Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Mellommåltid ?- på /i farten (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25034)

Honda 25-03-09 10:23

Mellommåltid ?- på /i farten
 
Jeg pendler 3 dager i uka. tilsammen 15 mil. Så når jeg er ferdig i praksis for dagen å skal kjøre hjem er jeg ofte sulten.

Hva kan jeg pakke i meg som er sunt?
Har en stund spist knaske gulrøtter,men fant jo fort ut at disse burde man ikke spise så mye av..

Må være noe som ikke trenger noe spes forberedelse som jeg kan ta med meg i handa på vei ut av klinikken :cool:

Bedazzeled 25-03-09 12:38

Sv: Mellommåltid ?- på /i farten
 
Du kan jo stoppe på en butikk å kjøpe deg et kyllinglår. Det er det jo ingen karbs i:D

SuperMarion 25-03-09 13:33

Sv: Mellommåltid ?- på /i farten
 
Spørs litt hvor sulten du er.. Jeg bruker å veie opp mandler eller nøtter, til sånn småknask, før jeg kommer meg hjem til ordntlig middag.

Honda 25-03-09 13:36

Sv: Mellommåltid ?- på /i farten
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av SuperMarion (Innlegg 687382)
Spørs litt hvor sulten du er.. Jeg bruker å veie opp mandler eller nøtter, til sånn småknask, før jeg kommer meg hjem til ordntlig middag.

Det har jeg ikke tenkt på.
ikke betandig at jeg er skrubsulten men greit å spise noe av og til.

Honda 25-03-09 13:38

Sv: Mellommåltid ?- på /i farten
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bedazzeled (Innlegg 687336)
Du kan jo stoppe på en butikk å kjøpe deg et kyllinglår. Det er det jo ingen karbs i:D

Er ikke så mange å velge mellom. er en butikk der jeg er i praksis,eller er 2 så er ikke neste før jeg er kommet hjem. og er ofte når jeg er på vei hjem at jeg blir sulten :fnis:

Muff-muff 25-03-09 13:53

Sv: Mellommåltid ?- på /i farten
 
Planlegg litt bedre og ha med nøtter hjemmefra :) Du kan jo også gå for en Atkinsbar eller lignende en gang i blant. De er veldig mettende. Personlig orker jeg ikke middag før flere timer etter en slik, men det er jo meg :)

Areola 25-03-09 14:44

Sv: Mellommåltid ?- på /i farten
 
Babybel er greie å ha, de blir ikke så svette som andre oster kan bli.

lura 25-03-09 19:23

Sv: Mellommåltid ?- på /i farten
 
i værste fall stopper jeg å kjøper meg en wienerpølse jeg..uten noenting såklart..blir sett litt rart på da man bestiller men det går bra;)hehe..

Snehvit 25-03-09 21:18

Sv: Mellommåltid ?- på /i farten
 
Et lite tips er å kjøpe en pakke med kalkun pålegg, jeg bruker pepperkalkunen for den er rund, og en pakke med sånn ost med smak som både Tine og Kavli har! Jeg kjøper den med tomat i og som er rund, og så legger jeg kjøtt og ost annenhver oppå hverandre! Det er kjempe god "fastfood" og lovlig!!! :)

Alkazelters 25-03-09 23:06

Sv: Mellommåltid ?- på /i farten
 
Et greit triks er å få i seg dette lille mellommåltidet før du blir skikkelig sulten....


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:33.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no