Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Livets lyse side (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=67)
-   -   Noen som trenger smør? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=49792)

Kanutten 11-12-11 15:45

Noen som trenger smør?
 
Finn.no kan du få kjøpt. :p

Hette 11-12-11 18:57

Sv: Noen som trenger smør?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1265340)
Finn.no kan du få kjøpt. :p




Mohahaha!! huff då, kiloprisen e då komt opp i 400kr????? OMG!

Eg e tom for smør, men eg har no olje heldigvis.... og Mamma har heldigvis nok til julebakst og lavkarbo kosthald i jula.... :D

nellie 11-12-11 18:59

Sv: Noen som trenger smør?
 
Folk er virkelig klin gærne som betaler.....

Mariann S 11-12-11 19:28

Sv: Noen som trenger smør?
 
At folk legg ut sånt får no vere ei sak.... men at folk kjøper??? :confused:
Og til en sånn pris :eek:

nellie 11-12-11 19:29

Sv: Noen som trenger smør?
 
At de legger ut skjønner jeg godt, når de vet at folk er så galne.

vimsen85 11-12-11 19:59

Sv: Noen som trenger smør?
 
Har nesten to og en halv kilo smør. Kanskje jeg skal prøve å selge noe. fant kjempemye smør på rema for et par dager siden. Skulle kanskje kjøpt noen kilo til. Det blir god fortjeneste..

Bravo 11-12-11 21:24

Sv: Noen som trenger smør?
 
Skamløst! Og skulle ønske butikkene rasjonerte, det er jo eneste løsningen. 1-2 pakker pr kunde, vet om noen butikker som gjør dette, men ikke så mange, dessverre. Det er jo håpløst når noen enkeltpersoner går og tømmer smørhyllene med en gang det kommer leveranser..

Kanutten 11-12-11 21:29

Sv: Noen som trenger smør?
 
Jeg har ca to kilo smør i skapet, men de blir nok liggende der for det smøret jeg lager selv er mye bedre!

FrkMarge 11-12-11 22:02

Sv: Noen som trenger smør?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bravo (Innlegg 1265498)
Skamløst! Og skulle ønske butikkene rasjonerte, det er jo eneste løsningen. 1-2 pakker pr kunde, vet om noen butikker som gjør dette, men ikke så mange, dessverre. Det er jo håpløst når noen enkeltpersoner går og tømmer smørhyllene med en gang det kommer leveranser..

Helt enig! Det er rett og slett skammelig - solidaritet er et ord vi ikke bruker lenger:(

Dietta 13-12-11 08:00

Sv: Noen som trenger smør?
 
Fikk høre hos frisøren i går, at min lokale Kiwi hadde smør igjen. Da jeg dro innom var det selvfølgelig tomt. Det ble borte på 20 min sa damen i kassa :mad:

Lillemy71 13-12-11 08:15

Sv: Noen som trenger smør?
 
Tror ikke denne smørmangelen hadde vært så ille jeg dersom folk bare hadde latt være å hamstre, men det er jo typisk at når pressen SKRIKER om smørmangel så går folk mann av huse og hamstere som gærne.

Jeg har hørt om folk som har minst 5 kg smør i fryseren, selv etter at julebaksten er ferdig og det er ikke lavkarbere!!! De er bare redde for at de ikke skal få smør et par dager. Er helt idiotisk både hvordan pressen har håndtert dette og hvordan folk har reagert.

Resten av verden ler av oss, men det som irriterer meg aller mest er vel hvordan pressen blåser dette opp og gir absolutt all skyld til lavkarbofolket når problemet er atskillig mer komplekst enn som så. Grrrrrrrrrrrr:mad:

Sorry trengte å blåse ut litt for jeg er så trøtt :o

Dietta 13-12-11 08:19

Sv: Noen som trenger smør?
 
I god lavkarboånd har jeg virkelig hamstret smør, siden det er hovedinngrediensen i alle dagens måltider: Jeg har hele 2 pakker i kjøleskapet :p

Lillemy71 13-12-11 09:29

Sv: Noen som trenger smør?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1266411)
I god lavkarboånd har jeg virkelig hamstret smør, siden det er hovedinngrediensen i alle dagens måltider: Jeg har hele 2 pakker i kjøleskapet :p

He he he, er noe sånt jeg også har. Virker som om svært mange tror at dersom man er på lavkarbo så mauler man i seg en pakke smør i løpet av et par dager. Jeg har en pakke ca 2 uker når jeg ikke lager noe spes bakverk og jeg ligger på ca 75% fett daglig, så jeg skal ihvertfall ikke beskyldes for smørmangel :D


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:30.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no