Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Fysisk og mental helse (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=99)
-   -   Jeg er innlagt på sykehus (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=38777)

senorita 13-12-10 17:16

Jeg er innlagt på sykehus
 
natt til søndag fikk jeg så voldsomme smerter i bryst og mage at jeg måtte bare dra på sykehuset. De trodde først det var gallestein, men etter en ct var dem nesten sikre på at jeg hadde blodpropp i lungene. Passe hysterisk jeg da. Begynt med blodfortynnende. Var deretter på ultralyd og der mente den legen at en av kulene mine på leveren hadde blitt dobbelt så stor som den var på torsdag. Gått fra 5 cm til 10 på tre dager. Har hatt fettkuler på leveren i hele år uten problemer men han tror nå at dette er noe annet. En godartet svulst som blør, og derfor burde ikke jeg få blodfortynnende.. Så her ligger jeg.. Med feber og vondt i hele kroppen.. Og vet fint lite. Bli ny ul i morgen. Huff. Eneste dagen jeg hadde fri og skulle handle inn til jul. Og krise på jobb, måtte stenge hele sjappa for ingen kunne jobbe. Så nå ligger jeg og håper jeg slipper operasjon men får visst ikke vite mer før i morgen, og håper jeg får dra hjem da... Utrolig kjedelig å ligge her, føler meg helt kake.. Og masse smertestillende intravenøs. Har kun spist lavkarbo her, bestemt meg for at noe som dette skal ikke gjøre at jeg sprekker. Tenk de serverer kake og saft her.. Det blir man sikkert frisk og fin av. Hehe.. Savnet forumet så mye at nå skriver jeg fra mobilen. Hehe..

Kanutten 13-12-10 17:39

Sv: jeg er innlagt på sykehus :(
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av senorita (Innlegg 983390)
natt til søndag fikk jeg så voldsomme smerter i bryst og mage at jeg måtte bare dra på sykehuset. De trodde først det var gallestein, men etter en ct var dem nesten sikre på at jeg hadde blodpropp i lungene. Passe hysterisk jeg da. Begynt med blodfortynnende. Var deretter på ultralyd og der mente den legen at en av kulene mine på leveren hadde blitt dobbelt så stor som den var på torsdag. Gått fra 5 cm til 10 på tre dager. Har hatt fettkuler på leveren i hele år uten problemer men han tror nå at dette er noe annet. En godartet svulst som blør, og derfor burde ikke jeg få blodfortynnende.. Så her ligger jeg.. Med feber og vondt i hele kroppen.. Og vet fint lite. Bli ny ul i morgen. Huff. Eneste dagen jeg hadde fri og skulle handle inn til jul. Og krise på jobb, måtte stenge hele sjappa for ingen kunne jobbe. Så nå ligger jeg og håper jeg slipper operasjon men får visst ikke vite mer før i morgen, og håper jeg får dra hjem da... Utrolig kjedelig å ligge her, føler meg helt kake.. Og masse smertestillende intravenøs. Har kun spist lavkarbo her, bestemt meg for at noe som dette skal ikke gjøre at jeg sprekker. Tenk de serverer kake og saft her.. Det blir man sikkert frisk og fin av. Hehe.. Savnet forumet så mye at nå skriver jeg fra mobilen. Hehe..

:klem: Du verden, dette var dramatisk! :eek: Bra du er i trygge hender nå da. God bedring til deg og håper at de finner ut hva som er i veien og at de fikser det kjapt! :klem:

Gerd 13-12-10 17:42

Sv: jeg er innlagt på sykehus :(
 
Uff så skremmende da :eek:

Massemasse god bedring :klem:

Tropika 13-12-10 17:49

Sv: jeg er innlagt på sykehus :(
 
Uff.. Dette var ikke noe kjekt å lese..

God bedring! Håper du slipper operasjon..

CocoNut 13-12-10 18:19

Sv: jeg er innlagt på sykehus :(
 
oisann dette var jo ikkeno bra. Masse god bedring til deg, håper du kommer deg på bena så fort som fy. Flink du er som fortsetter lavkarbo på sykehuset, som ikke har spesielt godt tilrettelagt for den biten nei, utrolig nok.

Håper de finner ut av alt, klem til deg.:)

senorita 13-12-10 18:26

Sv: Jeg er innlagt på sykehus
 
takk for det :) ingen planer om å sprekke for å spise noen tørre sykehusskiver hehe. Samboeren kom med kyllinglår til meg i stedet hehe :p

Supera 13-12-10 18:47

Sv: Jeg er innlagt på sykehus
 
Oi! :eek: Krysser fingre og tær for at alt går bra.

Kanutten 13-12-10 18:52

Sv: Jeg er innlagt på sykehus
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av senorita (Innlegg 983430)
takk for det :) ingen planer om å sprekke for å spise noen tørre sykehusskiver hehe. Samboeren kom med kyllinglår til meg i stedet hehe :p


:heia: Flink er du!!! :heia: Forresten så påstod dene ene gutten min at han fikk pizzasmak i munnen av infusjonsvæsken da han i sin til ble operert..:p

BTW, de har mange gode supper på sykehuset! :sikle:

Zillah 13-12-10 18:55

Sv: Jeg er innlagt på sykehus
 
Oj, stakkars deg. Dette var trasig. Men godt at du blir godt ivaretatt (også av mat-bringar-samboen), håpar på snarleg betring og godt nytt på alle vis.

