Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Hei alle gamle og nye (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26481)

MorStine 15-06-09 13:34

Hei alle gamle og nye
 
I'm back... Dette var lenge siden, du store min. Jeg har det veldig bra om dagen, så bra at lavkarbolivet skled litt ut i noen mnd og 4-5 kilo brått kom snikende på! Så i dag har jeg begynt med ketolyse igjen, har bestlit produktene fra Torkil, siden Meny bare er utsolgt... Målet er vel å komme ned til 72 igjen, men skal jammen se om jeg kommer meg under 70 selv om jeg har mine tvil om det, har jo ikke klart det før så... blir godt å tilbringe tid med dere her igjen!

Klem

Gerd 15-06-09 14:17

Sv: Hei alle gamle og nye
 
Velkommen tilbake :love:

Bee 15-06-09 14:28

Sv: Hei alle gamle og nye
 
Hei MorStine! Velkommen tilbake, og lykke til! :D

Ivory 15-06-09 14:37

Sv: Hei alle gamle og nye
 
Hei, MorStine:)

Er ganske så ny her jeg da;) Ønsker deg lykke til!:heia:

Fungirl 16-06-09 08:54

Sv: Hei alle gamle og nye
 
Velkommen tilbake:heia:

sirimor 16-06-09 09:03

Sv: Hei alle gamle og nye
 
Velkommen tilbake:):)

Mona S 16-06-09 09:28

Sv: Hei alle gamle og nye
 
så flink du har vært som har holdet vekta så bra. Jeg er ny, men velkommen tilbake allikevel!

Ang. å komme under 70kg så kan du jo slenge deg på min "Fin, fast og fresh-festival" (blogg)som har det samme formålet;)

Camz 17-06-09 11:31

Sv: Hei alle gamle og nye
 
Velkommen tilbake :D:D

nalana 17-06-09 12:35

Sv: Hei alle gamle og nye
 
Hyggelig å se deg igjen:)

MorStine 17-06-09 21:16

Sv: Hei alle gamle og nye
 
Åh... :rørt: Så mange gamle kjente og mange nye som hilser på:D Måtte snikveie meg i dag, og siden mandag har jeg tatt av 2 kg:heia: Så dette er moro- igjen. Fikk pakken min fra ketolyse i går, og var i ketose i går kveld... Er strålende fornøyd. Skal prøve å være litt aktiv her inne, men har fått meg full jobb siden sist, så tiden er ikke hekt den samme for å si det sånn;)

Takk for varm (tilbake)velkomst;):)

storemor 22-06-09 00:52

Sv: Hei alle gamle og nye
 
Velkommen tilbake:heia:
Det går nok bra!

Tutte 22-06-09 01:47

Sv: Hei alle gamle og nye
 
Velkommen tilbake ! :)

Jeg er også relativt ny her inne, men etter som jeg har forstått er det endel som har vært her inne ganske lenge etterhvert ! Er en kjempefin gjeng :) Lykke til på veien med å nå målet ditt !

Zuma 25-06-09 22:07

Sv: Hei alle gamle og nye
 
Innom å hilser på! :)

Lava 25-06-09 23:22

Sv: Hei alle gamle og nye
 
ÅÅÅÅ :love: så koselig!!!

Har ikke lest tråden, måtte bare si dette!

Fint å se deg! :klem:

MorStine 30-06-09 21:43

Sv: Hei alle gamle og nye
 
Føler meg så hjemme her. Har bare så innmari travle dager, så jeg klarer visst ikke henge med:(

Resultatet etter to uker er -6 kg, det er jeg mer enn fornøyd med, fordi jeg egentlig ikke har noen overvekt nå, bare litt sånn pynting, sitter i huet, i dag viste vekta 72,6 kg, og det er jo det samme som jeg veide da jeg endte ketolyse i mars 2008... Så egentlig er jeg i mål, men gir meg ikke helt enda, elsker denne dietten!

Tulla 81 30-06-09 22:10

Sv: Hei alle gamle og nye
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av MorStine (Innlegg 739234)
Føler meg så hjemme her. Har bare så innmari travle dager, så jeg klarer visst ikke henge med:(

Resultatet etter to uker er -6 kg, det er jeg mer enn fornøyd med, fordi jeg egentlig ikke har noen overvekt nå, bare litt sånn pynting, sitter i huet, i dag viste vekta 72,6 kg, og det er jo det samme som jeg veide da jeg endte ketolyse i mars 2008... Så egentlig er jeg i mål, men gir meg ikke helt enda, elsker denne dietten!

Oh-la-la... Denne dietten er definitivt effektiv på deg! Jeg bruker måneder på å gå ned 6 kilo. Hva spiser du og hvor mye trener du?
Trenger den oppskriften. Har 5 kilo igjen og begynner å bli desperat for å bli ferdig, vil ha tilbake livet mitt uten å telle karbohydrater hvert minutt, hver time, hver dag.
HJELP!

Takker på forhånd!

MorStine 17-09-09 11:04

Sv: Hei alle gamle og nye
 
Og sommeren kom, og sommeren gikk, jeg var på ferie, fylte 30, stresset og jobbet, og brått var det jammen 4 kg som hadde sneket seg på igjen. Årsaken vet jeg jo helt klart, fikk jo ikke trappet opp med stigen etter jeg var ferdig i juni! Så da prøver vi igjen;)

Alyssa 17-09-09 11:07

Sv: Hei alle gamle og nye
 
Gratulerer med de 30! :klem: Og lykke til :heia:

MorStine 17-09-09 11:27

Sv: Hei alle gamle og nye
 
Takk for det, kos å se deg:D


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no