Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   "Måtte" spise stasjon-pølse (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23466)

elian 21-01-09 22:29

"Måtte" spise stasjon-pølse
 
Uff nå har jeg LITT dårlig samvittighet.. :o Måtte ta en Atkinsbar en en ostepølse med bacon fra Bensinstasjonen til "middag" i dag....

Har vært på farta siden kl.15.30 med treningene til barna + hatt 4 visninger på et hus vi skal leie ut. Hadde ikke sjans til å skaffe meg noe ordentlig mat, så det måtte bare bli sånn.... Holdt på å sulte i hjel. Spiste dette kl.19.30, og da hadde jeg ikke spist siden salaten til lunsj kl.12.30 :(

Jeg har tatt igjen litt med en BRA kveldsmat, så jeg får håpe ikke "utskeielsen" viser seg på vekta om to dager.... :rolleyes:

Kitt 21-01-09 23:18

Sv: "Måtte" spise stasjon-pølse....
 
Bare du ikke spiste pølsebrød eller lompe:eek: går det nok bra for en gangs skyld!

Uansett, spist er spist! Bare fortsett så bra som du har begynt, du!:klem:

isabella 21-01-09 23:20

Sv: "Måtte" spise stasjon-pølse....
 
Akkurat det jeg skulle skrive - har hatt en eller to utskeielser på polse med bacon kjøpt på bensinstasjon. Ber bare om å få den uten brød og har ikke fallt ut av ketose. Det går nok bra!!

mizzzzy 21-01-09 23:20

Sv: "Måtte" spise stasjon-pølse....
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av elian (Innlegg 624504)
Uff nå har jeg LITT dårlig samvittighet.. :o Måtte ta en Atkinsbar en en ostepølse med bacon fra Bensinstasjonen til "middag" i dag....

Har vært på farta siden kl.15.30 med treningene til barna + hatt 4 visninger på et hus vi skal leie ut. Hadde ikke sjans til å skaffe meg noe ordentlig mat, så det måtte bare bli sånn.... Holdt på å sulte i hjel. Spiste dette kl.19.30, og da hadde jeg ikke spist siden salaten til lunsj kl.12.30 :(

Jeg har tatt igjen litt med en BRA kveldsmat, så jeg får håpe ikke "utskeielsen" viser seg på vekta om to dager.... :rolleyes:


Det jeg synes er digg når jeg ikke rekker å lage meg noe mat, og må bruke bensinstasjonmat, er rett å slett å kjøpe ei pakke med norwegia gulost i skiver å sitte å "maule" i bilen. Kjempegodt, blir faktisk mett av det, og mye fett og protein, mens ingen karber. hehe

isabella 21-01-09 23:23

Sv: "Måtte" spise stasjon-pølse....
 
var kanskje bedre det ja....:o men pølse med bacon er veldig godt da:p

elian 21-01-09 23:24

Sv: "Måtte" spise stasjon-pølse....
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitt (Innlegg 624634)
Bare du ikke spiste pølsebrød eller lompe:eek: går det nok bra for en gangs skyld!

Uansett, spist er spist! Bare fortsett så bra som du har begynt, du!:klem:

Nei IKKE brødet! Og ikke noe ketchup eller noe....

elian 21-01-09 23:25

Sv: "Måtte" spise stasjon-pølse....
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mizzzzy (Innlegg 624644)
Det jeg synes er digg når jeg ikke rekker å lage meg noe mat, og må bruke bensinstasjonmat, er rett å slett å kjøpe ei pakke med norwegia gulost i skiver å sitte å "maule" i bilen. Kjempegodt, blir faktisk mett av det, og mye fett og protein, mens ingen karber. hehe


Det kunne jeg jo tenkt på :cool: Men men.... For sent å dra pølsa opp fra magan nå.... :o

Kitt 21-01-09 23:26

Sv: "Måtte" spise stasjon-pølse....
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av elian (Innlegg 624656)
Nei IKKE brødet! Og ikke noe ketchup eller noe....

Da har du vel ikke noe å klage for!
Det var jo ikke sååååå ille med en pølse!:p Og en Atkinsbar med få karber!:p

lura 21-01-09 23:37

Sv: "Måtte" spise stasjon-pølse....
 
har tydd til wiener pølse noenganger ,det har alltid går bra:)selv om den bak disken titter litt rart da jeg sier jeg ikke skal ha verken brød eller lompe:)hehe


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no