Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Magic bullet coffee (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=52967)

mereo 20-11-12 11:13

Sv: Magic bullet coffee
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av camy (Innlegg 1404205)
Jeg har en termokopp fra Brûgo, og jeg elsker den:love: Den har tre innstillinger i lokket - lukket, drikk eller "tipp og avkjøl" Genialt!
Den er helt tett i lukket posisjon (ja, den kan settes opp-ned i veska), i drikkeposisjon fungerer den som en vanlig kopp, og tipp og avkjøl gjør at man ikke brenner seg. Man tipper litt på koppen så den varme drikken legger seg i et spor i lokket og avkjøles litt før man drikker den.

Hørtes ut som koppen for meg altså...
For da kunne jeg jo ha den i sekken fram til jeg kom til jobb.. Å drikkes der.. :)

Carisma 25-06-15 09:34

Sv: Magic bullet coffee
 
Nå har jeg endelig, etter 11 år på lavkarbo, testet denne, som jo nå i følge endel er essensielt for å leve LCHF... :rolleyes: Utrolig hvordan jeg har overlevd de elleve årene med andre ord! ;)
Vel, uansett. Smaken var mye bedre enn forventet, konsistensen også. Men jeg kunne godt brukt litt av den sukkerfria hasselnøttsirupen oppi, selv om kanel hjalp noe.
Og den krever espresso! Jeg brukte vanlig kaffe, og det blir for tamt. Men nå drikker jeg vanligvis aldri vanlig kaffe med noe oppi da, den skal være ravnsvart og sterk slik jeg har drukket den de siste 26 årene. Så neste gang kjører jeg nok en americano. Enklere på morgenen også når det er bare en kopp som skal lages.
Men, det er definitivt noe galt med meg :eek: Den holdt meg mett i omtrent et kvarter, nå holder jeg på å implodere av sult (og jeg som nesten aldri er sulten :o). Og jeg spiste til og med en halv agurk ved siden av!

Carisma 26-06-15 09:29

Sv: Magic bullet coffee
 
I dag ble det americano-varianten med hasselnøtt-sirup, og det var jammen skikkelig godt! Fortsatt ganske sulten, men... :o
men jeg merket at jeg ikke var fysen i det hele tatt på kvelden i går

Jabba 03-02-19 16:47

Sv: Magic bullet coffee
 
Med såpass mye fett i såpass lite kaffe...... renner ikke dette rett gjennom? Er så rett for å få akutt diare når alene på jobb liksom ��

Imse 02-03-19 13:29

Sv: Magic bullet coffee
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Jabba (Innlegg 1542655)
Med såpass mye fett i såpass lite kaffe...... renner ikke dette rett gjennom? Er så rett for å få akutt diare når alene på jobb liksom ��

Du kan få løs mage av mye kokosolje om du ikke er vandt med så mye på en gang. Ta heller litt mindre fett i starten.

Mate 11-07-19 17:11

Sv: Magic bullet coffee
 
Jeg reagerer litt på bullet coffee, men syns i grunn det er greit til å løse opp i "steinmagen" jeg får innimellom på lavkarbo. Dessuten er den også kjempegod som iskaffe; syns faktisk den er best kald. (Bruker litt sukrin gold oppi også, må ha litt sødme) :)

(Ser dette er litt nekro-tråd, men bullet coffee er jo alltid aktuelt!)

StineK 16-07-19 23:18

Sv: Magic bullet coffee
 
Takk for tipset om ice-bullet coffee! Må testes ut i sommer.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:44.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no