Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Kosttilskudd (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Udo's Choice i kapsler (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=49588)

ToreH 27-11-11 23:15

Udo's Choice i kapsler
 
Ok, kjøpte denne nå fra iHerb. Anbefales ikke, du må svelge 18 kaspler daglig!!! for å få tilsvarende 1 Tbsp...

På flaska sies det at man skal ta 2 kapsler 3 ganger daglig, dvs 6 stk. Kanskje er kapselolje mer effektivt enn flytende Udo`s? 6 kapsler tilsvarer jo kun 1/3 av daglig anbefalt dose med flytende Udo`s.....

Jajamen, neste gang som er i morra så blir det rein olje. iHerb så koster jo under halvparten av det den gjør i Norge jo.....

Så, nå håper jeg at huden blir fin gitt! Men blir jeg finere nå så spyr jeg snart...:D

Dietta 27-11-11 23:39

Sv: Udo`s Choice i kapsler
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hypah (Innlegg 1257893)
Ok, Anbefales ikke, du må svelge 18 kaspler daglig!!! for å få tilsvarende 1 Tbsp...
Men blir jeg finere nå så spyr jeg snart...:D

Husk å spy før du starter på dine 18 kapsler da.... :p

Lillemy71 28-11-11 10:32

Sv: Udo`s Choice i kapsler
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hypah (Innlegg 1257893)
Ok, kjøpte denne nå fra iHerb. Anbefales ikke, du må svelge 18 kaspler daglig!!! for å få tilsvarende 1 Tbsp...

På flaska sies det at man skal ta 2 kapsler 3 ganger daglig, dvs 6 stk. Kanskje er kapselolje mer effektivt enn flytende Udo`s? 6 kapsler tilsvarer jo kun 1/3 av daglig anbefalt dose med flytende Udo`s.....

Jajamen, neste gang som er i morra så blir det rein olje. iHerb så koster jo under halvparten av det den gjør i Norge jo.....

Så, nå håper jeg at huden blir fin gitt! Men blir jeg finere nå så spyr jeg snart...:D

Stemmer det og ser du på flaska så blir disse kapslene anbefalt til å bruke når man er ute å reiser fro å ha et visst påfyll av oljen. Jeg har heller brukt de til det, men tar da ca 6 kapsler til dagen. Har også hatt coconutkapsler til bruk på reise. Langt fra så effektivt som flytende, men bedre enn ingenting.

ToreH 03-12-11 21:16

Sv: Udo's Choice i kapsler
 
Roger that. Da veit jeg det.

Fikk dessverre ikke sett på flaska hos iHerb før jeg kjøpte. Men da får man kjøpe en annen flaske istedetfor.

Lillemy71 04-12-11 07:13

Sv: Udo's Choice i kapsler
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hypah (Innlegg 1260954)
Roger that. Da veit jeg det.

Fikk dessverre ikke sett på flaska hos iHerb før jeg kjøpte. Men da får man kjøpe en annen flaske istedetfor.

Udos har veldig bra nettsider som all denne infoen står på :rolleyes:

ToreH 04-12-11 20:01

Sv: Udo's Choice i kapsler
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71 (Innlegg 1261100)
Udos har veldig bra nettsider som all denne infoen står på :rolleyes:

iHerb er det sidene til Udo`s da? ;)

Charlott 04-12-11 20:34

Sv: Udo's Choice i kapsler
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hypah (Innlegg 1261457)
iHerb er det sidene til Udo`s da? ;)

Går helt fint å søke på produktets hjemmeside vet du ......
Udo`s, alt du trenger å vite...

ToreH 04-12-11 20:52

Sv: Udo's Choice i kapsler
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Charlott (Innlegg 1261478)
Går helt fint å søke på produktets hjemmeside vet du ......
Udo`s, alt du trenger å vite...

