Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål og svar (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=129)
-   -   Lavkarbohuset (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=50916)

Newstart 13-02-12 13:07

Lavkarbohuset
 
Lurer på å bestille meg noe fra Lavkarbohuset. Ser de har tortilla lefser som de hevder er verdens beste. Er det noen som har prøvd de her og er enig med dem? Lurer på å bestille det og pita brød.... :D

langaard 13-02-12 13:13

Sv: Lavkarbohuset
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Newstart (Innlegg 1301345)
Lurer på å bestille meg noe fra Lavkarbohuset. Ser de har tortilla lefser som de hevder er verdens beste. Er det noen som har prøvd de her og er enig med dem? Lurer på å bestille det og pita brød.... :D

Verdens beste , er vel og overdrive:)
De er helt greie på smak.

StegforSteg 13-02-12 13:27

Sv: Lavkarbohuset
 
Jeg vurderte også å bestille, men første gang jeg prøver nettbutikk vil jeg gjerne ha det i postoppkrav for i fjor bla annet var det folk som ventet i mndvis på varene sine fra sukkerfritt.com. Jeg er ikke interessert i å betale for varer jeg må vente lenge på - så derfor velger jeg postoppkrav.

Men gi beskjed hvis du har bestilt ang leveringstid osv. :)

elien 13-02-12 15:31

Sv: Lavkarbohuset
 
Jeg syntes de nye i Lavkarboweb shoppen er mye bedre enn Mama Lupes (husker ikke helt hva de heter,å jeg kan jo ikke lage link). Men det er ikke sikkert alle er enige om det, men her i huset er vi enige på det:)

Elin

Newstart 13-02-12 17:36

Sv: Lavkarbohuset
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av elien (Innlegg 1301412)
Jeg syntes de nye i Lavkarboweb shoppen er mye bedre enn Mama Lupes (husker ikke helt hva de heter,å jeg kan jo ikke lage link). Men det er ikke sikkert alle er enige om det, men her i huset er vi enige på det:)

Elin


Hva syns du er forskjellen på de da?

elien 13-02-12 18:15

Sv: Lavkarbohuset
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Newstart (Innlegg 1301442)
Hva syns du er forskjellen på de da?



Vanskelig å forklare, men jeg syntes det er en annen konsistens å en annen "lukt" å smaken er litt mer lik de "høykarbo".

Jeg startet en tråd på disse 2 forskjellige typer tortilla for en god stund siden, å igjen med mine datakunnskaper så klarer ikke jeg å finne den å legge i link:confused:. (jeg burde kanskje få litt kursing i det av ungdommen i huset:o)

Men søk på det

Elin

macadamia79 13-02-12 18:28

Sv: Lavkarbohuset
 
Eller del en søt paprika på langs, legg i fyll og gratiner

maynard 13-02-12 23:53

Sv: Lavkarbohuset
 
Synes mama lupes sine er best! :) Lettere å håndtere synes jeg og.
Det er så godt å kunne spise lakserull på lavkarbo :D

hannerypa 14-02-12 00:10

Sv: Lavkarbohuset
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Newstart (Innlegg 1301345)
Lurer på å bestille meg noe fra Lavkarbohuset. Ser de har tortilla lefser som de hevder er verdens beste. Er det noen som har prøvd de her og er enig med dem? Lurer på å bestille det og pita brød.... :D

Har bestiltt og hentet flere pakker med tortilla nå. Veldig gode på smak. 10 stk i pakken. Har brukt de som lomper og pizza bunn. Fungerte veldig bra som pizza, ble nesten lykkelig når jeg spiste den. Smakt som Italiensk Pizza. Kommer til å bestille mer derfra..

Jem 14-02-12 10:14

Sv: Lavkarbohuset
 
Å, så bra, nå ble jeg inspirert og bestilte et par pakker! :D

timich 14-02-12 10:49

Sv: Lavkarbohuset
 
Mama Lupes er kjempegode!! Men de skulle gjerne vært litt større så det var plass til mer fyll:D

StegforSteg 14-02-12 11:11

Sv: Lavkarbohuset
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hannerypa (Innlegg 1301643)
Har bestiltt og hentet flere pakker med tortilla nå. Veldig gode på smak. 10 stk i pakken. Har brukt de som lomper og pizza bunn. Fungerte veldig bra som pizza, ble nesten lykkelig når jeg spiste den. Smakt som Italiensk Pizza. Kommer til å bestille mer derfra..

Hvor lang tid gikk det fra du bestilte/betalte til de kom? :)

bente1 14-02-12 11:38

Sv: Lavkarbohuset
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg (Innlegg 1301785)
Hvor lang tid gikk det fra du bestilte/betalte til de kom? :)

Jeg har bestilt fra Lavkarbohuset flere ganger, og for meg har det aldri tatt mer enn en uke å få varene. Når jeg har bestilt har de alltid vært raske til å ekspedere, så tidsbegrensningen ligger på posten, ikke dem.:)

Mama Lupes lefsene synes jeg er kjempegode - bedre enn vanlige høykarbo lefser etter min mening, ligner mer på ferske tortillalefser.;)

I tillegg bestiller jeg lavkarbo brød og pizzabunn der med jevne mellomrom. Spesielt det brødet er deilig å ha oppskåret i skiver i fryseren og tine i brødristeren når jeg må ha et kjapt lite måltid.:)

elien 14-02-12 11:41

Sv: Lavkarbohuset
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg (Innlegg 1301785)
Hvor lang tid gikk det fra du bestilte/betalte til de kom? :)


Når jeg bestiller på lavkarboweb så har jeg det som regel dagen etterpå. Får sporingsnr tilsendt på mail å følger med.

