Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Blodprøver og status (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15954)

Mjaa74 19-11-07 11:46

Blodprøver og status
 
Jada, her går det i ketolysekur enda. Har vært veldig stille fra meg en stund nå, men travle hverdager gjør at man prioriterer noe foran det andre...:o

Lurte på dette med blodprøve. Hva skal man be de teste? Er i tvil om legekontoret her vet hva ketolyse er i det hele tatt og da ender det vel med at jeg må fortelle de hva jeg vil at de skal sjekke;)
I feb. har jeg vært på ketolyse i 6 mnd og vil gjerne sjekke opp status...

Er utrolig fornøyd,da- august= 80 kg november=63,5 kg:):):)

dBy 19-11-07 12:26

Sv: Blodprøver og status
 
Har ingen svar til deg, men WOW så flink du har vært!! :klem:

Smula 20-11-07 10:13

Sv: Blodprøver og status
 
Har tenkt å gjøre det samme snart, og jeg regner med at det er bare å si at man vil ha en full blodstatus, jeg. Så sjekker de kolesterol, blodsukker og andre morsomme ting.
...tenkte jeg skulle få dem til å fortelle meg hva slags blodtype jeg har også, for det aner jeg ikke.

Knubbelubba 20-11-07 11:11

Sv: Blodprøver og status
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mjaa74 (Innlegg 366081)
Jada, her går det i ketolysekur enda. Har vært veldig stille fra meg en stund nå, men travle hverdager gjør at man prioriterer noe foran det andre...:o

Lurte på dette med blodprøve. Hva skal man be de teste? Er i tvil om legekontoret her vet hva ketolyse er i det hele tatt og da ender det vel med at jeg må fortelle de hva jeg vil at de skal sjekke;)
I feb. har jeg vært på ketolyse i 6 mnd og vil gjerne sjekke opp status...

Er utrolig fornøyd,da- august= 80 kg november=63,5 kg:):):)

Det er utrolig hvor fort du har gått ned i vekt!! Du er heldig. Du er vel normalvektig nå..

Mjaa74 20-11-07 11:45

Sv: Blodprøver og status
 
Ja, jeg er egentlig ganske så fornøyd. Kinnbena er atter på plass, etter å ha vært skjult en stund! Merker dog at skinnet på magen er skikkelig lekkert.. not! Etter 2 svangerskap med +30kg hver gang og en KJEMPEdiger mage har nok huden strukket seg godt,ja.
Er fortsatt under kategorien "lett overvekt". Det blir til det, når bena ikke er lange nok i forhold til vekta ;) Målvekta er å komme ned til ca 55, men det er mulig jeg gir meg når jeg runder under 60 - får se... Det er vel noe med at hele kroppen endrer seg med årene, slik at man uansett ikke kommer ned dit man var før barn....

Da prøver jeg å bestile "full service" - hmm, lurer på om jeg må opplyse om km- stand *hehe*

Torkil 20-11-07 16:56

Sv: Blodprøver og status
 
Hei
Be om fasternde kolesterol og de øvrige blodfetter, blodsukker lever- og nyreprøver. Det er det hele;-)

Gratulerer med flott resultat.
Torkil :)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:09.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no