Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål og svar (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=129)
-   -   Frusterert og lei meg! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25218)

lura 07-04-09 20:38

Frusterert og lei meg!
 
nå har vekta snart stått rolig i 2 uker:(har ikke gjort noe galt,spist riktig,gått tur og gjort som vanlig.. akkurat som om kroppen nekter å slippe tak på kiloene:(trenger sårt litt råd og oppmuntring:(

Imse 07-04-09 20:49

Sv: frusterert og lei meg!
 
Dersom du har spist riktig, så får du bare fortsette. Mulig kroppen bare trenger å overbevises om at den ikke sulter før den går videre. Du får i deg nok fett?

Det er kjipt med slike platåer, men mange opplever det, og noen står stiller i flere uker før det går videre.

lura 07-04-09 20:54

Sv: frusterert og lei meg!
 
hmmm..jeg mener selv jeg får i meg nok hvertfall.får håpe dette bare er en periode:(

LineJM 07-04-09 21:08

Sv: frusterert og lei meg!
 
Hold ut!
Jeg har nå stått stille på vekta i nesten tre måneder, svinger litt opp og ned +/- 500g, men ingen virkelig nedgang på lenge nå. På den annen side så har jeg det bra med helsa, masse energi og føler meg fantastisk.Tenker at det er kroppen som må "ta seg selv igjen litt" før den gir slipp på mer vekt. Det som er bra er at jeg oppdaget at jeg har krympet i cm! :)
Gikk en runde og prøvde klær og har krympet nesten en størrelse siden vekta stoppet opp...:p

lura 07-04-09 21:23

Sv: frusterert og lei meg!
 
kanskje jeg skal prøve det jeg også,prøve litt klær:)nå ble jeg plutselig litt bedre humør:)

scartz 08-04-09 00:43

Sv: Frusterert og lei meg!
 
huff, det er kjedelig når vekta står stille.. men ha tolmodighet, snart går det nedover!! :) Hva er alternativet? Sprekke og legge på seg? :(

meksiko 08-04-09 07:51

Sv: Frusterert og lei meg!
 
hei du
da er vi to om det,men vi må ikke gi opp.. lett å si,men det løsner. vi får muntre hverandre opp. spiser helt som jeg skal,men lurer litt på om d blir for LITE FETT... syntes jeg spiser hele tiden..hehe
lykke til.:)

quebec 08-04-09 08:43

Sv: Frusterert og lei meg!
 
Hold ut så løsner det tilslutt :)

bare kroppen som trenger å få litt betenkningstid :)

Skippy 08-04-09 10:17

Sv: Frusterert og lei meg!
 
Jeg tror vektnedgang er veldig forskjellig for alle. Ser at noen går ned jevnt, men det gjelder ikke meg. Jeg går (som regel) ned tre uker, så opp litt en uke, så stopp en uke eller to før det fortsetter ned igjen. Prøver å ikke la det gå ut over humøret, men der gjenstår litt gitt... Bare fortsett, hold et øye med at ikke noe uvelkomment har sneket seg inn i kosten, og så skal du se det løsner snart.

lura 08-04-09 13:34

Sv: Frusterert og lei meg!
 
tusen takk for oppmuntringen dere:)

Bedazzeled 09-04-09 11:52

Sv: Frusterert og lei meg!
 
Jeg har nettopp stått bom stille i 2 uker. Så plutselig ned 1,6 kg på 2 dager... Det løsner. bare hold ut

Nemii 12-04-09 12:00

Sv: Frusterert og lei meg!
 
For å prøve å fremskynde litt på prosessen kan du prøve å gå en tur (en halvtimes tid) før du spiser noe. Et tips jeg har lest flere plasser at skal virke:)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:44.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no