Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Jeg tar bildeutfordringen (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15211)

MorStine 05-10-07 01:24

Jeg tar bildeutfordringen
 
Jada, som jeg skrev i tråden til Cilemora, så har jeg ingen førbilder som er tatt uten klær ol. For jeg bråbegynte og på den tiden var kameraet kræsja... Har da rotet frem noe, håper dere ser en forbedring:)

Men har disse bildene fra mars i år, to mnd før start:

http://www.fotoknudsen.no/archive65/...8WcYtp2Z7I.jpg

http://www.fotoknudsen.no/archive65/...rCszyv8LIU.jpg



Og her er noen bilder som er tatt i dag. Ser litt snodig ut, for mannen sitter i sofaen og tar de oppover på en måte... Forstyrret i tvtitting må vite:lol:

http://www.fotoknudsen.no/archive65/...76KOUaTVWa.JPG

http://www.fotoknudsen.no/archive65/...iK17k84KUF.JPG

http://www.fotoknudsen.no/archive65/...IWqleGehaE.JPG

http://www.fotoknudsen.no/archive65/...9rYgsU14H3.JPG








Ser ganske stor forskjell i ansiktet når jeg smiler på bilde 2 og 6, sant?

MorStine 05-10-07 01:29

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...
 
Skjønner ikke hvorfor det bare blir røde kryss...:confused: Og jeg som har brukt såååååå lang tid på å vente på trege FK!

MorStine 05-10-07 01:40

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...
 
Nå er det i orden:)

Tussa 05-10-07 02:19

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...
 
Jammen er det forskjell på bildene!
Søt var du før, og søt er du nå - men jeg ser godt at det er mindre av deg. :blomster:

KrissiFontaine 05-10-07 07:15

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...
 
Du ser fantastisk ut! :) Og resultatene av Ketolysekuren er veldig synlig! Gratulerer med flott resultat!! :)

Tuppen 05-10-07 07:17

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...
 
helt utrolig.. hadde jeg hatt sånn mage og rygg som deg hadde jeg sagt meg ferdig! :heia:

Tittentei 05-10-07 07:32

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...
 
Wow, helt utrolig:) Du er jo kjempesøt på alle bildene da, men for en forskjell:)Gratulerer igjen, du har vært superflink:klem:

MorStine 05-10-07 08:41

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...
 
:blomster:Tusen takk alle sammen:o...
Det morsomme med denne kuren er at den ikke tar musklene, så den magen jeg hadde for maaaaange år siden begynner så smått å vise seg under der igjen. Har ikke gjort en eneste situps på leeeenge, i allefall 6 mnd siden siste, så når det kommer i gang igjen vil jeg tro magen har mulighet til å bli stram og ganske fin igjen!

Heia Ketolyse!

MorStine 05-10-07 08:43

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Tuppen (Innlegg 345827)
helt utrolig.. hadde jeg hatt sånn mage og rygg som deg hadde jeg sagt meg ferdig! :heia:

:klem: Så koselig Tuppen! Tuuuusen takk:) Snaaaart ferdig...:rolleyes:

Knubbelubba 05-10-07 09:01

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...
 
Så flink du har vært !! Ser du har gjort en skikkelig jobb!! 22 kg. er mye og det synes!! Gøy med bilder!!

Gerd 05-10-07 09:02

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...
 
Sååå flott, MorStine... :suss:

Fy flate for en flott kropp! Og for en forskjell...

Gratulerer så kjempemasse!!! Du har all grunn til å være stolt!!! :klem:

Gleder meg til min mage ser slik ut... (den er inni der en plass, :ja: )

elle 05-10-07 09:02

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...
 
Gratulerer !!ser kjempe-godt forskjell.du har vært flink ja:)
dette er til stooor inspirasjon:D
ha en fin helg!!

MorStine 05-10-07 09:08

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 345875)
Sååå flott, MorStine... :suss:

Fy flate for en flott kropp! Og for en forskjell...

Gratulerer så kjempemasse!!! Du har all grunn til å være stolt!!! :klem:

Gleder meg til min mage ser slik ut... (den er inni der en plass, :ja: )

Tusen takk, snuppa... Mange, inkludert min mangeårslavkarbo-svigerinne, sier at det var ett lurt tidspunkt å ta av seg så mye nå, før jeg blir noe særlig eldre, fordi kroppen og huden fortsatt er endel mer spenstig. Blir visstnok mye værre etterhvert som man drar seg oppover i 30-årene. Er det noe i dette? Har ikke peiling jeg altså. Men er fornøyd med at magen ikke henger i det heletatt da. Åh, så mye selvskryt:o Ligner ikke meg!

Tusen takk til dere alle sammen!:klem:

Gerd 05-10-07 09:16

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av MorStine (Innlegg 345882)
Tusen takk, snuppa... Mange, inkludert min mangeårslavkarbo-svigerinne, sier at det var ett lurt tidspunkt å ta av seg så mye nå, før jeg blir noe særlig eldre, fordi kroppen og huden fortsatt er endel mer spenstig. Blir visstnok mye værre etterhvert som man drar seg oppover i 30-årene. Er det noe i dette? Har ikke peiling jeg altså. Men er fornøyd med at magen ikke henger i det heletatt da. Åh, så mye selvskryt:o Ligner ikke meg!

