Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Bøker om ernæring og helse (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=77)
-   -   "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-) (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29703)

mofe 04-12-09 17:55

"Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)
 
Sitter og kjøper litt gaver på nett, og kom over at boken Bedre uten brød nå er på tilbud på haugenbok.no til 99,-, førpris 349,-

http://www.haugenbok.no/katverk.cfm?...1_3&cid=158491

Supera 04-12-09 18:09

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)
 
Jeg skulle bestille, men BankID'en min ser ut til å ha tomt batteri :(

mofe 04-12-09 18:14

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)
 
Du kan få det på faktura også, tilogmed med rentefri utsettelse :)

Fin julegave som hint til overvektige foreldre, f.eks? :ja:

Supera 04-12-09 18:53

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mofe (Innlegg 802682)
Du kan få det på faktura også, tilogmed med rentefri utsettelse :)

Fin julegave som hint til overvektige foreldre, f.eks? :ja:

D'oh, selvfølgelig. Takk for at du minte meg på det. Det stoppet litt opp i hodet der. :geip:

Hehe, det er gave til moren min, ja. :snill: Jeg har en leilighet i kjelleren hos foreldrene mine (høres ut som jeg er den taperen, men jeg jobber på landet og foreldrene mine bor rett ved og vi har ett godt forhold) og mora mi stikker ned og lurer på hva for noe godt jeg lager nesten hver dag. Og så ser hun jo også at jeg går ned i vekt med all denne deiilge maten. Så hun har lyst til å prøve lavkarbo etter nyttår.

Og så prøver jeg å få faren min og lillebroren min også til å spise lavkarbo. Far er slank, men har psoriasis. Lillebror er 15 år og begynner å bli litt lubben og dessuten har han ADHD. Jeg har lest at lavkarbo også er gunstig for psoriasis og ADHD. Far er en lost case... "Potet er det som får jorda til å gå rundt, og man spiser ikke suppe/gryterett uten lyst brød." :geip: Lillebroren min har jeg på gli da. Men vet ikke om han har viljestyrke til å komme skikkelig inn i lavkarbokosthold.

Dietta 04-12-09 19:40

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)
 
Takk for tips :) Hadde vært en super gave til en venninne, men jeg tror ikke jeg tør. Kan jo bli tatt galt opp :rolleyes:
Mulig jeg kjøper og lar den ligge i tilfelle hun ønsker å starte. Vet hun ønsker å gå ned i vekt, men hun "greier ikke å leve uten brød " ;)

agurken 04-12-09 21:06

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)
 
Bestilt!! :)

mofe 04-12-09 21:21

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 802704)
Takk for tips :) Hadde vært en super gave til en venninne, men jeg tror ikke jeg tør. Kan jo bli tatt galt opp :rolleyes:
Mulig jeg kjøper og lar den ligge i tilfelle hun ønsker å starte. Vet hun ønsker å gå ned i vekt, men hun "greier ikke å leve uten brød " ;)

Det er ikke sikkert hun tar det som et hint om å gå ned i vekt? Du kan jo evt. skrive med en lapp om at "sånn, her er alt du måtte lure på hvis du vil leve uten brød" eller en eller annen morsom kommentar. Lavkarbo-livsstil har jo primært helsegevinst, så vektregulerende gevinst, sånn iallfall jeg ser det :)

Impulsiw 04-12-09 22:00

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)
 

Takk for nyttig link :ja: Boka er BESTILT :D

mofe 05-12-09 00:04

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)
 
Så bra!

Da har jeg bidratt med noe positivt i dag også! :D

Dietta 05-12-09 00:21

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mofe (Innlegg 802719)
Det er ikke sikkert hun tar det som et hint om å gå ned i vekt? Du kan jo evt. skrive med en lapp om at "sånn, her er alt du måtte lure på hvis du vil leve uten brød" eller en eller annen morsom kommentar. Lavkarbo-livsstil har jo primært helsegevinst, så vektregulerende gevinst, sånn iallfall jeg ser det :)

