Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lunsj (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=117)
-   -   Min matboks (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16940)

karbolia 22-05-08 15:42

Sv: Min matboks
 
Ehe... ikke akkurat matboks... men mer sammensetting av mat... i en boks.. til et måltid... *tegner og forklarer*

Solskinn 22-05-08 22:59

Sv: Min matboks
 
Jepp, skjønner hva du mener. Fant massevis av flotte bilder :)
http://images.google.com/images?q=bento

bolleboll 07-06-08 07:37

Sv: Min matboks
 
Den matboksen var smart. Tror jeg må skaffe meg en sånn

bolleboll 10-06-08 12:10

Sv: Min matboks
 
hei
Jeg bestilte matboksen fra Sverige den 7/6 og den er kommet alt. Skal hente den på posten etterpå. Gleder meg til å bruke den .
Ha en fin dag

Areola 10-06-08 13:18

Sv: Min matboks
 
Ja, de var kjemperaske når jeg bestillte fra de også. Raskere enn den norske jeg bestille fra!
Gled deg, den er kjempelur :)

SivPiv 10-06-08 20:41

Sv: Min matboks
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av bolleboll (Innlegg 484733)
hei
Jeg bestilte matboksen fra Sverige den 7/6 og den er kommet alt. Skal hente den på posten etterpå. Gleder meg til å bruke den .
Ha en fin dag


Hvor mye måtte du betale i alt? Kom det toll og greier på?

bolleboll 10-06-08 21:41

Sv: Min matboks
 
Hei
Jeg husket feil.
Kjøpte den på alexi.no
Jeg valgte den norske nettsiden, for det viste seg at det ble billigere enn den svenske. Kr 239. Har også bestilt en fra utlandet, som jeg fant i dag. Der ble det 47 dollar med frakt. lunchboxes.com. Den var med veske og drikkeflaske..bare matboksen koster 10 dollar mindre, så denne siden er billigere :)

Veggpryd 11-06-08 18:53

Sv: Min matboks
 
Får vi noen bilder etterhvert da? :spent:

luringen 11-06-08 21:24

Sv: Min matboks
 
jeg og har bestilt! må vel sloss med lillegut om den..

bolleboll 14-06-08 06:54

Sv: Min matboks
 
Hei
Derfor har jeg bestilt to for datteren min ville ha når hun så min.
Ha en fin dag :)

noli 14-06-08 12:09

Sv: Min matboks
 
Jeg har også bestilt, både til meg selv og samboeren. Gleder meg til de kommer. :)

Agurk 21-10-08 16:35

Sv: Min matboks
 
Jeg bestilte en svart fin en fra Sverige nå. Gleder meg! Man trenger ikke kjøpe mer innold enn det som følger med i Boksen, eller? Håper ikke det.

Areola 21-10-08 22:18

Sv: Min matboks
 
Gratulerer med ny fin boks! Jg bruker min hver dag fortsatt, jeg:) du trenger ikke noe ekstra utstyr, men jeg kjøpte et ekstra sett med "innmat", for da slipper jeg og måtte vaske de for hånd hver dag. Bare sette det i oppvaskmaskinen og hente et nytt sett fra skuffen:)

Mellon 05-01-09 11:55

Sv: Min matboks
 
Nå har jeg fått meg laptop matboks, men syns egentlig den var litt liten ja. Jeg har nemelig både frokost og lunsj med meg+ snacks. En salat til lunsj får jo ikke plass noensteder i denne boksen. Jeg endte med å dele salaten min opp og hat litt ingridiense i hver boks og blande alt i en bolle på jobb. Men kanskje jeg skal legge opp andre retter, ha bare litt salat på siden og kjøtt og slikt ellers?

Er uansett veldig gøy å lage mat i disse små boksene, bruker tid på å finne på mye rart å ha i. Skal legge ut bilder etterhvert, gøy med en tråd med inspirasjonsbilder. Skal lage egen blogg tenkte jeg

Everio 05-01-09 13:52

Sv: Min matboks
 
Så kjekke matbokser :) Hvor bestilte du fra Mellon?

Jabba 05-01-09 18:40

Sv: Min matboks
 
Følger det med lokk til alle boksene?

Veggpryd 10-01-09 21:07

Sv: Min matboks
 
Nei, bare den ene boksen + den bitte lille. Det er skikkelig dumt - og gjerrig av produsenten! :mad: Det går greit å bruke gla'pack rundt boksene, men det hadde jo vært stiligere med lokk til alle boksene da.

Jabba 10-01-09 21:14

Sv: Min matboks
 
Ja - lokk er en fin ting. Blir vel søl og griseri uten?

Veggpryd 10-01-09 21:20

Sv: Min matboks
 
Det går greit, men nå bruker jeg bare den boksen med lokk. Synes hele laptopen er for stor.

Åh - så glemte jeg å nevne at det bestikket som følger med er skikkelig dårlig... Gaffelen er allerede knekt ved skaftet. Eller var det skjea? :confused: :lol:

Mellon 11-01-09 16:52

Sv: Min matboks
 
Nå har jeg tatt mange flotte bilder av matboksen min denne uka som gikk, men siden vi ikke har nett hjemme får jeg ikke dele :( Men det kommer etterhvert.:D

Areola 11-01-09 17:17

Sv: Min matboks
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Rubens (Innlegg 609776)
Åh - så glemte jeg å nevne at det bestikket som følger med er skikkelig dårlig... Gaffelen er allerede knekt ved skaftet. Eller var det skjea? :confused: :lol:

Ja, kjempedårlig!
Alle mine FIRE er knekt.. Men bra å høre at det ikke er meg som spiser for brutalt. :lol:

Nå bruker jeg kaffeskjeer og gafler. Funker flott :)

Areola 11-01-09 17:20

Sv: Min matboks
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mellon (Innlegg 610516)
Nå har jeg tatt mange flotte bilder av matboksen min denne uka som gikk, men siden vi ikke har nett hjemme får jeg ikke dele :( Men det kommer etterhvert.:D

Gleder meg!
Har noen bilder jeg også, men vet ikke om jeg husker hva som er oppi..

Lady_bug 02-03-09 01:30

Sv: Min matboks
 
Jeg dytter litt på denne tråden, ser at det er flere som har tatt bilder og skal legge ut.
Jeg bestilte meg en rosa laptop matboks nå ikveld, og gleder meg til den kommer. Og da er det fint med litt inspirasjon i mellomtiden! :D

Mellon 02-03-09 10:00

Sv: Min matboks
 
Her er noen av mine lunsjer:
http://2.bp.blogspot.com/_-YmI_yI4vR...0/21.01.09.jpg
Omelett, nøttemuffins, pistasjnøtter, tomater og sukkererter og en bit cherry ost

http://2.bp.blogspot.com/_-YmI_yI4vR...0/12.01.09.jpg
En skive fullkornsbrød delt i to, en lett liten salat med fetaost, en nøttemuffins, lavkarbo brownie og litt brie



Carisma 02-03-09 10:08

Sv: Min matboks
 
Er dette virkelig alt dere spiser til lunsj? Følte meg skikkelig matvrak jeg nå.... :(


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:48.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no