Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Må vite, bare må vite ... (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=4157)

Prinsessepusen 09-03-05 20:30

Må vite, bare må vite ...
 
Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvor mange netto karber det er i FUN LIGHT ICE TEA PEACH.....:confused:
Bakpå står det: karbohydrater: 0,2gram pr dl ferdigdrikk, hvorav 0gram sukkerarter.....

Dessuten noen som vet når SPLENDA kommer i butikkene i dette landet??

Utrolig greit med en sånn side som dette når man går på diett og lurer påalt mulig:o

Nille 09-03-05 20:44

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Prinsessepusen
Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvor mange netto karber det er i FUN LIGHT ICE TEA PEACH.....:confused:
Bakpå står det: karbohydrater: 0,2gram pr dl ferdigdrikk, hvorav 0gram sukkerarter.....

Dessuten noen som vet når SPLENDA kommer i butikkene i dette landet??

Utrolig greit med en sånn side som dette når man går på diett og lurer påalt mulig:o

Står det 0,2 gram pr dl ferdig drikk er det det .... 0.2 gram karbohydrater pr dl ferdig drikk :p (sukkerarter - skal regnes med om det ikke hadde vært 0)

Vet ikke når Splenda kommer, - men det er visst godkjent sa noen..... Det tar vel sin tid !:(

johing 30-03-08 23:31

Sv: Må vite, bare må vite....
 
Bestiller dere splenda på nett da? å evt hvor? å hva kan en evt bruke istedet? mange spørsmål på ein gang, hehe:) kaster forresten på et til; kan man bruke hvilket krydder som helst og så mye en vil på ketolyse?

På forhånd tusen takk:)

Demithor 30-03-08 23:34

Sv: Må vite, bare må vite....
 
Jeg kjøpte da vitterlig Splenda på Meny forrige desember... Eller er det en annen Splenda? :confused:

Gerd 30-03-08 23:34

Sv: Må vite, bare må vite....
 
Splenda kjøpes i vanlig dagligvarebutikker.

Bruk all krydder du vil, men vær obs på om det er sukker tilsatt i ferdige blandinger. :)

blåbær 30-03-08 23:34

Sv: Må vite, bare må vite....
 
Hmmm, dette er en gammel tråd! :)
Splenda er å få tak i i butikkene her i Norge nå.
Og ja, jeg tror du kan bruke hvilke krydder du vil. Mange har en del karber, men det er jo ikke så store mengder man pleier å bruke. Hvis du er flink, og nøye på det, kan du jo prøve å veie og ta det med i karbeberegning.
Velkommen!

Gerd 30-03-08 23:35

Sv: Må vite, bare må vite....
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Demithor (Innlegg 430783)
Jeg kjøpte da vitterlig Splenda på Meny forrige desember... Eller er det en annen Splenda? :confused:

Neida, men denne tråden ble starta i 2005 ;)

blåbær 30-03-08 23:35

Sv: Må vite, bare må vite....
 
Oj, tre svar helt samtidig! :) hehe

Pearl 30-03-08 23:36

Sv: Må vite, bare må vite....
 
Jeg har kjøpt Splenda i matbutikken. Er ikke sikker på om det var Meny eller ICA. Skal sjekke.

Demithor 30-03-08 23:39

Sv: Må vite, bare må vite....
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 430789)
Neida, men denne tråden ble starta i 2005 ;)

Jeg tenkte at den kanskje var gammel, men slik blir det når man bare sjekker datoen på det siste innlegget... :D

Gerd 30-03-08 23:40

Sv: Må vite, bare må vite....
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Demithor (Innlegg 430794)
Jeg tenkte at den kanskje var gammel, men slik blir det når man bare sjekker datoen på det siste innlegget... :D

;)

Jeg kjøper splenda på kiwi.

Photobscura 30-03-08 23:48

Sv: Må vite, bare må vite....
 
Jeg tror jeg har sett både splenda og natreen i alle dagligvarehandler jeg har vært i, ikke akkurat mangelvare ;)

luringen 31-03-08 13:38

Sv: Må vite, bare må vite....
 
splenda på meny og smartclub

Lindabtn 06-04-08 19:02

Sv: Må vite, bare må vite ...
 
Hvis dere ser på datoen var innlegget fra 2005 ;)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no