Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   "Slanketabletter" og ketolyse sammen? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=42470)

Ju9ta 30-03-11 08:29

"Slanketabletter" og ketolyse sammen?
 
Hvordan kan d komme til å gå?
Tenker på å spørre legen min og resept når jeg skal dit i neste uke..

På snart 3 mnd så har jeg kun klart å gått ned 6 kg :confused:
Hadde et opphold på en uke i forbindelse med at jeg fikk fjerna galleblæra, men ellers så har jeg fulgt ketolyse ganske bra syns jeg.
Kjenner kroppen min trives med ketolyse og :)

Men jeg trenger et " boost" på at kiloene kan forsvinne litt raskere :(

Kitt 30-03-11 09:04

Sv: "Slanketabletter" og ketolyse sammen?
 
Det kommer an på hva slags slankepiller du mener, det!
Xenical betinger at du lever heeeelt fettfritt, ellers kan du nok bosette deg på toalettet.
Reductil virker ikke på samme måte, men er nesten bortkastet på ketolyse fordi det man oppnår med Reductil er omtrent det samme som med ketolyse. Mindre apetitt, mindre søtsug etc. I tillegg har Reductil ganske mange bivirkninger, blant annet søvnløshet!:eek:

For ikke å snakke om hvor utrolig dyre disse pillene er!:eek:

Ville nok heller brukt pengene mine på noe skikkelig god ketolyse- mat, gitt!:p;):D

Ju9ta 30-03-11 09:12

Sv: "Slanketabletter" og ketolyse sammen?
 
Reductil finns ikke på d norske marked lenger vet jeg..
Hadde god effekt av den for 4 år siden..

Er nesten villig til å leve helt fettfritt et par mnd for å kickstarte vekta, for så å fortsette med ketolyse/lavkarbo etter avslutta runde med Xenical.. :(

scartz 30-03-11 11:21

Sv: "Slanketabletter" og ketolyse sammen?
 
Alle mine venninner som har prøvd Xenical har sluttet ganske raskt med dem. De har konstant diarè og de har begge opplevd å drite på seg selv i offentlighet. Et lite nys er alt som skal til :(

Man må spise MEGET fettfattig for at man skal unngå denne fettdiareen. Spiste venninna mi knekkebrød med skinke og litt majones så ga det utslag.

Vekta gikk ned normalt med disse pillene, altså ca 1 kg per uke.
Så i mine øyne er det absolutt ikke verdt det. Men det er ivertfall noe å tenke på :)

stinemarie 30-03-11 14:04

Sv: "Slanketabletter" og ketolyse sammen?
 
Xenical funker ikke litt engang.....

chrystinne 14-02-13 14:03

Sv: "Slanketabletter" og ketolyse sammen?
 
Reductil-
Det beste stoffet for vekttap. Jeg fikk pålegg og er fornøyd med resultatet.

milena 14-02-13 14:06

Sv: "Slanketabletter" og ketolyse sammen?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av chrystinne (Innlegg 1426831)
Reductil-
Det beste stoffet for vekttap. Jeg fikk pålegg og er fornøyd med resultatet.

Reductil ble trukket fra markedet i hele Europa på grunn av fare for hjertesykdommer.

brdmnd 14-02-13 16:24

Sv: "Slanketabletter" og ketolyse sammen?
 
6 kilo på tre måneder er da ikke nødvendigvis dårlig?

TrillTrall 14-02-13 17:44

Sv: "Slanketabletter" og ketolyse sammen?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av brdmnd (Innlegg 1426866)
6 kilo på tre måneder er da ikke nødvendigvis dårlig?

Helt enig. Jeg gikk ned 6 kg fra oktober - slutten av januar og er storfornøyd med det. Om man ser det over ett helt år blir det 24 kg det...

brdmnd 14-02-13 18:06

Sv: "Slanketabletter" og ketolyse sammen?
 
I det lange løp tror jeg du tjener på å justere forventningene dine. Vær glad for de kiloene du har mistet, for at du ikke går opp, og for at du stort sett får til å leve lavkarbo. Hva hvis forsøket å "booste" vekttapet ikke virker? Da er det en risiko for at du blir enda mer skuffet. I stedet på å utfordre deg selv på å gjøre sånn eller slik for å gå ned mer i vekt, hva med å utfordre deg selv på å være tålmodig, gi deg selv tid til å la dette bli en livsstil, ikke en kur? I stedet for å ha vektnedgang som fokus, fokuser på å gjøre de rette valgene så ofte og så lenge at andre valg ikke kjennes naturlige lenger.

sonim 14-02-13 18:33

Sv: "Slanketabletter" og ketolyse sammen?
 
Må innrømme at jeg ser på slankepiller og dets like som legemiddel. Og legemiddel behandler kun symptomer og ikke årsaker. Det vil fungere en stund med bivirkninger som jeg opplever som særdeles ubehagelige. Før du etter en tid går opp de samme kiloene du har tatt av igjen fordi årsakene til overvekten er der jo fremdeles....
Er en grunn til at jeg har vært jojo i mitt liv...lavkarbo har ikke behandlet årsaken egentlig, men har fått meg til å innse at det er lys i tunnellen.

HerbaLinn 18-02-13 12:41

Sv: "Slanketabletter" og ketolyse sammen?
 
Må si meg enig med flere her, kan ikke helt se poenget med slankepiller..

Hvorfor ikke leve "strengere" en periode?
Kutte søtstoffer? Drikke mer vann? Trene mer? og spise mer fett?

DET er det som funker for meg. Har jeg gått ned litt lite en uke, øker jeg fett og vann. Det funker ALLTID for meg. :-)

Lykke til!

Gressenka 18-02-13 22:26

Sv: "Slanketabletter" og ketolyse sammen?
 
Hvor i all verden kom denne tråden fra? Reductil er trukket fra markedet for leeeeeenge siden, og xenical på ketolyse? Ehm....trokke det!

Carisma 18-02-13 22:29

Sv: "Slanketabletter" og ketolyse sammen?
 
Tråden er to år gammel.

milena 18-02-13 22:51

Sv: "Slanketabletter" og ketolyse sammen?
 
Ja, men personen som skrev innlegg nr 6 linket til reklame hvor man kunne kjøpe ett eller annet... Og kalte det for reductil :confused:- og det innleget er fra denne måneden. Derfor reagerte jeg.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:08.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no