Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spis deg ned i vekt med Skaldeman (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=134)
-   -   Spiser dere pølse? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=44740)

Skalned25kg 31-05-11 21:16

Spiser dere pølse?
 
Fikk høre nå at det ikke er bra å spise pølse når man går på lavkarbo ol. Og jeg som har spist en del pølse.. :rolleyes: Spiser dere pølse? Jeg har gått ned 4,7 kg i løpet av uken så så dumt har det kanskje ikke vært..

Anos 31-05-11 21:24

Sv: Spiser dere pølse?
 
Det er vel stivelse i pølse og det er derfor ikke anbefalt.
Jeg trodde det var ok å spise pølse tidligere, da jeg kuttet det ut gikk jeg endelig nedover igjen etter at vekten hadde stått stille en lang stund :)

Nnem 31-05-11 21:26

Sv: Spiser dere pølse?
 
Har spist den fra Rema1000, grillkongen. Hot Link.

Ellers har jeg holdt meg unna pølser når jeg har gått med ketolyse.

Dolsi 31-05-11 21:31

Sv: Spiser dere pølse?
 
Nei, styrer unna. Pølse savner jeg ikke heller, bare vomfyll :)

Anyone 31-05-11 21:35

Sv: Spiser dere pølse?
 
Prix har noen pølser på det sommertilbudet sitt nå som har 3 karber pr 100 g. De spiser jeg. Ei pølse veier 100 g.

Nnem 31-05-11 21:36

Sv: Spiser dere pølse?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anyone (Innlegg 1125404)
Prix har noen pølser på det sommertilbudet sitt nå som har 3 karber pr 100 g. De spiser jeg. Ei pølse veier 100 g.

Den fra Rema1000 har 0.5 karber pr 100 g.

Anyone 31-05-11 21:39

Sv: Spiser dere pølse?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nnem (Innlegg 1125406)
Den fra Rema1000 har 0.5 karber pr 100 g.

Da må jeg sjekke om de har her. Hvilke pølser er det? Grillpølser?

Nnem 31-05-11 21:44

Sv: Spiser dere pølse?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anyone (Innlegg 1125412)
Da må jeg sjekke om de har her. Hvilke pølser er det? Grillpølser?

Hot link pølsene, fra han grillkongen.

halkatlala 31-05-11 21:52

Sv: Spiser dere pølse?
 
ja- jeg spiser pølser :sikle: jeg sjekker karboinnholdet først. de hot link pølsene er kjempegode. særlig med spinatstuing til :D mye bra pølser i sverige også som nesten ikke har karbo.

<insert_scary_name_here> 31-05-11 22:10

Sv: Spiser dere pølse?
 
Jeg spiser Jacobs utvalgte fra Meny. Dyrt, men godt, og omtrent uten karber! Lager "lompe" av mozzarella-ost, snadder!

Antoinette6 31-05-11 22:12

Sv: Spiser dere pølse?
 
Pølser MÅ jeg ha ! Jocob's sine er nyyyydelige !

:sikle:

Ego 31-05-11 22:13

Sv: Spiser dere pølse?
 
Rema har to typer med 0,5 karber; en med barberque (synes den er best) og en med krydder (hot link?).

Batillip 31-05-11 22:13

Sv: Spiser dere pølse?
 
Jeg har ikke turt å spise pølse, men jeg er fanatisk. Jeg hadde vonde drømmer om jordbær i natt fordi jeg spiste noen få i går. Det hadde vært fint om pølse var ok.

Antoinette6 31-05-11 22:14

Sv: Spiser dere pølse?
 
Jammen, jammen, - det ER bra !!! Bare du velger dem som har svært lite kh !!!

Batillip 31-05-11 22:14

Sv: Spiser dere pølse?
 
Ok, drar på Rema.

Batillip 31-05-11 22:15

Sv: Spiser dere pølse?
 
Lykke!

