Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   South Beach (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=91)
-   -   Starter Fase 1 i morgen. Noen flere? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=20910)

Cyan 17-08-08 18:04

Starter Fase 1 i morgen. Noen flere?
 
Det virker som det ikke er så mange her inne som satser på SB? Det er i hvert fall lite aktivitet. Selv har jeg levd mer eller mindre etter SB Fase 2 prinsippene i underkant av 1 år nå, og har klart å gå ned en del kilo på det.

Etter å ha slappet litt for mye av den siste tiden, har jeg imidlertid bestemt meg for å satse skikkelig, og går i gang med 14 dager i Fase 1 fra i morgen av. Er veldig spent på resultatet, og håper at jeg klarer å kvitte meg med et par kjappe kilo, og ikke minst å bli kvitt søtsuget som har sneket seg på i takt med økt inntak av raske karbs ...

Er det noen flere som sateser på South beach her inne for tiden?

Ciss 17-08-08 19:30

Sv: Starter Fase 1 i morgen. Noen flere?
 
Ja, jeg skal følge SB fase 1 de neste 14 dagene!:)
Starter i morgen, så da kan vi jo slå følge!

Cyan 18-08-08 18:11

Sv: Starter Fase 1 i morgen. Noen flere?
 
Flott :-)

Sitter nå her og venter på middagen som står i ovnen. Kyllingfilet med pesto ... Dagen i dag har gått relativt greit, men jeg har slitt litt med kvalme og hodepine, antakelig pga at hjernen min ikke har fått sin tilmålte dose koffein ;)

Hvordan har din dag vært?

Ciss 18-08-08 18:16

Sv: Starter Fase 1 i morgen. Noen flere?
 
Hm, nå dropper ikke jeg kaffe da, så sånn sett har ikke min kropp fått noe større sjokk i dag. Hadde grillet laks med hvitløk og rosmarin til middag og skal nå ta meg litt ricotta til kaffen før jeg stikker på sangøvelse.
Ingen problemer så langt.:)

Ciss 18-08-08 18:20

Sv: Starter Fase 1 i morgen. Noen flere?
 
Jeg fører opp måltidene mine i bloggen min, men må visst drøye det til litt senere i kveld for nå har jeg litt liten tid.

pinku 01-09-08 21:37

Sv: Starter Fase 1 i morgen. Noen flere?
 
Ok om jeg kaster meg på dere? ;) Jeg begynte i dag, og jeg savner brød spesielt noe helt forferdelig! Orker nesten ikke tanken på at jeg ikke kan spise det på to uker... Jeg tror frokosten kommer til å bli det vanskeligste under hele dietten :(

Cyan 02-09-08 09:09

Sv: Starter Fase 1 i morgen. Noen flere?
 
Sitat:

og jeg savner brød spesielt noe helt forferdelig
Jeg baker noe som heter lollypopbrød som ligger i oppskriftene her inne. Og det er faktisk ganske godt :) Og de grønnsaksquichene som det er oppskrift på i boken er også gode å ha til frokost. Du finner fort en del alternative frokoster. Lykke til :)

Ctr 02-09-08 23:58

Sv: Starter Fase 1 i morgen. Noen flere?
 
Jeg hiver meg med dere!! :D Er det noen som vet hvor mye ca man år ned i den første fasen?? :)

Cyan 03-09-08 08:47

Sv: Starter Fase 1 i morgen. Noen flere?
 
Det er så utrolig individuelt hvor mye man går ned. Det kommer jo an på hvor mye man har å ta av, hvordan kostholdet har vært i forkant og hvor mye vann man har i kroppen. Jeg gikk ned ca 3 kg denne gangen, men da hadde jeg levd på høykarbo og masse alkohol ukene før, så strengt tatt var det bare feriekiloene som nok for det meste besto av vann som forsvant :) Jeg gikk også på fase 1 i fjor høst, men da hadde jeg i forkant allerede kuttet ned en del på karbene, da gikk jeg bare ned ca 1 kg.

Ctr 04-09-08 23:02

Sv: Starter Fase 1 i morgen. Noen flere?
 
haha ler.. jeg så jo selvfølgelig ikke etter når dere skulle starte denne fase nummer 1 uka jeg da.. :D hehe men men .. lov å prøve seg :D

Jeg er iallefall flink. gått ned allerede faktisk! :D Egg er så godt, er det jeg har savnet mens jeg har vært lowcarb free en stund nå :D

quebec 07-09-08 07:11

Sv: Starter Fase 1 i morgen. Noen flere?
 
etter å ha lest litt på hva jeg skal gå videre med etter ketolysen, har jeg nå havnet på sb. fikk boka igår og leste langt og lenge igår kveld på senga.
Gler meg til å ta fatt på det, må bare sette meg litt inn i det, men synes den virker litt sån fedonsk jeg, eller?

så jeg henger meg på skaren :):)

quebec 07-09-08 07:12

Sv: Starter Fase 1 i morgen. Noen flere?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ctr (Innlegg 527732)
Jeg hiver meg med dere!! :D Er det noen som vet hvor mye ca man år ned i den første fasen?? :)

var inne og kikket på southbeach.no og der var det svært gode resultater på den første fasen, men det er nok forskjellig fra person til person :)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:59.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no