Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Liker dere OREOS? (Sjokoladekjeks fylt med krem) (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=4097)

Iset 07-03-05 13:47

Liker dere OREOS? (Sjokoladekjeks fylt med krem)
 
http://atkins.com/shop/products/Atki...h_Cookies.html

Jeg ELSKER Oreos!! Fikk gledessjokk da jeg så denne, men så står det: "Limited time". Må bestille når jeg får feriepengene. Da skal jeg ta en bestilling til et par tusen!!

Iset 07-03-05 13:56

Å nå dør jeg!!!

http://atkins.com/shop/products/Atki...conut_Bar.html

BOUNTY med 3 gram net carbs i hver!!! Nå står ikke verden til påske!!!!

:sikle: :sikle:

Merete 07-03-05 14:43

Hei!

Jeg har bare et spørsmål angående atkins.com shopen.
Jeg bestilte noen varer derfra og fikk bekrftelsen 17. februar, hvor lang tid tar det før varene kommer? For jeg har ikke mottatt noen enda.... :( Har jeg kanskje gjort noe feil?

Aline 07-03-05 14:49

oreooooooooooooooooos! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

HP 07-03-05 14:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Merete
Hei!

Jeg har bare et spørsmål angående atkins.com shopen.
Jeg bestilte noen varer derfra og fikk bekrftelsen 17. februar, hvor lang tid tar det før varene kommer? For jeg har ikke mottatt noen enda.... :( Har jeg kanskje gjort noe feil?

Tok en uke siste gang jeg bestillte - før det: 10-14 dager :)

Merete 07-03-05 15:01

Trekker de regningen av konto, eller får man en giro?

HP 07-03-05 15:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Merete
Trekker de regningen av konto, eller får man en giro?

Du betalte med visa eller mastercard når du bestillte :)

Merete 07-03-05 15:43

Det var det jeg trodde... Det var en visa reservasjon på kontoen min i forrige uke, som kunne stemme med beløpet jeg hadde handlet for! Men nå er reservasjonen borte, og jeg har enda pengene mine.... Tror kanskje jeg skal kontakte atkins.com å sjekke : )

Daizy 07-03-05 16:56

Iset - Jeg har smakt de "bounty" sjokoladene og de har en forferdelig ettersmak! Jeg ville kanskje ikke gått helt amok og bestilt 20 stk på engang hvis jeg var deg :) Men kanskje du liker de... :)

Mmm... oreos, de skal jeg bestille neste gang!! :)

Merete - min bestilling tok i underkant av 2 uker, men ble uheledigvis delt i 3 forsendelser og den siste "backorder'n" er enda ikke kommet (jeg bestilte i januar) :(

mofe 07-03-05 17:05

Er det slik at de trekker fra konto med en gang? :o At ordren ikke blir gjennomført om det ikke er dekning på konto?

Hilsen økonomislasken mofe :o

Daizy 07-03-05 17:13

Det tar vel et par dager fra du har sendt inn bestillingen til den blir prosessert. Har du ikke dekning så prøver de flere ganger, helt til de sender mail og du må ringe de (hehe.. been there, done that :o )

Når vi er inne på atkins bestillinger... er det noen som tenker som meg: bestille til sverige (post restante) og dermed slippe toll osv? Jeg har gjort dette (fungerte fint), men måtte betale svensk toll (eller moms eller noe i den duren). Fant ut etterpå at hvis jeg bestiller innen EU land så blir den ingen toll/moms. Er det noen som har prøvd noen engelske bestillingssider? Eller vil det ikke lønne seg (er atkins/lavkarbo mat dyrere i england enn i usa??? :confused: )

mofe 07-03-05 17:18

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av PrincessMe
Det tar vel et par dager fra du har sendt inn bestillingen til den blir prosessert. Har du ikke dekning så prøver de flere ganger, helt til de sender mail og du må ringe de (hehe.. been there, done that :o )

Ah, okei - takk for svar :o

elian 07-03-05 17:55

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset
Å nå dør jeg!!!

http://atkins.com/shop/products/Atki...conut_Bar.html

BOUNTY med 3 gram net carbs i hver!!! Nå står ikke verden til påske!!!!

:sikle: :sikle:

Denne har jeg kjøpt! Og den er bare helt vanvittig god!!!!!! Jeg spiste begge to i slengen, og kunne gjerne spist 2 til! :rolleyes:

LilNoor 07-03-05 18:26

Oh herre... her burde jeg ALDRI ha sett... :sikle: Caramel Nut Chew

Helt til jeg så sende kostnadene... 40 dollar?!?!?

Iset 07-03-05 19:23

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LilNoor
Oh herre... her burde jeg ALDRI ha sett... :sikle: Caramel Nut Chew

Helt til jeg så sende kostnadene... 40 dollar?!?!?

