Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   London fruit & herb company (te) (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15143)

nettie 30-09-07 16:49

London fruit & herb company (te)
 
jeg lurer på om jeg kan drikke denne teen på ketolyse. er det noen som vet dette??

nettie 30-09-07 18:11

Sv: london fruit & herb company
 
fant svar sjøl....

safran 30-09-07 22:14

Sv: london fruit & herb company
 
At man kan?

Snorkfroken76 28-03-11 12:19

Sv: london fruit & herb company
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av safran (Innlegg 343641)
At man kan?

Satt akkurat og lurte på det samme? den ser så fruktig ut at jeg vet ikke om jeg kan drikke den? Godt å ha noe å veksle på med kaffen, og vi har denne teen på jobb.. Noen som vet?

Bindi 28-03-11 12:48

Sv: London fruit & herb company (te)
 
Åh, eple og kanel teen fra London Fruit & Herb er sååå god!!

Kitt 28-03-11 12:50

Sv: London fruit & herb company (te)
 
Så lenge du ikke spiser te- posene eller søter teen med sukker/honning, kan du drikke teen til du skvalper!;):D:p

(Skulle lese bak på esken og tømte alle te- posene på gulvet!:pIkke det lureste jeg har gjort i dag!)

arnakristin 28-03-11 12:55

Sv: London fruit & herb company (te)
 
Hei,
Den generelle oppfatningen er at med mindre du ikke har tenkt å spise teposen så er det helt greit å drikke fruk/bær te.

Snorkfroken76 28-03-11 19:24

Sv: London fruit & herb company (te)
 
Ha-ha, ok! ;) Skal prøve å ikke spise posene! ;D Prøvde meg på en kopp i dag og den er mer en søt nok i seg selv. Har fått skjerpede søt-sanser skjønner jeg! Vi har bare en sånn diger eska og fant ingen næringsinnhold-fortegnelse så topp at dere kan hjelpe! :)

Kitt 28-03-11 20:13

Sv: London fruit & herb company (te)
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Snorkfroken76 (Innlegg 1068749)
Ha-ha, ok! ;) Skal prøve å ikke spise posene! ;D Prøvde meg på en kopp i dag og den er mer en søt nok i seg selv. Har fått skjerpede søt-sanser skjønner jeg! Vi har bare en sånn diger eska og fant ingen næringsinnhold-fortegnelse så topp at dere kan hjelpe! :)

Innholdsfortegnelsen fant jeg som sagt i bunnen under den store esken!:p
Det som ikke stod der, var næringsinnholdet. Men ut ifra innholdsfortegnelsen, ser det ikke akkurat ille ut!:)

Brokkoli 08-12-11 10:52

Sv: London fruit & herb company (te)
 
Denne teen forvirrer meg. Jeg liker å drikke den siden den er koffeinfri, men så prøvde jeg å legge det inn på diett.no, og da EKSPLODERTE karbohydratene. Er det kanskje næringsinnholdet i selve teen som ligger inne på diett.no, og ikke den utvannede varianten. Ingen spiser vel tørr te med skje? ;)

Jeg blir nervøs for jeg vil ikke kutte ut teen med mindre jeg må, men om den faktisk tilfører meg såpass med karbohydrater er det jo den som er festbremsen min.

Inguz 08-05-13 01:03

Sv: London fruit & herb company (te)
 
Bumper denne, for jeg lurer også.
Har holdt meg unna mine, men vet at akkurat disse holder meg unna Cola Light så om de er innafor lovlig er det supert.

Imse 08-05-13 07:10

Sv: London fruit & herb company (te)
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ScM (Innlegg 1441614)
Bumper denne, for jeg lurer også.
Har holdt meg unna mine, men vet at akkurat disse holder meg unna Cola Light så om de er innafor lovlig er det supert.

Les en gang til: Så lenge du ikke skal spise innholdet i posene kan du drikke til du skvulper.

Inguz 08-05-13 15:24

Sv: London fruit & herb company (te)
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Imse (Innlegg 1441618)
Les en gang til: Så lenge du ikke skal spise innholdet i posene kan du drikke til du skvulper.

Joda, leste det. Men så ble det sagt at diett.no registrerte den med veldig mye karbo. Det var derfor jeg lurte.

TrillTrall 08-05-13 15:32

Sv: London fruit & herb company (te)
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ScM (Innlegg 1441692)
Joda, leste det. Men så ble det sagt at diett.no registrerte den med veldig mye karbo. Det var derfor jeg lurte.

Bare så det er sagt - en del varer på diett.no er riv ruskende galt lagt inn! Nå er det lenge siden jeg brukte det, men dersom noe ser helt villt ut så er det gjerne feil lagt inn altså.

Inguz 08-05-13 15:39

Sv: London fruit & herb company (te)
 
Okei, men da tyter jeg i meg te, og kutter brus. ��


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:11.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no