He, he, ja du har rett i det. Vi var i selskap der for noen uker siden. Da hadde jeg med lavkarbokake, og den gikk ned på høykant :) Jeg måtte printe ut oppskriften mens jeg var der, og lot pc'n stå på lavkarbo.no. Kan jo hende hun har tatt seg en kikk :rolleyes: Skal jammen spørre henne om hun kikket litt - og om det var interressant.

lifejack 05-12-09 16:11

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)
 
Da fikk jeg kjøpt julegave til megselv i år også:) Og kanskje det er andre som blir interessert i å ta en titt hvis jeg bare passer på å legge den på et synlig sted;) Tusen takk for supert tips!

frifuggel 06-12-09 18:54

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)
 
Ble julegave til meg også :) Takker for tipset!

EmilyB 07-12-09 22:22

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)
 
Tusen takk for tips :)
Ble bok her også og puttet "Spis deg sukkerfru" oppi handlekurven også.

Impulsiw 08-12-09 13:45

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)
 

Fikk boka i går! :D nå skal jeg bare finne tid til å lese den :_plystre:

mofe 08-12-09 13:50

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)
 
Sukkerfru? ;) :D

Impulsiw 08-12-09 13:54

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)
 

:lo: Sukkerfru hansen...... hihi :lol: morsomt! :D


mofe 08-12-09 13:56

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)
 
Haha :lol: "Spis deg til en sukkerfru Hansen!" Genial tittel på bok om hvordan å bli karbojunkie? ;)

Impulsiw 08-12-09 14:07

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)
 
:lol::lol:

EmilyB 08-12-09 16:02

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)
 
Hehe, sånn går det når man er litt kjapp på tastaturet ;)
Noen sukkerfrue har jeg ihvertfall ikke tenkt til å bli. Grøsser bare ved tanken på hvordan kroppen da ville blitt.

Mjauritz 08-12-09 16:17

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)
 
Kjøpte boka jeg også:)

Impulsiw 08-12-09 20:07

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)
 

hehe..de begynner vel å lure der hvorfor DENNE boka går som "varmt hvetebrød" :lol:

martina 10-01-10 13:54

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw (Innlegg 803912)
hehe..de begynner vel å lure der hvorfor DENNE boka går som "varmt hvetebrød" :lol:

Jeg ser at mange har kjøpt boka, men har dere lest den? Jeg har blitt anbefalt å kjøpe dennne men vil gjerne vite litt om den først. Hva skiller denne boka fra f.eks Fedons bøker?

Supera 10-01-10 16:49

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av martina (Innlegg 813659)
Jeg ser at mange har kjøpt boka, men har dere lest den? Jeg har blitt anbefalt å kjøpe dennne men vil gjerne vite litt om den først. Hva skiller denne boka fra f.eks Fedons bøker?

Jeg har lest den, men kan ikke si så mye om hvordan den er kontra Fedons bøker siden jeg ikke . Denne er jo pro fett, men Fedon er jo litt redd fett. Men det står mye god informasjon i denne boken. Den anbefales!

Impulsiw 10-01-10 19:26

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)
 

jeg vil ikke anbefale den for folk som er overbevist om at lavkarbo er sunt! Det er en litt sånn populærvitenskapelig bok som går på hvorfor lavkarbo er bra. Den tar opp alt fra hva som skjer på cellenivå...hjernen, hjertet osv..hvordan alt er skrudd sammen med lavkarbomat.

Den er egentlig for de som er skeptiske og de som trenger noe dokumentasjon å legge fram for andre.

Det er ingen oppskrifter osv i den.

Vil heller anbefale skaldeman sin bok eller ketolyseboka.

Carisma 10-01-10 19:30

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw (Innlegg 813862)
Den er egentlig for de som er skeptiske og de som trenger noe dokumentasjon å legge fram for andre.

Jeg syns den funket veldig bra selv om jeg ikke var skeptisk. Mange (meg inkludert) mener den er en av grunnsteinene i å forstå hvorfor kroppen kan fungere på et lavkarbokosthold. I tillegg sier den endel om kosthold og helse i et historisk perspektiv.
Den fungerer selvfølgelig også som en plass å hente argumenter fra, men for meg var det viktig å lese den fo min egen del.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:40.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no