Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell ernæringsdebatt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Trenger et tips jeg.. (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=6621)

Lara 05-10-05 21:05

Trenger et tips jeg..
 
Til helgen skal jeg til Danmark.PARTY!:stortsmil Har bestemt meg for ikke å sprekke matveien,så jeg skal ta med meg litt knask å ha for hånden.Skal skjære ost i tærninger,ha med Atkins barer,har kjøpt en pose blanda nøtter.Det sto 14,9karbs pr 100g,men det er vel alright når jeg bare tar noen få om gangen?:confused: De var litt saltet,men mettende.Ellers så lurer jeg på om noen har noen andre tips om hva jeg kan ta med meg??Blir ille glad for svar altså:D

Anne 05-10-05 21:59

Sv: Trenger et tips jeg..
 
Fiberrik og Magerost(mer proteiner i den enn i den vanlige) på tube synes jeg også er greit å ha i veska....:)

Og kanskje noen tørkede aprikoser.(kanskje)

Aline 05-10-05 22:06

Sv: Trenger et tips jeg..
 
bra tips! både dine og anne sine! på danskebåten kan man også få kjøpt spekemat i biter :D og nøtter :)

måltidene går vel greit, det er nå festingen begynner at fristelsene kommer :)

men er du forberedt så går det fint :)

Lara 06-10-05 12:23

Sv: Trenger et tips jeg..
 
Spekemat ja...Det er godt!Fiberrik høres også godt ut,men åssen er det med karbohydratene da..?Eg berre spyr..:p Er ikke det sånn brødgreier a?:confused:

Anne 06-10-05 13:12

Sv: Trenger et tips jeg..
 
Jo det er karber i Fiberrik...3,2 i en, men sunne da. Masse fiber i den, og metter veldig. Fint som mellom-mat i farta....

Summer 06-10-05 13:25

Sv: Trenger et tips jeg..
 
Hvilken fase av Atkins er du da?

Jeg vil på det aller sterkeste anbefale paranøtter hvis du kan spise det. De er veldig næringstette og metter veldig godt (hvis jeg er supersulten, så tar jeg noen slike mens jeg lager mat, eller på vei hjem til maten,- og sulten forsvinner).

Lara 06-10-05 13:50

Sv: Trenger et tips jeg..
 
Jeg er på 3.uke induksjon.Har holdt meg mellom5-15 karber hele tiden.Men kommer ikke til å kjøre like hard i helgene.Så skal vi si sånn ca fase 1..?Skal hele tiden være forsiktigt med karbo innholde,men akter å ta meg en fest i ny og ne..!Så i matveien vil jeg fortsatt prøve å holde meg under 20 karber pr dag.Så får det heller kun være alkoholen som drar karbene opp på helga..:rodme: :rodme: :rodme:

Benzo 06-10-05 16:06

Sv: Trenger et tips jeg..
 
Hvis du skal med danskebåten så har de jo buffet i en av restaurantene, du kan lure med deg de andre dit.
Av snacks rekker du kanskje å lage disse ostekjeksene det er snakk om her inne?
Kos deg på turen :)

Lara 06-10-05 20:05

Sv: Trenger et tips jeg..
 
Takk skal du ha!:) Ja det kan je jo også gjøre.Ellers har jeg nå handlet inn fiberrik,nøtter og Atkinsbarer.Tror det skal gå bra jeg!:D


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:25.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no