Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Jeg føler meg skikkelig dårlig! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16215)

Millsi 05-12-07 22:06

Jeg føler meg skikkelig dårlig!
 
:(

Kuren går egentlig bra! "koser" meg kanskje litt mer enn jeg burde,men overskrider ikke mer enn 15karber pr dag :)

I den siste uken har jeg vært utroolig svimmel! Trodde jeg skulle svime av i dag! Det var helt forferdelig. Gikk ned trappen med lillesnupp på hånda! Kan da ikke være rett dette?

Jeg føler ingen sult,men spiser jo som regel til faste tider. I dag har vi fri hele gjengen,så jeg spiser jo når de andre spiser å. Tvang i mg 2 kyllingfileeter i kveld for å se om det kunne hjelpe,men akk,nei! Klarer ikke å jobbe slik..

Eva 05-12-07 22:23

Sv: Jeg føler meg skikkelig dårlig!
 
Spiser du ketolysetablettene?:rolleyes:

Gerd 05-12-07 22:24

Sv: Jeg føler meg skikkelig dårlig!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Millsi (Innlegg 371996)
:(

Kuren går egentlig bra! "koser" meg kanskje litt mer enn jeg burde,men overskrider ikke mer enn 15karber pr dag :)

I den siste uken har jeg vært utroolig svimmel! Trodde jeg skulle svime av i dag! Det var helt forferdelig. Gikk ned trappen med lillesnupp på hånda! Kan da ikke være rett dette?

Jeg føler ingen sult,men spiser jo som regel til faste tider. I dag har vi fri hele gjengen,så jeg spiser jo når de andre spiser å. Tvang i mg 2 kyllingfileeter i kveld for å se om det kunne hjelpe,men akk,nei! Klarer ikke å jobbe slik..

Siden du "koser" deg mer enn du burde og ikke overskrider 15 karber hver dag.... Hvor mye av karbene kommer fra grønnsaker da? Næring i det vet du. Og det er bedre å ligge mellom 15-20 karber dagen enn under 15....

Millsi 05-12-07 22:28

Sv: Jeg føler meg skikkelig dårlig!
 
Spiser salat hver dag til lunsj. Og godt med blomkål og brokkoli til middag. Den "kosen" min er 1-2 ruter med sjokolade på kvelden.. (86%) Tar tablettene,ja.

Nille 05-12-07 22:31

Sv: Jeg føler meg skikkelig dårlig!
 
For meg høres det ut som om du koser deg for mye og spiser for lite. Skikkelig ubalanse i blodsukkeret.....

De 15 karbene du skal spise hver dag skal hovedsakling bestå av grønnsaker. Som en tommelfingerregel kan en si at alle måltider skal bestå av proteiner, fett OG grønnsaker. Og spiser du NOK og riktig skal du absolutt ikke bli så svimmel at du svimer av !


Gerd 05-12-07 22:31

Sv: Jeg føler meg skikkelig dårlig!
 
Prøv å øke på litt mer grønnsaker slik at du ligger på mellom 15 og 20 karber dagen... Jeg blir uvel viss jeg får i meg for lite grønnsaker. :)

Nille 05-12-07 22:34

Sv: Jeg føler meg skikkelig dårlig!
 
Sorry, vi postet nesten samtidig.
Om du ikke spiser for lite eller feil bør du absolutt ta en tur til legen. Det er IKKE normalt å svime av !

Millsi 05-12-07 22:36

Sv: Jeg føler meg skikkelig dårlig!
 
Men jeg syns jeg spiser nok av de å,men.. Kan jo selvsagt prøve å øke på litt mer. Håper det gir seg,for jeg er skikkelig surrete nå. Føles litt som lavt BT. Var plaget med meeget lavt BT i svangerskapet,og da følte jeg med slik. ( 70/45)

Millsi 05-12-07 22:37

Sv: Jeg føler meg skikkelig dårlig!
 
Jeg har legetime i morgen,skal ta opp dette med det samme da tenker jeg.

Megvel 05-12-07 22:49

Sv: Jeg føler meg skikkelig dårlig!
 
Tror du trenger salt jeg! Godt gammeldags NaCl...

Som en lav-blodtrykker selv (er 90/60 som frisk, har opplevd 70/40 etter fødsel, ikke no morro) så er jeg avhengig av å blåse i hva "folk" sier om salt i maten, spes når jeg drikker mye eller tisser mye må jeg spise salt aktivt for å få nok. Var i en ørken en gang, satt med saltbøssa hver morgen og slikka i meg!

Millsi 05-12-07 22:54

Sv: Jeg føler meg skikkelig dårlig!
 
Vanlig salt? Bruker en del salt å,men..lakris pleide jeg å ty til før :knegg:


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no