Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Ny Tv-serie! Anbefales.. (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=9988)

Fridolina 22-08-06 01:07

Ny Tv-serie! Anbefales..
 
Denne uka begynner INVASION på tv norge (eller kanskje tv 3)..
Jag har sett nesten alle episoder(på nettet:eek: ) og før dere som liker spennings serier som tex 4400 og Lost så anbefalles denne serien høyt fra mig!!!!! kjempe spennende....:D

jeef-micro 24-08-06 19:24

Sv: Ny Tv-serie! Anbefales..
 
jeg begynte å se den, men hadd så vondt i hodet at jeg ikke greide å følge med :(

Fridolina 24-08-06 19:31

Sv: Ny Tv-serie! Anbefales..
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro
jeg begynte å se den, men hadd så vondt i hodet at jeg ikke greide å følge med :(

Ikke bra det jeef..:nei: :p

Jag har blivit helt hekta på denne serien..Såg episode 15 av 22 igår...SÅ SPENNENDE!!!!

Såg en ny episode av Prison Break igår også...VELDIGT SPENNENDE start på denne sesongen...:D
Vises sikkert snart i norge også... Så då får dere også sikkle på verdens sexigaste man:sikle:

mofe 24-08-06 20:10

Sv: Ny Tv-serie! Anbefales..
 
Dumt det bare er en sesong av den..

Iset 24-08-06 20:11

Sv: Ny Tv-serie! Anbefales..
 
Jeg har også sett alle episodene, kjempespennende!! Desverre ble det kun laget EN sesong, det er ganske kjipt...

Har også sett ferdig GHOST WHISPERER nylig, for en vanvittig NYYDELIG serie! Jeg hulket og gråt i hver episode, har sikkert brukt 1 milliard på Kleenex de siste ukene. :knegg:

Men den beste serien jeg noensinne har sett, ved siden av The 4400, er denne:

http://abcfamily.go.com/kylexy/

KYLE XY

Jeg er helt overveldet over hvor bra denne serien er!! :eek:

Handler om en ung gutt som plutselig våkner ute i skogen, helt naken. Han vet ikke hvem han er, han vet ingenting om verden eller om seg selv. Det er akkurat som om han nettopp er blitt født!

Serien handler om hans tilpasning til samfunnet og menneskene, hvor han kommer fra... Masse mysterier.
Han har ingen navle, og bruker nesten hele hjernen (vi bruker jo bare rundt 10 %, og når de tester hodet hans tror de maskinen er i stykker). Han leser hele verdenshistorien (leksikon) i løpet av et par skoletimer, og han kan løse matematikkoppgaver på professornivå som om det var 2+2.

Han tegner også bilder som ser ut som fotografier, det er helt sprøtt.

Nei denne serien må alle få med seg, den er helt fantastisk! Jeg skal se episode 7 i kveld. :D

Borealis 24-08-06 21:14

Sv: Ny Tv-serie! Anbefales..
 
Hvor går denne sierien da? Hørtes kjempespennende ut, Iset!

Iset 24-08-06 22:34

Sv: Ny Tv-serie! Anbefales..
 
Borealis: jeg ser aldri serier på tv, laster dem ned. :)
Men den kommer sikkert på norsk tv en gang, er ganske ny, fra 2006.

jeef-micro 24-08-06 22:52

Sv: Ny Tv-serie! Anbefales..
 
Om det er ghost whisperer du snakker om, så starter den vel på tvnorge nå... men det er kanskje en annen serie du pratet om...

Iset 24-08-06 23:08

Sv: Ny Tv-serie! Anbefales..
 
Åja jeg snakket om Kyle XY, men Ghost Whisperer kommer på TVNorge til høsten ja. De to siste episodene satte meg helt ut, spesielt slutten på den siste. Har enda ikke helt kommet over det!!! :dåne:

jeef-micro 24-08-06 23:09

Sv: Ny Tv-serie! Anbefales..
 
Og det var en annen serie ja... virket kjempespennende... og DE blå øynene på gutten da...

Iset 24-08-06 23:19

Sv: Ny Tv-serie! Anbefales..
 
Ja, vet du - den gutten er bare helt skjønn! Ikke på en sånn måte at man blir forelsket, det er mer sånn "morsinstinkt" hehe. Man får direkte omsorg og morsfølelse for det mennesket, han er som en nyfødt baby!
Kan ikke forklare det helt, du må se serien! :love:

Nå skal jeg se episode 7, gleder meg ihjel! :D

jeef-micro 25-08-06 10:15

Sv: Ny Tv-serie! Anbefales..
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset
Ja, vet du - den gutten er bare helt skjønn! Ikke på en sånn måte at man blir forelsket, det er mer sånn "morsinstinkt" hehe. Man får direkte omsorg og morsfølelse for det mennesket, han er som en nyfødt baby!
Kan ikke forklare det helt, du må se serien! :love:

Nå skal jeg se episode 7, gleder meg ihjel! :D

ja, hadde jeg bare vært 14 år *sukk*

Fjonken 25-08-06 14:33

Sv: Ny Tv-serie! Anbefales..
 