Og du, ikkje stress over julegåver i alle fall! Eg er sikker på at alle nære og kjære syns at helsa di er viktigare enn pakker.

:klem:

Lindaplinda 13-12-10 19:04

Sv: Jeg er innlagt på sykehus
 
Uff da:( Gooooood bedring!! Håper du snart får noen svar!:) Vet hvor kjipt det er å ligge på sykehus uten å vite hva det feiler en.. prøv å ikke tenke på alt som skulle ha vært gjort ihvertfall. Stoooor klem

Furine 13-12-10 19:32

Sv: Jeg er innlagt på sykehus
 
Nei men fy då! Høyrest både skummelt, vondt og ekkelt ut. Håper du blir betre fort, og at dei tek godt vare på deg. Sterkt at du held fram med lavkarboen! Respekt!

:blomster:

christine76 13-12-10 19:34

Sv: Jeg er innlagt på sykehus
 
:klem: God bedring!
Håper at de snart finner ut av hva som er galt og at det lar seg fikse lett.

aktivjente 13-12-10 20:21

Sv: Jeg er innlagt på sykehus
 
Duverden for ei førjulstid du fikk!!! Lykke til på sykehuset - håper de finner "feilen" og fixer den kjapt :p Skriv nå hvordan det går da! (vet de har harde senger, kjedelige dager og elendig mat- fortsett med det flotte, positive fokuset ditt :p)

Sugarmom 13-12-10 20:37

Sv: Jeg er innlagt på sykehus
 
God bedring til deg Senorita!! Jeg jobber på sykehus og har spist MASSE av disse fæle kakene.. tørre som fy.. så kyllinglår er MYE bedre ;)

:klem:

Lava 13-12-10 21:05

Sv: Jeg er innlagt på sykehus
 
OJ! Riktig god bedring! Håper de finner ut hva de skal gjøre med deg fort, og ikke tenk på julegaver og slikt, viktigste er å bli frisk!

Det er kanskje forskjell på sykehusene, men jeg hadde klart å leve lavkarbo hvis jeg ville da jeg var inne for to uker siden, syns det var god og variert mat :ja:

-Cilia- 13-12-10 21:25

Sv: Jeg er innlagt på sykehus
 
Masse god bedring! :)

Karissima 13-12-10 21:36

Sv: Jeg er innlagt på sykehus
 
God bedrings , håper du snart er hjemme igjen :klem:

Timiane 13-12-10 21:36

Sv: Jeg er innlagt på sykehus
 
Masse lykke til senorita. Håper virkelig at alt ordner seg for det.
Tøft at du holder på lav karbo, selv på sykehus der utvalget ikke er stort, akkurat.
God bedring.

Catwoman 13-12-10 21:50

Sv: Jeg er innlagt på sykehus
 
Uff a meien da....:eek: Bra du er på sykehuset og blir tatt godt vare på. Krya på dig :klem:
http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/0002076C.gif








http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1

senorita 14-12-10 12:29

Sv: Jeg er innlagt på sykehus
 
ligger her enda jeg..dårlig matlyst men har spist litt kylling og en klementin. Enda jeg har sagt jeg spiser lavkarbo så har dem kommet inn her 4 ganger om dagen og prøvd å gi meg vanlig mat, og blir like fornærma hver gang når jeg ikke vil ha. Nå påstod hun at tomatsuppen var lavkarbo her.. Hehe. Noe jeg tviler sterkt på, og ikke liker jeg tomatsuppe heller.. Har min egen mat sa jeg til dem hehe. Vil bare hjem. Ventet i heile dag og enda ikke fått snakket med noen leger. Skjer nok lite her idag og jeg syns det er bortkastet å bare ligge her. Sengene er så vonde at jeg har fått store rygg og skuldersmerte. Ikke har jeg vondt lenger heller.. Så håper jeg å få dra hjem så får dem heller kalle meg inn igjen om dem vil ta biopsi eller operere. Dette er i alle fall gørrkjedlig, hehe

Bøtt 14-12-10 13:35

Sv: Jeg er innlagt på sykehus
 
Uff...stakkars deg !
Får håpe de finner ut av hva som er i veien med deg.Forstår godt at du er lei av sykehuset ja ,det er en kjedelig plass å være.Men det må til noen ganger .
God bedring:)

senorita 15-12-10 16:15

Sv: Jeg er innlagt på sykehus
 
idag kokte dem tre egg til meg til frokost og middagen ble laks med smør og brokkoli. Ikke så verst. Dem har begynt å ta hintet nå. Hehe...

Zillah 15-12-10 17:24

Sv: Jeg er innlagt på sykehus
 
Så bra :)

Kanutten 15-12-10 17:40

Sv: Jeg er innlagt på sykehus
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av senorita (Innlegg 984533)
idag kokte dem tre egg til meg til frokost og middagen ble laks med smør og brokkoli. Ikke så verst. Dem har begynt å ta hintet nå. Hehe...

:lol: Godt de tar LAVKARBOGODT vare på deg! :klem: Håper at du får svar snart på hva som skal skje fremover.

Kitt 15-12-10 18:25

Sv: Jeg er innlagt på sykehus
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av senorita (Innlegg 984533)
idag kokte dem tre egg til meg til frokost og middagen ble laks med smør og brokkoli. Ikke så verst. Dem har begynt å ta hintet nå. Hehe...

Godt du får skikkelig mat, men hvordan går det ellers?
Har de funnet ut hva som feiler deg?
:klem:


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no