Elin

hannerypa 14-02-12 12:24

Sv: Lavkarbohuset
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg (Innlegg 1301785)
Hvor lang tid gikk det fra du bestilte/betalte til de kom? :)

Tok to dager, bor ikke så langt unna, så da hentet jeg det 3 dagen.

StegforSteg 14-02-12 14:22

Sv: Lavkarbohuset
 
Takk :) Da skal jeg bestille når jeg får lønn!

elien 15-02-12 11:13

Sv: Lavkarbohuset
 
Nå har de fått inn noen nye lefserJoseph's Bakery: Lavash bread

på lavkarboweben, de er store firkantet. Jeg har tidligere bestilt disse fra USA å syntes de er kjempegoe. www.lavkarbowebshop.no/index.php?main_page=product_info&cPath=70&products _id=335
Prøvde å lage link men det ble bare sånn:eek: ( edit, linken virker jo, det har jeg ikke fått til før)

Å så de har også fått inn større torlillaer
Smart & Delicious Low Carb Tortilla's - Large


Elin

Newstart 15-02-12 21:02

Sv: Lavkarbohuset
 
Jeg bare MÅ prøve. Ble sulten jeg nå. Tenk å prøve de med fyll og ....åh nei de skal testes ut ja. Er det noe anna jeg må teste der?:D Kanskje pizzabunn...

Kanutten 15-02-12 22:00

Sv: Lavkarbohuset
 
Jeg har kjøpt disse store firkantene tidligere. Min erfaring er at de ble veldig fort tørre; nesten som vestlandslefse. :rodme: Jeg oppbevarte dem slik det stod på pakken, men det nytta ikke. MEN de var gode så jeg kommer til å gi dem en ny sjanse€

elien 15-02-12 23:03

Sv: Lavkarbohuset
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1302395)
Jeg har kjøpt disse store firkantene tidligere. Min erfaring er at de ble veldig fort tørre; nesten som vestlandslefse. :rodme: Jeg oppbevarte dem slik det stod på pakken, men det nytta ikke. MEN de var gode så jeg kommer til å gi dem en ny sjanse€


Jeg tar sukkerfri Sveet Chilisaus, blander med maiones til så sterkt du vil ha det, smører det på "lefsen" å har i salat å strimlet kylling file. Å ruller det i sammen. Det smaker himmelsk.

Jeg frysere ned 2 og 2 å tar de bare opp rett før bruk. Holder seg fine på den måten. Men nå blir det litt kortere vei enn fra USA så det kan også noe å si på tørrheten.

Elin

Jem 16-02-12 08:56

Sv: Lavkarbohuset
 
Jeg bestilte to pakker tortillalefser fra Lavkarbohuset på onsdag - og fikk i de går. Dvs jeg hadde bestilt med postforsendelse (koster like mye som en pakke tortillalefser, men ok, hadde ikke mye valg). Men tror dere jaggu ikke at det kom en fyr som jobber der og ringte på døra hjemme, som "syntes det var mye porto å betale for en så liten forsendelse" så han kjørte like godt direkte ut han, siden han skulle et ærende i nærheten.. og slengte liksågreit på en ekstra tortillapakke også.. så mitt utbytte ble tre pakker - frakt til døra, personlig levert..

Ikke verst! :cool:

Jabba 16-02-12 09:25

Sv: Lavkarbohuset
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Jem (Innlegg 1302475)
Jeg bestilte to pakker tortillalefser fra Lavkarbohuset på onsdag - og fikk i de går. Dvs jeg hadde bestilt med postforsendelse (koster like mye som en pakke tortillalefser, men ok, hadde ikke mye valg). Men tror dere jaggu ikke at det kom en fyr som jobber der og ringte på døra hjemme, som "syntes det var mye porto å betale for en så liten forsendelse" så han kjørte like godt direkte ut han, siden han skulle et ærende i nærheten.. og slengte liksågreit på en ekstra tortillapakke også.. så mitt utbytte ble tre pakker - frakt til døra, personlig levert..

Ikke verst! :cool:

WOW! Det kan man kalle service!

Newstart 27-02-12 13:31

Sv: Lavkarbohuset
 
Jeg skal betale på lavkarbohuset nå, men så spør de om rabatt kode. Når får man det egentlig?

siljesfremgang 27-02-12 14:52

Sv: Lavkarbohuset
 
Vet hva jeg skal bestille når pengene er på konto igjen...:P

Disen 27-02-12 16:13

Sv: Lavkarbohuset
 
Jeg bestilte derfra for første gang i går, fikk mail i dag og skal hente varene i morgen. Bestilte litt av hvert, brød, sjokoladekake, pizza bunn, lefser og sjokolader til påska. Må ha noe å kose meg med i påska og har troen på disse sjokoladene.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:45.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no