Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Atkins kosthold (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=7)
-   -   For lite karbo? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=18735)

Dippsey 07-04-08 12:24

For lite karbo?
 
Kan for lite karbo om dagen, hindre vektnedgang i induksjonsfasen. Hvis man spiser under 10???
Vekten står stille!!! :confused:

Megvel 07-04-08 13:01

Sv: For Lite Karbo????
 
Ja. Og for lite fett.

nellie 07-04-08 13:09

Sv: For Lite Karbo????
 
Her er det bare til å pøse på med fett og virkelig få i deg nok karber :ja:

Dippsey 07-04-08 14:26

Sv: For Lite Karbo????
 
Betyr dette ubegrensede mengder Bacon???? ;) (elsker bacon) :) Inneholder bacon karber???

nellie 07-04-08 14:42

Sv: For Lite Karbo????
 
er ingen karber i bacon nei:)
Men du skal heller ikke ha i deg FOR mye proteiner.(kommer ann på hvor mye du jobber)
Så jeg anbefaler å telle alt jeg da.. hvertfall i førsten.

Dippsey 07-04-08 17:00

Sv: For lite karbo????
 
ok. har akuratt spist en stor sommerkotelett, stekt i smør. og 100 gr kokt kål og purre, det ble 9 karb. Er stapp mett nå, om to timer er det trening. 1 time spinning + 1 time Core:)

Megvel 07-04-08 19:28

Sv: For lite karbo?
 
Namminammi! Jeg pleide ha en smørkladd på grønnsakene. OG så spise fettranden, seff! Ha det kjekt på trening!

beate 30-04-08 10:00

Sv: For Lite Karbo????
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dippsey (Innlegg 436312)
Betyr dette ubegrensede mengder Bacon???? ;) (elsker bacon) :) Inneholder bacon karber???


Hei. Ser det står skrevet her at bacon ikke inneholder karber, men det er vel en sannhet med modifikasjon :) Mange bacontyper inneholder litt glucose tror jeg det heter, og inneholder følgelig litt karber. Men det er ikke så mye da. Jeg har ikke funnet noe bacon her jeg bor som ikke inneholder karber i det hele tatt. Noen som vet navnet på disse typene da?

Photobscura 30-04-08 17:34

Sv: For lite karbo?
 
Stjernebacon tror jeg er karbofri. Men det er jo veldig lite det er snakk om uansett, da :)

beate 30-04-08 23:56

Sv: For lite karbo?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av photobscura (Innlegg 453625)
Stjernebacon tror jeg er karbofri. Men det er jo veldig lite det er snakk om uansett, da :)


Ok. Jeg kjøper stort sett fjordbacon, det er billigst her. Litt glucose i den, men som du sier så er det veldig lite ja :ja:

nellie 01-05-08 12:05

Sv: For Lite Karbo????
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av beate (Innlegg 453324)
Hei. Ser det står skrevet her at bacon ikke inneholder karber, men det er vel en sannhet med modifikasjon :) Mange bacontyper inneholder litt glucose tror jeg det heter, og inneholder følgelig litt karber. Men det er ikke så mye da. Jeg har ikke funnet noe bacon her jeg bor som ikke inneholder karber i det hele tatt. Noen som vet navnet på disse typene da?

Jeg har ikke sett noen typer som inneholder karber. Men så handler jeg bare bacon i sverige og da..

Photobscura 01-05-08 12:08

Sv: For lite karbo?
 
Av en eller annen grunn så putter de litt sukker i de vanlige norske bacon-typene. Ganske sykt spør du meg, hva skal man med sukker i bacon, liksom? :confused:

nellie 01-05-08 12:09

Sv: For lite karbo?
 
1 karb pr hundre gram i bacon fra Dafgård
0 i bacon uten svor fra Grilstad
0 i Tulip
0 i stabburet
0 i First pricebacon


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no