Ja frakten er spinndyr!! Derfor lønner det seg å gå sammen med andre om bestillingen. Jeg kommer nok til å spørre ei venninne som går på Atkins, om hun vil bestille sammen med meg neste gang. Evt kan jo meg og Nille bestille sammen, om hun skal ha. :)

Muskat 07-03-05 19:57

Jeg har vært der hvor den første oreoen ble laget :)

Må finne fram kartboka en dag, og sjekke årstallet... Det var i alle fall på Manhattan, Lower West Side, ikke så langt fra Chelsea Meat Market (som heller ikke finnes lengre, det er designermotebutikker der nå.)

Og hvis dere orker å vente til ut i mai med rapport, så er jeg villig til å teste Atkinsgodterier og melde tilbake om hvordan de smaker, sånn før dere bestiller i dyre dommer :p Neida, det er da så lite, bare hjelpsom jeg!

:D Muskat

Iset 07-03-05 20:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Muskat
Jeg har vært der hvor den første oreoen ble laget :)

Må finne fram kartboka en dag, og sjekke årstallet... Det var i alle fall på Manhattan, Lower West Side, ikke så langt fra Chelsea Meat Market (som heller ikke finnes lengre, det er designermotebutikker der nå.)

Og hvis dere orker å vente til ut i mai med rapport, så er jeg villig til å teste Atkinsgodterier og melde tilbake om hvordan de smaker, sånn før dere bestiller i dyre dommer :p Neida, det er da så lite, bare hjelpsom jeg!

:D Muskat

Jeg kan ikke bestille før feriepengene kommer, i mai eller juni, så jeg vil gjerne ha rapport. :D

Jeg har smakt noe av det (har bestilt endel før, 2 ganger), bla Peanut butter cups, alle Advantage-barene, Morning Shine cinnamon bun bar (ekkel), caramel nut chew (fantastisk!!), peanut caramel cluster, + matvarer som ketchup (avhengig), barbeque sauce, cola sirup, caramel sirup (smakte som karamellsaus, vanvittig god!!!!), osv.

GLEDER MEG SÅNN TIL Å BESTILLE!!!

Nille: jeg prøvde å bestille tortillaer sist, men fikk ikke pga holdbarheten eller noe sånt, det var visst kjølevare?? Ser du spiser dem av og til, får du dem fra broren din eller noe? Har så lyst på tortillas... :(

FakeSmile 05-05-09 22:11

Sv: Liker dere OREOS? (Sjokoladekjeks fylt med krem)
 
Wræææææl : '(

Finnes ikke denne siden lenger? Jeg leste alt sammen og henta meg linker til det goddiset jeg hadde såå lyst på, men neimen fungerte ingen av linkene. Eksisterer ikke denne siden mer?

Jeg vil også ha Oreokjeks. Haha. Har bare verdens største godtesug! Ahh.

Iset 05-05-09 22:12

Sv: Liker dere OREOS? (Sjokoladekjeks fylt med krem)
 
Nettbutikken er nedlagt ja. :(

Photobscura 05-05-09 22:16

Sv: Liker dere OREOS? (Sjokoladekjeks fylt med krem)
 
Sitat:

Liker dere OREOS? (Sjokoladekjeks fylt med krem)

Nei :p

FakeSmile 07-05-09 00:11

Sv: Liker dere OREOS? (Sjokoladekjeks fylt med krem)
 
: ((

Trolljenta 07-05-09 01:05

Sv: Liker dere OREOS? (Sjokoladekjeks fylt med krem)
 
Kjeksene har jeg aldri smakt, men oreo-kake skulle jeg gjerne hatt som lavkarbo :w00t:

ch23 09-08-09 12:23

Sv: Liker dere OREOS? (Sjokoladekjeks fylt med krem)
 
Noen som vet om man får tak i sukkerfrie oreos i Norge? har tenkt å lage lavkarbo oreokake, men da trenger jeg de sukkerfrie kjeksene..

Photobscura 09-08-09 13:03

Sv: Liker dere OREOS? (Sjokoladekjeks fylt med krem)
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ch23 (Innlegg 751219)
Noen som vet om man får tak i sukkerfrie oreos i Norge? har tenkt å lage lavkarbo oreokake, men da trenger jeg de sukkerfrie kjeksene..

Tråden er fra 2005, så jeg vet ikke om de finnes lenger (ser ikke sånn ut), men jeg bruker nøtter som bunn på ostekake, og det er hundre ganger bedre enn kjeks :D
Sjekk denne oppskriften!

Photobscura 09-08-09 13:04

Sv: Liker dere OREOS? (Sjokoladekjeks fylt med krem)
 
Hahaha! Beklager! Jeg leste klart og tydelig OSTEkake! Beklager :o


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no