg maks en gang i uka. Hadde en periode jeg gikk på vekta "hele" tida og det er utrolig hvor mye vekta er i endring....
Nå har jeg fast veiedag og fast tidspunkt å veie på. Ikke alltid jeg er på vekta heller den dagen.
Lykke til

Snipa 25-02-11 20:53

Sv: Spis deg slank
 
Nå har det løsnet litt må jeg si, har gått på Spis deg slank i 20 dager, og hittil gått ned 4,7 kg :)
Du har nok helt rett i å ha en fast veiedag ! Jeg ER helt hekta, veier meg hver morgen......
Takk for lykkeønskninger :) og lykke til videre dere andre også :) !!

Bompilula 27-02-11 00:23

Sv: Spis deg slank
 
Hei! Jeg har hatt denne boken stående i hylla en stund, og leste den i går og ble inspirert til å begynne et lavkarbokosthold i dag :). Første dagen har i hvertfall gått greit! :) Vedr. tyggegummi er det faktisk ganske mye karbo. Spiste 5-6 tyggis (sukkerfrie med "sjokoladefyll", riktignok) før i dag, og de alene stod for 8 g karbo! Det blir fort litt :).

Gøy å se at du har fått så gode resultater allerede. Lykke til videre!

Snipa 27-02-11 20:46

Sv: Spis deg slank
 
Jeg må gjøre oppmerksom på at jeg ikke følger boka "Spis deg slank", men bestiller ferdiglaget mat i 14 dagers menyer fra www.spisdegslank.no . Her er karbo innhold og kalorier utregnet fra før, og så lenge man spiser kun det man skal spise den dagen har man full kontroll på antall karb pr dag. Når det er sagt, så prøver jeg å bruke minimalt med tyggis, for ikke å overskride 25g karb pr dag. Og jeg går jo ned i vekt : )

Nerthus 27-02-11 20:51

Sv: Spis deg slank
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Snipa (Innlegg 1041968)
Jeg må gjøre oppmerksom på at jeg ikke følger boka "Spis deg slank", men bestiller ferdiglaget mat i 14 dagers menyer fra www.spisdegslank.no . Her er karbo innhold og kalorier utregnet fra før, og så lenge man spiser kun det man skal spise den dagen har man full kontroll på antall karb pr dag. Når det er sagt, så prøver jeg å bruke minimalt med tyggis, for ikke å overskride 25g karb pr dag. Og jeg går jo ned i vekt : )

Kjempebra! Jeg gikk også ned på spisdegslank ferdigmat - ihvertfall før kroppen min begynte å oppføre seg "rart";) Anbefaler å holde på med ferdigmat så lenge du har mulighet :)

Snipa 27-02-11 23:36

Sv: Spis deg slank
 
Hva mener du med at kroppen begynte å oppføre seg "rart"?
Jeg har brukt det i 3 uker nå, og skal gå på det i 3 uker til før jeg må ha en pause i 2 uker pga konferanser og kurs, men kroppen ser ut til å trives med det :)

Nerthus 28-02-11 09:05

Sv: Spis deg slank
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Snipa (Innlegg 1042124)
Hva mener du med at kroppen begynte å oppføre seg "rart"?
Jeg har brukt det i 3 uker nå, og skal gå på det i 3 uker til før jeg må ha en pause i 2 uker pga konferanser og kurs, men kroppen ser ut til å trives med det :)

Jeg har en del vitamin-mangler og forhøyede blodprøvesvar som ikke er relatert til kostholdet = "rart". Er under utredning :)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:55.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no