Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Flere NM'ere her inne mon tro? Hilsen nysgjerrigper Carbokiller (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=549)

Carbokiller 10-03-04 19:35

Flere NM'ere her inne mon tro? Hilsen nysgjerrigper Carbokiller
 
Så klart har alle muligheter for å være anonyme og skal ikke presse noen til noe annet.....men.... lurer på egentlig: Hvor mange Nm'ere er vi her inne? Mener å kjenne igjen noen. Noen som kjenner igjen meg???

(NM=Nybakt mamma-sidene)

Maz 10-03-04 19:52

Bruker samme nick jeg og har link hit i NM signaturen min så at jeg er NMer er vel ingen hemlighet. Håper jeg har dratt med meg noen.

Om jeg kjenner deg igjen? Har ikke tenkt over det før nå men nå må jeg vel begynne å jakte...

HP 10-03-04 20:15

La til en undersøkele jeg, siden du sa vi kunne være anonyme... :p

Jeg er innom der å leser, madammen er flittig der... ;)

Skorpia 10-03-04 21:51

Nei jeg er nok GM jeg:D

Iset 11-03-04 11:02

jepp jeg er der inne:) var imidlertid mer aktiv på snartmamma, og er mer på dinbaby.com enn åå NM. men jeg er jo litt aktiv da, for jeg har jo over 500 poster. la nettopp ut en fæl link på "utenfor tema", sjekk den :eek: .

og ja, kjenner deg igjen derfra ;) og Maz selvsagt:)

Anitra 15-03-04 02:23

JA..jeg er en NM'er :) Har t.o.m vært moderator der inne i over ett år. (Men ikke nå lengre) Har fulgt sidene siden starten i november 2001 :) Og Maz kjenner jeg igjen :)

Miriam 24-04-04 22:53

Joda jeg er fra NM ;) men her har jeg et annet nick er forresten fra samme by som Maz

Zoë 25-04-04 00:08

Ja- jeg har det samme nicket begge steder.

Carbokiller; det var en her inne som skrev at hun hadde lest så mange fine innlegg av deg på NM, og da ble jeg litt nysgjerrig, vet du! Hva er nicket ditt på NM?

turid 25-04-04 00:20

Jepp, jeg også.

Har vært med siden tidlig fra snart gravid. I 1998 eller noe sånt...:o

Vippa 25-04-04 11:42

:ja: Jeg også!

Albertine 25-04-04 15:59

Jeg er ikke akkurat anonym da, med samme nick begge steder. Og nå lurer jeg på hvem Miriam er, som er fra samme by som meg.

Nooria 26-04-04 01:17

Ja jeg er også inne på NM. Har samme nick også ;). Maz det var signaturen din som førte meg hit. Takk for det!!

Miriam 26-04-04 09:55

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nooria
Ja jeg er også inne på NM. Har samme nick også ;). Maz det var signaturen din som førte meg hit. Takk for det!!

Ja jeg må også gi Maz æren av at jeg fant veien hit inn.:)

Miriam 26-04-04 15:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Albertine
Jeg er ikke akkurat anonym da, med samme nick begge steder. Og nå lurer jeg på hvem Miriam er, som er fra samme by som meg.

Nå kan du gjette nå;) Et stikkord "sang" mere sier jeg ikke.

Albertine 26-04-04 16:34

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Miriam
Nå kan du gjette nå;) Et stikkord "sang" mere sier jeg ikke.

Da tror jeg at jeg vet det.

Miriam 26-04-04 16:52

:_plystre:

Marit 26-04-04 22:43

Yes.
 
:)

Carbokiller 27-04-04 10:21

Jøss... vi begynner å bli mange her inne fra NM jo!! Skikkelig hyggelig! Kanskje begynne en underavdeling av NM her inne? HVor vi kan diskutere.. hvordan lage Atkins/Fedon mat med sulten unge hengende i skjørtene, svare undvikende på spørsmål hvorfor man ikke kan spise poteter lenger, ovenfor nysgjerrig lite barn.

Koselig å se dere damer!!

HP 27-04-04 12:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carbokiller
Jøss... vi begynner å bli mange her inne fra NM jo!! Skikkelig hyggelig! Kanskje begynne en underavdeling av NM her inne? HVor vi kan diskutere.. hvordan lage Atkins/Fedon mat med sulten unge hengende i skjørtene, svare undvikende på spørsmål hvorfor man ikke kan spise poteter lenger, ovenfor nysgjerrig lite barn.

Koselig å se dere damer!!

"Barns kosthold" heter den undergruppen... :p
Den ligger rett under "karbohydratkontroll generellt... ;)

Carbokiller 27-04-04 18:09

Til HP
Nei, tenkte ikke på barns kosthold. Tenkte mer i humoristiske former, som en liten spøk, det med å leve på Atkins og samtidig være mamma! Du vet.... stå der med diare og bæsjebleier til anklene og samtidig skal være fantasifull å klare å lage noe spennende Atkins-mat. Eller huske å drikke når ammetåken ligger som tjukk graut rundt hodet, selv to år etter fødselen....

HP 27-04-04 18:11

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carbokiller
Til HP
Nei, tenkte ikke på barns kosthold. Tenkte mer i humoristiske former, som en liten spøk, det med å leve på Atkins og samtidig være mamma! Du vet.... stå der med diare og bæsjebleier til anklene og samtidig skal være fantasifull å klare å lage noe spennende Atkins-mat. Eller huske å drikke når ammetåken ligger som tjukk graut rundt hodet, selv to år etter fødselen....

Der er absolutt rom for det også da... :p

cemi 06-05-04 12:32

Jeg kommer fra nm.

Donkea 22-10-04 11:02

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carbokiller
Så klart har alle muligheter for å være anonyme og skal ikke presse noen til noe annet.....men.... lurer på egentlig: Hvor mange Nm'ere er vi her inne? Mener å kjenne igjen noen. Noen som kjenner igjen meg???

(NM=Nybakt mamma-sidene)

Jeg er NM'er. Det var på signaturen din jeg fant dette forumet. Jeg har ikke samme nick, siden det var opptatt her.

HP 22-10-04 11:11

Maz sin signatur mener du vel? :)

Solferino 24-10-04 22:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carbokiller
Så klart har alle muligheter for å være anonyme og skal ikke presse noen til noe annet.....men.... lurer på egentlig: Hvor mange Nm'ere er vi her inne? Mener å kjenne igjen noen. Noen som kjenner igjen meg???

(NM=Nybakt mamma-sidene)

Jeg slenger innom av og til men skriver sjelden noe der er vel for det meste på barnimagen og snartmamma av og til innom på DB. Jeg er mest innom på barnimagen og det er fordi jeg har så utrolig lyst på en til:confused: , men nå er jo det litt dumt når jeg holder på med introduksjonsdelen. Huff det ble et langt teit svar var jo ikke det du lurte på, men jeg kjeder meg litt i kveld:p .


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:48.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no