Så første episode av Invation og var ikke særlig imponert. Holde meg til motepolitiet og CSI jeg.. Det er mer enn nok TV for meg.

Nille 25-08-06 18:01

Sv: Ny Tv-serie! Anbefales..
 
Så begge første episoder og er enig med Fjonken. Ble skuffa. Har sett det før liksom....... husker bare ikke hvor.....:)

Iset 26-08-06 01:05

Sv: Ny Tv-serie! Anbefales..
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro
ja, hadde jeg bare vært 14 år *sukk*

Den skjønte jeg ikke helt.

Iset 26-08-06 01:06

Sv: Ny Tv-serie! Anbefales..
 
Invasion er nok litt for sær for mange, men jeg LOVER dere at dere hadde likt The 4400 og Kyle XY, samt Ghost Whisperer! For det er nyydelige sippe-serier som man får frysninger av. :love:

Karin 26-08-06 02:13

Sv: Ny Tv-serie! Anbefales..
 
Vet ikke hva dette er for en serie jeg, men sønnen min som laster ned det meste og har oversikt over det meste, pleier bli irritert over reklamer for enkelte serier - "Hvorfor kjøper de serier som aldri ble lagd mer enn en eneste sesong av?" sier han, da. Så kan man bare prøve å huske hva det var han snakket om . . Var det det ene eller det andre???

Iset 26-08-06 02:23

Sv: Ny Tv-serie! Anbefales..
 
Ja, det er irriterende. Invasion ble det bare laget en sesong av, Surface og. :(

Men The 4400 er i sin tredje sesong nå, snart ferdig og rett på den fjerde. Kyle XY kommer vel også i en andre sesong tenker jeg, og Ghost Whisperer lages det også andre sesong av nå.

Karin 26-08-06 02:39

Sv: Ny Tv-serie! Anbefales..
 
Jeg vil se mer 4400! Og mer Lost og Prison Break. . .

Iset 26-08-06 10:03

Sv: Ny Tv-serie! Anbefales..
 
Har du sett alle tre sesongene av The 4400? I morgen natt blir episode 13 i sesong 3 lagt ut på nett, det er den siste i denne sesongen. :hyyyyyyyyl: :(

Håper sesong 4 kommer fort, for jeg tipper den siste episoden kommer til å slutte helt vanvittig! :eek:

Dere som liker The 4400 (og filmen K-PAX med Kevin Spacey) kommer til å ELSKE serien Kyle XY. Nå har jeg bare en episode igjen og føler halve livet mitt mangler. :P

jeef-micro 26-08-06 10:09

Sv: Ny Tv-serie! Anbefales..
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset
Den skjønte jeg ikke helt.

Hadde jeg vær 14 hadde jeg vært dødsforelska...

Nr det gjelder prison break og lost synes jeg det begynner å bli kjedelig... kan de ikke komme seg fra den jæ*** øya da... er jo liksom bare det samme som skjer om og om igjen

Iset 26-08-06 10:17

Sv: Ny Tv-serie! Anbefales..
 
Åja, var vel litt trøtt da jeg leste det, trodde du mente at du hadde likt serien om du var 14 år, siden den var barnslig eller noe. :lol:

jeef-micro 26-08-06 10:26

Sv: Ny Tv-serie! Anbefales..
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset
Åja, var vel litt trøtt da jeg leste det, trodde du mente at du hadde likt serien om du var 14 år, siden den var barnslig eller noe. :lol:

hihi... nei jeg mente mere at jeg hadde vært skikkelig avstandsforelska i han Kyle XY...

serien har jeg ikke sett så den vet jeg ikke hvordan er... men kommer til å se den om den kommer ja (noe jeg håper)

nalana 07-09-06 11:15

Sv: Ny Tv-serie! Anbefales..
 
Hvor laster du ned disse seriene fra Iset:forvirret. Saa det gikk an aa laste ned den serien med den blaaoeyde gutten fra den linken du oppga, men jeg fikk det ikke til akkurat naa. Bruker du andre sider til andre serier.:forvirret
Jeg kunne tenkt meg aa begynne aa laste ned litt serier og slikt, for siden jeg jobber kvelder og netter i turnus faar jeg aldri fulgt med paa noen ting paa TV lenger. Og det synes jeg er litt trist.
Jeg er mest interessert i 4400, den nye seriern med den blaaoeyde gytten og Prison break. *Aner ikke hva sistnevnte er, men siden det ble nevnt i samme aandedrag som LOST, saa er det sikkert spennende:cool:

Iset 07-09-06 11:19

Sv: Ny Tv-serie! Anbefales..
 
Jeg laster ned med utorrent-programmet fra bla. www.mininova.org, www.isohunt.com og www.thepiratebay.com. Vet ikke hvor mye du kan om dette allerede, så bare si fra om du trenger hjelp så skal du få en teskje-guide av meg hehe.

Torrents er et must idag, det er det beste å laste ned med.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no