Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Uææ! Hetetokter og overgangsalder (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=52909)

Kanutten 27-08-12 23:19

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 1376673)
Uff Dietta!! Håper det gir seg fortfort:suss:

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1376675)
Tusen takk, det håper jeg også :klem:

:klem: Jeg vil også være med på håpinga!!! :ja:

Dietta 27-08-12 23:20

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1376677)
:klem: Jeg vil også være med på håpinga!!! :ja:

Her håper vi alle mann (det skulle kanskje vært damer :p)
Har du kjøpt deg e-vit i dag da unge dame ?

Kanutten 27-08-12 23:27

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1376679)
Her håper vi alle mann (det skulle kanskje vært damer :p)
Har du kjøpt deg e-vit i dag da unge dame ?

Denne unge damen har faktisk knasket e-vit i ca et halvt år. Jeg har hatt opprydding i medisinene mine og der lå jaggu e-vit som blir omhyggelig plassert i dosetten hver søndag. :ja: Kanskje derfor jeg ikke hetetoktoreter så mye?

Det var faktisk en mann som i sin tid anbefalte meg å ta dem. Menn har en overgangsalder de også? Kanskje e-vit er et samlende vitamin! :heia:

Dietta 28-08-12 00:12

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder
 
Hm..... Mennenes overgangsalder består vel mer av nye motorsykler og yngre damer enn hetetokter. Heldiggrisene ;)

smgj 28-08-12 09:03

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1376687)
Hm..... Mennenes overgangsalder består vel mer av nye motorsykler og yngre damer enn hetetokter. Heldiggrisene ;)

Kanskje de heller burde ta e-vitamin de også...

Dietta 28-08-12 09:22

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av smgj (Innlegg 1376713)
Kanskje de heller burde ta e-vitamin de også...

:lol:

synsegulla 28-08-12 10:00

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder
 
Min mor hadde svært god effekt av akupunktur da hun strevde som verst. Hun svettet så t-skjortene måtte kastes, de ble aldri reine. Kanskje det kan hjelpe? Lykke til hvertfall :)

Dietta 28-08-12 10:02

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder
 
Ja, jeg vet om flere som har hatt god effekt av akupunktur :) Har fått navn på ei dame her i byen som skal være veldig flink, så vi får se hvor fort jeg ender opp der. Takk og pris har pr i dag ikke blitt så svett at klær må kastes, men man vet jo aldri.
Nå tester jeg e-vitamin, og er såent på om den vil ha noen effekt.
Tusen takk :blomster:

senka 28-08-12 15:35

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1376727)
Ja, jeg vet om flere som har hatt god effekt av akupunktur :) Har fått navn på ei dame her i byen som skal være veldig flink, så vi får se hvor fort jeg ender opp der. Takk og pris har pr i dag ikke blitt så svett at klær må kastes, men man vet jo aldri.
Nå tester jeg e-vitamin, og er såent på om den vil ha noen effekt.
Tusen takk :blomster:

Lykke til kjære Dietta:) ikke så lett..varer lenge..hos meg varte i 10 år, og er ikke helt borte:rolleyes:

Dietta 28-08-12 15:37

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av senka (Innlegg 1376816)
Lykke til kjære Dietta:) ikke så lett..varer lenge..hos meg varte i 10 år, og er ikke helt borte:rolleyes:

Tusen takk senka :klem:
10 ÅR :eek: Ja, da kan jeg jammen ha noe å se fram til :mad:

Kanutten 28-08-12 15:46

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder
 
Synes synd på menna våre.

Hvis man har vært sammen la oss si i 20 år. En uke pms og en uke mens. Dvs 6 måneder hvert år vi damer ikke er helt oss selv, som igjen utgjør 10 år i løpet av disse årene. Så kommer 10 år med svetting og klamme kropper. Det vil altså si at i løpet av disse 30 årene er vi damer ikkeglefsende ikkesnerrende ikkeklamme vesener i kun 10 år. Stakkars sambo. Jeg skal IKKE vise ham dette regnestykket. Det vil i snitt si at sambo ser sin vakre gode sambo kun hver 3.dag. De andre dagene er jeg et pmsuhyre eller ei sur menseguri eller ei hetetokterinne. Jaja. Til døden skiller ad? Er det ikke det det heter så fint? :lol:

langaard 28-08-12 15:48

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1376821)
Synes synd på menna våre.

Hvis man har vært sammen la oss si i 20 år. En uke pms og en uke mens. Dvs 6 måneder hvert år vi damer ikke er helt oss selv, som igjen utgjør 10 år i løpet av disse årene. Så kommer 10 år med svetting og klamme kropper. Det vil altså si at i løpet av disse 30 årene er vi damer ikkeglefsende ikkesnerrende ikkeklamme vesener i kun 10 år. Stakkars sambo. Jeg skal IKKE vise ham dette regnestykket. Det vil i snitt si at sambo ser sin vakre gode sambo kun hver 3.dag. De andre dagene er jeg et pmsuhyre eller ei sur menseguri eller ei hetetokterinne. Jaja. Til døden skiller ad? Er det ikke det det heter så fint?

:lol:

smgj 28-08-12 15:53

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder
 
På den annen side så er menn som de er hele tiden.
(Visstnok så er hormonbildet vårt mest mannelikt under PMS... noe å tenke på. )

Det er jo en grunn til at engelskdamene så flott sier
Nei, skilsmisse? Det har jeg ikke vurdert... drap, ja.