Må jeg lese alt med liten skrift altså? :p Jeg var i villfarelsen om at Udos Choice olje var Udos Choice jeg da, dumme dumme meg. jeg burde jo skjønt at jeg selvsagt måtte lese på hjemmesidene til Udos for å finne ut at olje er ikke olje gitt :o

Charlott 04-12-11 21:07

Sv: Udo's Choice i kapsler
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hypah (Innlegg 1261488)
Må jeg lese alt med liten skrift altså? :p Jeg var i villfarelsen om at Udos Choice olje var Udos Choice jeg da, dumme dumme meg. jeg burde jo skjønt at jeg selvsagt måtte lese på hjemmesidene til Udos for å finne ut at olje er ikke olje gitt :o

Ikke alltid så lett å få meg seg alt, sånn helt av seg selv. Godt du har et forum i ryggen som stiller opp og hjelper til.

ToreH 04-12-11 21:42

Sv: Udo's Choice i kapsler
 
Blir ikke flere kapsler på meg ihvertfall. Jævlig tungt å svelge 18 kembokapsler pr dag også... :D

Bønna200 18-01-12 18:08

Sv: Udo's Choice i kapsler
 
Skulle ønske jeg hadde lest denne tråden før jeg bestilte kapslene fra iherb:o
Det sto jo ikke noe om det der og jeg er mye vennligere innstilt til kapsler...

ToreH 18-01-12 20:05

Sv: Udo's Choice i kapsler
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bønna200 (Innlegg 1285368)
Skulle ønske jeg hadde lest denne tråden før jeg bestilte kapslene fra iherb:o
Det sto jo ikke noe om det der og jeg er mye vennligere innstilt til kapsler...

:) Hehe, skulle ønske jeg kom på dette FØR jeg bestilte. men Bønna, de er ok å ha med på reise etc. men ja, jeg brekker meg nesten av å måtte svelge så mange og så store kapsler. Så foreløpig står de i kjøleskapet :)

Bønna200 18-01-12 20:12

Sv: Udo's Choice i kapsler
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hypah (Innlegg 1285435)
:) Hehe, skulle ønske jeg kom på dette FØR jeg bestilte. men Bønna, de er ok å ha med på reise etc. men ja, jeg brekker meg nesten av å måtte svelge så mange og så store kapsler. Så foreløpig står de i kjøleskapet :)

Tror jeg går og setter mine der også... Og bestiller olje istedet:)

Qlio 18-01-12 20:17

Sv: Udo's Choice i kapsler
 
Jeg er ikke så rå at jeg shotter olje, men i den smoothien jeg skal lage kan man jo sikkert putte slikt oppi? For denne oljen smaker visst ikke høgg, om jeg ikke husker feil.... I motsetning til "andre her inne" trenger mitt utseende mer enn litt hjelp. ;)

Hypah: det var deg jeg siktet til, ja! Flirer storveis av mange av dine kommentarer, takk!

Dietta 18-01-12 20:20

Sv: Udo's Choice i kapsler
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hypah (Innlegg 1261510)
Blir ikke flere kapsler på meg ihvertfall. Jævlig tungt å svelge 18 kembokapsler pr dag også... :D

Trodde egentlig at du var stor nok i kjeften til det jeg ...... :p

ToreH 18-01-12 20:21

Sv: Udo's Choice i kapsler
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Qlio (Innlegg 1285458)
Jeg er ikke så rå at jeg shotter olje, men i den smoothien jeg skal lage kan man jo sikkert putte slikt oppi? For denne oljen smaker visst ikke høgg, om jeg ikke husker feil....

Ikke mer høgg en hva annet dere damer klarer svelge nei....;)

Qlio 18-01-12 20:24

Sv: Udo's Choice i kapsler
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hypah (Innlegg 1285463)
Ikke mer høgg en hva annet dere damer klarer svelge nei....;)

Oh lord have mercy, jeg tror jeg ler meg ihjel!!! 10 poeng til Hypah.... Og ingen ytterligere kommentarer gis!


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no