Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=46107)

LadyLike 10-01-12 12:26

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Albatross (Innlegg 1280173)
Hallais! :D

Jeg har gått ned 2,6 kg siden tirsdag, love it!! :D

Kjempe bra jobba!!!

Jeg må finne nye batterier til vekta mi, det er sånne dumme runde (kaller de alltid for klokke batterier) så jeg får aldri kjøpt de.

Har unnet meg litt flere atkins barer fra iherb, gleder meg til de kommer i posten :)

LadyLike 11-01-12 08:38

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med
 
God morgen jenter, dagen idag startet med at jeg er nede på 79.1, ny rekord for meg :) Laveste vekta jeg registrerte før jul var 79.8. Nå er jeg ned nesten 12 kg og det er jeg kjempe stolt av!

Tok på meg en t-skjorte i dag som jeg liker veldig godt men la merke til at den liksom "henger og slenger" spesielt i ryggen og over magen. Har jeg virkelig krypet så mye??

På cm målene er det ingen endring men det er ikke rart så lite som jeg har trent i det siste. Jeg er bare glad for at jeg ikke har lagt på meg i cm :)

Hvordan går det med dere damer?
Jeg har endelig fått min søster til å få øyne opp for dette, hun ville gjerne ha stevia og skal unngå hvitt mehl og sukker i en periode. Hun har mye problemer med magen. Så jeg krysser fingrene for at hun finner ut av at det er bra for henne. Hun tåler heller ikke melkeprodukter, men jeg tror at når hun får "renset opp systemet" så kanskje hun vil tåle melk igjen også!

Albatross 11-01-12 11:32

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med
 
Ned totalt 9,1 kg siden oktober :) Er ganske fornøyd! :D

LadyLike 12-01-12 08:46

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Albatross (Innlegg 1281182)
Ned totalt 9,1 kg siden oktober :) Er ganske fornøyd! :D

Godt jobbet!!

Jeg trente for første gang etter en laang pause i desember. Herlighet så deilig, men akk så slitsomt!

LadyLike 19-01-12 08:30

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med
 
nå damer, hvordan går det med dere?

Jeg står vekta stille, men jeg er ikke overrasket over det. jeg har nesten ikke fått muligheten til å trene i det siste. Skjer så utrolig mye både på jobb og privat. Vi pusser opp hjemme og dermed går de fleste kveldene til å male eller legge gulv. helt ok altså :)

Håper å høre hvordan det går med dere :)

Albatross 19-01-12 09:19

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med
 
Her har det begynt å slippe litt igjen så nå er jeg på 80,4 :D

Lindemor 19-01-12 10:53

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LadyLike (Innlegg 1285704)
nå damer, hvordan går det med dere?

Jeg står vekta stille, men jeg er ikke overrasket over det. jeg har nesten ikke fått muligheten til å trene i det siste. Skjer så utrolig mye både på jobb og privat. Vi pusser opp hjemme og dermed går de fleste kveldene til å male eller legge gulv. helt ok altså :)

Håper å høre hvordan det går med dere :)

Oppussing er også litt trim. Ihvertfall aktivitet, så helt galt er det jo ikke! ;). Stå på videre. Du får betalt! :blomster:

Lindemor 19-01-12 10:56

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med
 
Jeg tok av 1 kilo siste uke, men har fremdeles 800gram til førjulvekt som står på tickeren her. Har nektet meg selv å oppdatere den til tyngre vekt....:o.

Er overrasket over at kroppen slapp 1 kilo denne uken da jeg var på 2-døgns cruise med Color Line i helgen. Mye god mat. Enda mer godt drikke osv osv.... MEN jeg la inn en treningsøkt på båten på lørdagen. Da må jeg innrømme at jeg følte meg skikkelig flink! Pakket treningstøy og brukte det! Ikke dårlig! ;).

Jeg trener mye og ser at kroppen min forandrer seg mye mer enn det vekta skulle tilsi. Jeg erstatter vel kroppsmasse med muskler. Antakelig.

En stor del av meg er fornøyd med kroppen min slik den er nå. Jeg er sterk, slank og passer inn i str 38. Alikevell har jeg et indre ønske om å få ned sifrene på vekta enda litt mer... får bare se om det er mulig.

Jeg spiser min mat og trimmer min trim og forsøker å fokusere på det viktigste.

LadyLike 22-01-12 07:55

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lindemor (Innlegg 1285851)
Jeg tok av 1 kilo siste uke, men har fremdeles 800gram til førjulvekt som står på tickeren her. Har nektet meg selv å oppdatere den til tyngre vekt....:o.

Er overrasket over at kroppen slapp 1 kilo denne uken da jeg var på 2-døgns cruise med Color Line i helgen. Mye god mat. Enda mer godt drikke osv osv.... MEN jeg la inn en treningsøkt på båten på lørdagen. Da må jeg innrømme at jeg følte meg skikkelig flink! Pakket treningstøy og brukte det! Ikke dårlig! ;).

Jeg trener mye og ser at kroppen min forandrer seg mye mer enn det vekta skulle tilsi. Jeg erstatter vel kroppsmasse med muskler. Antakelig.

En stor del av meg er fornøyd med kroppen min slik den er nå. Jeg er sterk, slank og passer inn i str 38. Alikevell har jeg et indre ønske om å få ned sifrene på vekta enda litt mer... får bare se om det er mulig.

Jeg spiser min mat og trimmer min trim og forsøker å fokusere på det viktigste.

Så flink du har vært Lindemor!

Jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver. Jeg ser sliter med å se at vekta har gått ned på kroppen. Jeg vet jo at mye har skjedd siden jeg får plass i mye mindre klær. Men når jeg står og ser på meg selv i speilet så ser jeg det ikke.

Merker også stor forskjell på når jeg trener jevnt, og når jeg ikke trener jevnt. Kroppen blir strammere når jeg trener jevnlig.

God Søndag til dere!

Albatross 22-01-12 10:34

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med
 
Ja da har jeg nådd 79.7 kg... har hatt god nedgang siste uka men nå stoppa det, igjen, er nok pga tanta :ja: Men jeg er hvertfall under 80, som var mitt første delmål :)

2.delmål er å nå 73 kg til påsken. Spent på om jeg klarer det :)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:23.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no