Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23120)

elian 11-01-09 22:33

Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!
 
Nå har vekta gått opp og ned og opp og ned i flere uker. Og jeg er sååå lei!!! :mad:

Jeg kan ikke klandre andre enn meg selv, med det ekstreme inntaket av erstatninger jeg har! :confused: Sukkerfrie produkter, brød- og kakeerstatninger, low-carb tortillas etc....etc....
I tillegg til mitt ekstremt høye pepsi-max inntak og mitt ekstremt LAVE vanninntak....

Jeg har jo gått ned både mye og raskt tidligere på Atkins og Ketolyse, men da fantes ikke alle disse fristende erstatningene på markedet.... :cool:

Jeg vet jeg ikke klarer slutte med pepsi-max'n, men bortsett fra det er det 100% ketolyse fra i morgen. Og jeg SKAL drikke mye vann. Jeg sliter med å få i meg vann, men det er lettere hvis jeg har sånne Imsdal-flasker med "tut" så jeg må kjøpe noen sånne i morgen :)

Jeg tror også jeg skal ha en periode på 2 uker uten meieriprodukter, i tilfelle det er en stopper for meg det også. Jeg skal bare bruke meierismør ellers ikke andre meieriprodukter.

Jeg gruer meg, for det har blitt MYE sukkerfritt i det siste og mange MAma-Lupes tortillas.... :rolleyes:

Ønsker meg selv lykke til..... :o

Kitt 11-01-09 22:36

Sv: Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!
 
Lykke til!:heia:

Kjør hardt, jente! Dette klarer du som bare det!:ja:

:klem:

Gerd 11-01-09 22:36

Sv: Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!
 
Lykke til :heia:

Dette fixer du :ja:

elian 11-01-09 22:48

Sv: Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!
 
Tusen takk jenter! :D Nesten så jeg ikke har lyst til å legge meg, for da er det i morgen når jeg våkner! :eek: Hehe----

Kitt 11-01-09 22:51

Sv: Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!
 
Jeg begynner på torsdag med 4 uker streng ketolyse!:eek:
Både gleder og gruer meg.:p

Dette klarer vi fint! Det var denne bikinien til sommeren, da vet du. Og jeg vil så gjerne inn i bunaden min igjen. (Derav navnet på journalen min:))

Sluttet å røyke for 4 dager siden også, jeg! Med en masse støtte fra dette fantastiske forumet er ingenting umulig!:D

elian 11-01-09 22:58

Sv: Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitt (Innlegg 611097)
Jeg begynner på torsdag med 4 uker streng ketolyse!
Både gleder og gruer meg.

Dette klarer vi fint! Det var denne bikinien til sommeren, da vet du. Og jeg vil så gjerne inn i bunaden min igjen. (Derav navnet på journalen min)

Sluttet å røyke for 4 dager siden også, jeg! Med en masse støtte fra dette fantastiske forumet er ingenting umulig!


Gratulerer med røykeslutt!!!! :D:D:D Det er kjempebra!!!!! Og lykke til med streng ketolyse f.o.m torsdag :):):)

QueenConnie 11-01-09 23:00

Sv: Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!
 
lykke til :) gleder meg til å høre om resultater!!!

Anitra 12-01-09 11:50

Sv: Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!
 
Lykke til :)

Nitja 12-01-09 12:10

Sv: Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!
 
Lykke til :-)

Og veeeldig lurt og ha ei flaske med sånn tut på som står fremme hele tiden, jeg har det og merker jeg drikker mye mer en når jeg ikke har det.
Og siden de flaskene er på 0,7 L så om du drikker 2 slike flasker har du alt fått i deg 1,4 L vann :-)

magdalena 12-01-09 13:21

Sv: Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!
 
Lykke til:)

Nille 12-01-09 13:43

Sv: Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!
 
Endelig !! :p;)

:klem:

lillegull 12-01-09 13:58

Sv: Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!
 
Lykke til.
Dette klarer du:)

GKS 12-01-09 14:08

Sv: Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!
 
Lykke til! Stå på! ;)

elian 12-01-09 14:12

Sv: Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!
 
Tusen takk jenter! (og gutter hvis det er noen) :p


Men jeg er litt usikker på en ting her. I ketolyseboka under hva du skal spise hver dag, så står det meieriprodukter. Jeg hadde tenkt til å prøve å kutte det ut, fordi jeg vet det kan være en stopper for noen.

Men skal jeg spise det likevel? Kanskje det holder at jeg kutter ut alle de kunstige tingene jeg spiser og holder meg til ren mat? :rolleyes: Litt usikker her....

Kitt 12-01-09 14:21

Sv: Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!
 
Meieriprodukter er partystopper for noen!
Dersom du kutter ut alle erstatningsprodukter, holder deg mellom 15 og 20 karber og likevel ikke går ned, DA kan du se på meieriproduktene.

Syns jeg!

Du har gått ned mye på denne type diett før, bortsett fra erstatningsproduktene. Sannsynligvis er det de som er syndern!:confused:

Lykke til, uansett hva det blir til!:heia:

Nille 12-01-09 15:35

Sv: Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av elian (Innlegg 611736)
Men jeg er litt usikker på en ting her. I ketolyseboka under hva du skal spise hver dag, så står det meieriprodukter. Jeg hadde tenkt til å prøve å kutte det ut, fordi jeg vet det kan være en stopper for noen.