Kanutten 28-08-12 15:58

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av smgj (Innlegg 1376825)
På den annen side så er menn som de er hele tiden.
(Visstnok så er hormonbildet vårt mest mannelikt under PMS... noe å tenke på. )

Det er jo en grunn til at engelskdamene så flott sier
Nei, skilsmisse? Det har jeg ikke vurdert... drap, ja.

Ja, kan hende det, men da vet jeg jo hva jeg får når jeg går inn i forholdet med åpne øyne på pmsmannen. Vi damer viser ikke vårt sanne pmsansikte før mannen sitter godt fast på kroken. :D

Dietta 28-08-12 16:17

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1376821)
Synes synd på menna våre.

Hvis man har vært sammen la oss si i 20 år. En uke pms og en uke mens. Dvs 6 måneder hvert år vi damer ikke er helt oss selv, som igjen utgjør 10 år i løpet av disse årene. Så kommer 10 år med svetting og klamme kropper. Det vil altså si at i løpet av disse 30 årene er vi damer ikkeglefsende ikkesnerrende ikkeklamme vesener i kun 10 år. Stakkars sambo. Jeg skal IKKE vise ham dette regnestykket. Det vil i snitt si at sambo ser sin vakre gode sambo kun hver 3.dag. De andre dagene er jeg et pmsuhyre eller ei sur menseguri eller ei hetetokterinne. Jaja. Til døden skiller ad? Er det ikke det det heter så fint? :lol:

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av smgj (Innlegg 1376825)
På den annen side så er menn som de er hele tiden.
(Visstnok så er hormonbildet vårt mest mannelikt under PMS... noe å tenke på. )

Det er jo en grunn til at engelskdamene så flott sier
Nei, skilsmisse? Det har jeg ikke vurdert... drap, ja.

:lol::lol::lol:

Dietta 28-08-12 16:18

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder
 
Lurer på om tråden burde døpes om til : *Den store overgangsaldertråden* :D

Kanutten 28-08-12 16:24

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1376831)
Lurer på om tråden burde døpes om til : *Den store overgangsaldertråden* :D

Unnskyld!!! Jeg lover å ikke skil ut flere ganger!! :D

Dietta 28-08-12 16:59

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1376835)
Unnskyld!!! Jeg lover å ikke skil ut flere ganger!! :D

Nei nå misforstod du Kanutten :D For det første er jeg født på glattisen - så jeg sklir ut hele tiden.
Og dernest så er vi tydelighvis mange som har litt av hvert i forhold til overgangsalder, så en tråd om det hadde sikkert ikke vært dumt.

Så fortsett å skli ut så mye du vil du - jeg synes det er helt topp når vi fletter inn moro og humor i trådene jeg :heia::heia:

Kanutten 28-08-12 17:13

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1376847)
Nei nå misforstod du Kanutten :D For det første er jeg født på glattisen - så jeg sklir ut hele tiden.
Og dernest så er vi tydelighvis mange som har litt av hvert i forhold til overgangsalder, så en tråd om det hadde sikkert ikke vært dumt.

Så fortsett å skli ut så mye du vil du - jeg synes det er helt topp når vi fletter inn moro og humor i trådene jeg :heia::heia:

Jeg misforstod ikke, jeg skrev det med viten og vilje for jeg visste du ville si det du sa! :klem: (derfor grønt stort glis) Hos deg er det rom for alt og alle! :love:

Chamomilla 28-08-12 17:23

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder
 
Apropos E-vitamin - det er en av vitaminene jeg tar i store doser, blant annet, når jeg somler meg til å ta et helt arsenal iht håranalyse. Jeg har hatt en del urolige netter i løpet av sommeren - men ikke de nettene hvor jeg har tatt vitaminer på dagtid - altså inkludert disse E-vitaminene... Skal prøve å ta det litt oftere enn av og på nå og se om det hjelper på termostaten.

Dietta 28-08-12 17:34

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla (Innlegg 1376851)
Apropos E-vitamin - det er en av vitaminene jeg tar i store doser, blant annet, når jeg somler meg til å ta et helt arsenal iht håranalyse. Jeg har hatt en del urolige netter i løpet av sommeren - men ikke de nettene hvor jeg har tatt vitaminer på dagtid - altså inkludert disse E-vitaminene... Skal prøve å ta det litt oftere enn av og på nå og se om det hjelper på termostaten.

Aha - hvor store doser tar du ? Jeg tar 350 mg morgen og det samme kveld, men kan jo kanskje øke da ?

Dietta 28-08-12 17:35

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1376849)
Jeg misforstod ikke, jeg skrev det med viten og vilje for jeg visste du ville si det du sa! :klem: (derfor grønt stort glis) Hos deg er det rom for alt og alle! :love:

Her er dama som kjenner meg godt ja ;) :love:

Dietta 28-08-12 17:40

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder
 
Forslag til nytt trådnavn: Tråden for hete (og våte?) kvinner :D

(Himmel - håper jeg ikke gikk for langt nå :o)

Kanutten 28-08-12 17:45

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1376855)
Forslag til nytt trådnavn: Tråden for hete (og våte?) kvinner :D

(Himmel - håper jeg ikke gikk for langt nå :o)

:lol: Hete og våte kvinner høres myyyye bedre enn kvinner i overgangalderen. :ja:

Kanutten 28-08-12 17:48

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1376852)
Aha - hvor store doser tar du ? Jeg tar 350 mg morgen og det samme kveld, men kan jo kanskje øke da ?

NÅ skjønner jeg ingenting.... Når jeg leser på nettet om e-vit sier de maksdose på 10 mg. Mener det var det jeg leste.

Og hvis du ligger på 700 mg pr dag er det jo sabla mye!


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no