Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Bra blad; Mat & Helse (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=3464)

mofe 31-01-05 20:53

Bra blad; Mat & Helse
 
Dette er altså et så innmari bra blad! Fåes kjøpt på Narvesen for rundt femtilappen, kommer ut en gang i måneden :)

Anbefaler også dette som gavetips! Hva med et abonnement til mor eller far (som ikke skjønner hvorfor avkommet har blitt så lavkarbofrikete??)

Jeg la dette bladet "tilfeldig" på stuebordet (bor i kollektiv) for noen dager siden, og titt og ofte når jeg har kommet ut i stuen de siste dagene, har det blitt diskutert kosthold! YAY! SIer jeg bare :)

Jeg lar bladet gjøre jobben for meg - altså jobben med tittelen "frels de som kan frelses" - ellernoesånt :o :cool:

Summer 31-01-05 20:59

ja, kjempebra blad! :ja:

Kommer det nytt nummer snart eller? :)

Huldr 31-01-05 21:01

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mofedilla

Jeg lar bladet gjøre jobben for meg - altså jobben med tittelen "frels de som kan frelses" - ellernoesånt :o :cool:

Hehe :) Veldig bra!!

Må styrte av gårde og kjøpe siste nummer før det kommer et nytt...

Anne 31-01-05 21:06

Det er selvfølgelig nyttig å ha disse fine bladene, men for de som synes det kan bli mye penger til alt man har lyst på; Mange bibliotek har maaaaassse tidsskrifter til lesing på biblioteket:p

mofe 31-01-05 21:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lise
ja, kjempebra blad! :ja:

Kommer det nytt nummer snart eller? :)

Jeg kjøpte nr. 1 da vi var på Gol.. tror det kommer ut en gang i måneden, og det er jo straks februar, såå... :)

Huldr 31-01-05 21:10

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anne
Det er selvfølgelig nyttig å ha disse fine bladene, men for de som synes det kan bli mye penger til alt man har lyst på; Mange bibliotek har maaaaassse tidsskrifter til lesing på biblioteket:p

Godt poeng! :ja:

Men Mat & Helse har de ikke på mitt bibliotek :nei:

Ellers pleier jeg ofte å låne "I form" på biblioteket. Ganske bra blad det også, faktisk! :)

mofe 31-01-05 21:11

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Scilla

Ellers pleier jeg ofte å låne "I form" på biblioteket. Ganske bra blad det også, faktisk! :)

Jeg har inntrykk av at de er innmari Grete Roede-aktig?

Anne 31-01-05 21:14

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Scilla
Godt poeng! :ja:

Men Mat & Helse har de ikke på mitt bibliotek :nei:Synd...

Ellers pleier jeg ofte å låne "I form" på biblioteket. Ganske bra blad det også, faktisk! :)

I Form:ja:...jepp

Anne 31-01-05 21:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mofedilla
Jeg har inntrykk av at de er innmari Grete Roede-aktig?

Kanskje litt når det gjelder kosten, men ellers masse fint synes jeg:)

Huldr 31-01-05 21:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mofedilla
Jeg har inntrykk av at de er innmari Grete Roede-aktig?

Ikke akkurat Grete Roede... de tar for seg forskjellige matfilosofier og -trender. De har nok ikke noe fast standpunkt, men legger seg på en linje som er "for alle", omtrent som et ukeblad. Synes de er ganske flinke til å skrive om lavkarbo "light"... Jeg leser det mest pga andre artikler - det er myyyye interessant! :) Fra innholdsfortegnelsen i nr 18/2004: Proteiner: fordel dem riktig ut over dagen og gå ned i vekt, Hvordan slippe unna bakrus ( :rolleyes: ), 19 kryddere som gjør deg sunnere, massasje for kropp og sjel, 9 veier til en bedre holdning, ekspresstreningsskole: drømmekropp nå... :p

mofe 31-01-05 21:30

Spennende, Scilla :) Da skal jeg bla igjennom det ved neste korsvei (ellernoesånt) :rolleyes:

Anne 31-01-05 21:31

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Scilla
drømmekropp nå... :p

Ja takk...tar gjerne et lite, kjapt referat:p

Aline 31-01-05 21:34

selv abbonerer jeg på shape up. litt sånn som iform tipper jeg?
men det blir jo ofte til at jeg kjøper mat og helse også, ja ;) :p

Huldr 31-01-05 21:44

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anne
Ja takk...tar gjerne et lite, kjapt referat:p

Har ikke lest det ennå, men det kommer... :D

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Aline
selv abbonerer jeg på shape up. litt sånn som iform tipper jeg?

Har ikke lest det på lenge... vet ikke... Er det bra?

Aline 31-01-05 21:45

det handler om litt av hvert. litt sånn alt og ingenting?

det er alltid 1-5 spennende / interessante artikler pr nr :)

Anne 01-02-05 10:14

Jeg leser sporadisk både Shape up og I Form. Begge er helt ok og mange fine artikler i begge. Både om trening, mat, kroppspleie og helse generelt. Tips og råd på ulike felter.

friflex 02-02-05 17:31

Var kommet nytt Mat&Helse på Narvesen i dag;)

mofe 02-02-05 19:26

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av friflex
Var kommet nytt Mat&Helse på Narvesen i dag;)

Yay!

Anne 02-02-05 19:34

Jeg abonnerer jo...hvorfor har ikke jeg fått det enda:confused: Det siste Mat&Helse mener jeg.

Sikkert sommel på posten el noe....:hylgrine:Vil ha det nå!!!! Jaja, da får jeg det sikkert i morgen, noe å glede seg til da og:p

friflex 02-02-05 21:28

Er de flinke med abbonenter vanligvis eller?

Er ikke moro og abbonere på blader dersom en får dem sent... Har vurdert abbonement på Mat&Helse, men ikke blitt noe av sålangt.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no