Tusen takk til dere alle sammen!:klem:

Skryt i vei!! Det har du pinadø god grunn til!!! :klem:

Det er nok en sammenheng mellom alder og spensten i huden ja... Og det er vel ved 30 åra at det begynner å gå "gærne" veien.... Jeg skal ikke klage lell, jeg er tross alt blitt mye mindre, men det henger mer enn jeg ønsker ja....

Tittentei 05-10-07 09:22

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av MorStine (Innlegg 345882)
Tusen takk, snuppa... Mange, inkludert min mangeårslavkarbo-svigerinne, sier at det var ett lurt tidspunkt å ta av seg så mye nå, før jeg blir noe særlig eldre, fordi kroppen og huden fortsatt er endel mer spenstig. Blir visstnok mye værre etterhvert som man drar seg oppover i 30-årene. Er det noe i dette? Har ikke peiling jeg altså. Men er fornøyd med at magen ikke henger i det heletatt da. Åh, så mye selvskryt:o Ligner ikke meg!

Tusen takk til dere alle sammen!:klem:

Tror helt klart at alder har noe å si. Jeg føler det på meg selv, snart 37 år + at jeg har en baby på 7 mnd da, så merker det går litt seinere pga det:)

Distrea 05-10-07 09:26

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...
 
Visst skal du skryte litt av deg selv!... er jo flotte resultater, og det kommer jo ikke gratis, selv om du har hatt forholdsvis "enlkel" nedgang (hvis men kan si det), så skal det en STOR porsjon viljestyrke til også :boxing:
Syns du er KJEMPE flink jeg MorStine. Og som det er sagt før her... du var pen før og du er pen nå :blomster:

:klem:

MorStine 05-10-07 09:41

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Distrea (Innlegg 345904)
Visst skal du skryte litt av deg selv!... er jo flotte resultater, og det kommer jo ikke gratis, selv om du har hatt forholdsvis "enlkel" nedgang (hvis men kan si det), så skal det en STOR porsjon viljestyrke til også :boxing:
Syns du er KJEMPE flink jeg MorStine. Og som det er sagt før her... du var pen før og du er pen nå :blomster:

:klem:

:klem: :rørt: Tusen takk, Distrea...

Tusta85 05-10-07 09:43

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...
 
wow! Så flink du er MorStine!

Aquarius 05-10-07 10:01

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...
 
GRATULERER så mye mye.. Du har vært superduper flink.. Jeg er så glad for at jeg gikk inn hit idag, for jeg manglet litt motivasjon men DET fikk jeg nå!!! TUSEN TAKK :D Her er det bare å holde ut!! Har du trent mye i tillegg?? gåing osv???

Når jeg har vært like flink som deg skal jeg også skryte MASSE!!! VELFORTJENT!!!

MorStine 05-10-07 10:07

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Aquarius (Innlegg 345922)
GRATULERER så mye mye.. Du har vært superduper flink.. Jeg er så glad for at jeg gikk inn hit idag, for jeg manglet litt motivasjon men DET fikk jeg nå!!! TUSEN TAKK :D Her er det bare å holde ut!! Har du trent mye i tillegg?? gåing osv???

Når jeg har vært like flink som deg skal jeg også skryte MASSE!!! VELFORTJENT!!!

Så koselig at jeg kan være til inspirasjon...

Jeg har gått tur med vogna hver dag, men den siste mnd tror jeg jeg har gått en tur bare... Hatt så mye å gjøre, eldstemann har blitt operert ol, så vi har måttet være inne. Må bli flinkere igjen. Turvenninnen min har blitt gravid og er dårlig, så jeg har litt sirup under turskoa kan man si... ellers har jeg ikke trent noenting...:rolleyes:

jeef-micro 05-10-07 10:11

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...
 
Så utrolig flink du har vært!! Ser ganske stor forskjell på de bildene :)

og helt enig med Tussa! Du var og er kjempesøt!!!

LilleRosin 05-10-07 10:14

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...
 
Ser stoooor forskjell! Du har blitt kjempefin! Nå er jeg ennå mer sikker på at du har nådd målet. ;)

sirimor 05-10-07 10:18

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...
 
Duameg, så flott du er!! Og det synes veldig godt i ansiktet, nydelig er du!

Og heldig er du som har alderen på din side, med tanke på elastikken:D

Bra jobba, Morstine:blomster:

wander 05-10-07 10:24

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...
 
Kjempeflott! :)

Signerer alle de andre, du er ei nydelig jente - og det er utrolig fin forskjell...

cilemora 05-10-07 10:57

Sv: Jeg tar bildeutfordringen...
 
oj, der var det STOR forskjell ja :D
så utrulig fin du e da, fin før åsså da :p
no har eg satt mitt mål, eg ska ha sånn
mage og midje som du :p nydelig :)
du har virkelig lov å skryte!!!!


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:17.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no