Terjemat 31-05-11 23:00

Sv: Spiser dere pølse?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ego (Innlegg 1125463)
Rema har to typer med 0,5 karber; en med barberque (synes den er best) og en med krydder (hot link?).

Men... de der, HotLink og en annen jeg ikke husker navnet på, smoky noe? - de var jo i fjor? Har ikke hatt dem på min rema på evigheter. Nå er det bare cajun-pølse og american eller hva det var, og ingen er dessverre noe gode. Søren, jeg trodde de var utgått de dere prater om?

steres 31-05-11 23:02

Sv: Spiser dere pølse?
 
GØL- pølser ifra sverige er knall... 1 karb

Conjurier 01-06-11 00:17

Sv: Spiser dere pølse?
 
Savner chorizopølsene som var på rema ifjor

mrs kishty 01-06-11 00:21

Sv: Spiser dere pølse?
 
Jeg fant denne tråden mens jeg satt og stappet en ostepølse av kylling og kalkun i kjeften... 5g karber

wafle4 01-06-11 13:03

Sv: Spiser dere pølse?
 
Har hamstret med meg pølser fra syden, som er importert dit fra Tyskland. Miljøvennlig??? neppe.... Får man med lav karbo på rema så er det tingen for meg heretter. Pølse er godt sammen med stekt kål og løk som deretter er kokt i fløte. Smaker som ..... ja.. fløte.;)

Bravo 01-06-11 13:06

Sv: Spiser dere pølse?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Terjemat (Innlegg 1125571)
Men... de der, HotLink og en annen jeg ikke husker navnet på, smoky noe? - de var jo i fjor? Har ikke hatt dem på min rema på evigheter. Nå er det bare cajun-pølse og american eller hva det var, og ingen er dessverre noe gode. Søren, jeg trodde de var utgått de dere prater om?

Neida, de har dem i år også. Prøv en annen Rema, eller hør om de kan ta inn.

Jeg syns ikke hotlinkene er så gode, jeg da:(

Tiki 01-06-11 13:11

Sv: Spiser dere pølse?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Conjurier (Innlegg 1125633)
Savner chorizopølsene som var på rema ifjor

Rema har kommet med noen nye, som fikk best i test. De er fantastisk gode. 6 små stubber i en pakke. 1,85 gr. kh pr. 100.gr. = 2 pølser.
Noel er merket.

Det er ikke grillpølser, men virkelig gode chorizo.

http://www.handelsbladetfk.no/id/22983

EmilyB 01-06-11 13:36

Sv: Spiser dere pølse?
 
I utgangspunktet bør man styre unna bearbeidede kjøttprodukter, som pølser. Allers har et eget bilag denne uken om lavkarbo, hvor Annika Dahlqvist har listet opp hva du kan, og ikke kan spise. Pølser og slikt står under nei-mai.

Sitat:

"Disse er ofte fulle av tilsetningsstoffer med E-nr som for eksempel glutamat, ikke sunt. Spises bare unntaksvis".
Men igjen må man finne ut hva som passer for en selv. Jeg spiser sjelden pølser, og de gangene jeg gjør det forsøker jeg å velge Jacobs og leser på innholdsfortegnelsen. Mange pølser inneholder også glukose og detrose.

Kitt 01-06-11 13:45

Sv: Spiser dere pølse?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Terjemat (Innlegg 1125571)
Men... de der, HotLink og en annen jeg ikke husker navnet på, smoky noe? - de var jo i fjor? Har ikke hatt dem på min rema på evigheter. Nå er det bare cajun-pølse og american eller hva det var, og ingen er dessverre noe gode. Søren, jeg trodde de var utgått de dere prater om?

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bravo (Innlegg 1126047)
Neida, de har dem i år også. Prøv en annen Rema, eller hør om de kan ta inn.

Jeg syns ikke hotlinkene er så gode, jeg da:(

I år ligger "nyhetene" fra i fjor sammen med de vanlige pølsene og ikke sammen med "årets grillnyheter", liksom!:D
Om det var forståelig!:p:p


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:34.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no