Men skal jeg spise det likevel? Kanskje det holder at jeg kutter ut alle de kunstige tingene jeg spiser og holder meg til ren mat? :rolleyes: Litt usikker her....

Du ikke spise alt det står at du KAN spise. Du tilpasser dietten til hva du tåler.

Det viktigste å huske på er at du SKAL spise proteiner, grønnsaker og fett. Ellers velger du selv om du vil bruke meieriprodukter. Du erfarer at det ikke funker for deg så lar du være - så enkelt er det !

Så vidt jeg husker fra tidligere var ditt problem at du spiste for lite mat og for mye bar'er ... Bare du ikke faller i den fella igjen får det nok bra ! :D

Jabba 12-01-09 18:50

Sv: Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!
 
Lykke til ! Jeg skal følge spent med....:)

QueenConnie 12-01-09 18:58

Sv: Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nille (Innlegg 611829)
Du ikke spise alt det står at du KAN spise. Du tilpasser dietten til hva du tåler.

Det viktigste å huske på er at du SKAL spise proteiner, grønnsaker og fett. Ellers velger du selv om du vil bruke meieriprodukter. Du erfarer at det ikke funker for deg så lar du være - så enkelt er det !

Så vidt jeg husker fra tidligere var ditt problem at du spiste for lite mat og for mye bar'er ... Bare du ikke faller i den fella igjen får det nok bra ! :D

tenk å hatt all den informasjonen som nille har i hodet.
da hadde jeg vært stolt! *kompliment*

Carisma 12-01-09 19:47

Sv: Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av QueenConnie (Innlegg 612078)
tenk å hatt all den informasjonen som nille har i hodet.
da hadde jeg vært stolt! *kompliment*

Hun har delt flittig med seg opp gjennom de årene jeg har vært her, så på en dag med ekstremt god tid kan du søke på innlegg av henne og lære det :D Hun er vel, sammen med 3-4 andre, guruen her inne :)

Kakeåndsen 12-01-09 22:05

Sv: Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!
 
:goodluck:

matitt 12-01-09 22:50

Sv: Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!
 
Lykke til! Jeg er akkurat i samme båt som deg Elian, klarer ikke å holde meg unna den pokkers sukkerfrie sjokoladen/kjeksene/smågodt/barer/brusen. Men i dag begynte jeg på nytt, etter å ha stått stille i evigheter. Nå er det TILBAKE på Atkins, begynte dagen med å lage en STOR omelett til å ha i kjøleskapet, har stekt opp kylling og handlet bacon! NO MERCY!

moxa 12-01-09 23:00

Sv: Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!
 
Ja slår mæ på den bølgen med dæ!!!!:D
LYKKE TE HERRE BLIR BARE LEKKERT! Uansett hva som skjer så tenk positivt

elian 12-01-09 23:15

Sv: Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!
 
Ååååå, dere er så snille greie og motiverende!! :D:D:D


Dagen i dag har gått mye bedre enn forventet. Jeg hadde BITTELITT sug etter barene og den sukkerfrie sjokoladen som jeg vet ligger på kjøkkenet, men jeg har klart å la være. Jeg har i tillegg klart å drikke litt over 2 liter vann i dag. Veldig fornøyd med det. Tidligere har jeg ikke drukket NOENTING... Kanskje 1dl... :eek:

Maten har vært litt ensformig, men dog riktig sånn ketolysemessig :)

Frokost: En neve issalat, 2 tykke skiver agurk, 1 ss Hellmans majones (som smaker helt grusomt, men er fri for karbo) 6 skiver stekt bacon.

Middag: 2x 90gr hamburgere, 4 skiver stekt bacon, en stor posjon brokkoli og litt mindre enn en halv rød paprika (stekt)

Kvelds: En neve issalat, litt agurkterninger, 2 stekte egg, 4 skiver stekt bacon.

Jeg har drukket 3-4 glass Pepsi max i dag. Det er ca 2 liter mindre enn vanlig... SÅ jeg synes jeg er flink :p

Hoppet over lunsj, fordi jeg spiste frokost veldig sent... :)

Har trent også. 60min på tredemølla på Elixia :D

Carisma 12-01-09 23:53

Sv: Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av elian (Innlegg 612583)
1 ss Hellmans majones (som smaker helt grusomt, men er fri for karbo)

Som så mye annet blander jeg den ut halvt om halvt med Kesam (rømme hvis på ketolyse), blir mye friskere smak :)

QueenConnie 13-01-09 00:05

Sv: Nå er det slutt på egenkomponerte dietter. 100% ketolyse f.o.m i morgen!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av elian (Innlegg 612583)
Har trent også. 60min på tredemølla på Elixia :D

det skal du være stolt av altså! reiser jeg meg opp av sofaen for å gå på kjøkkenhet er jeg allerede ampusten! haha^^
neida, kanskje ikke fullt så ille:p men kødder om det hele tiden. :p


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:35.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no