Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Positivtråden (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=44750)

gvm82 31-05-11 23:53

Positivtråden
 
Kom nett på ein tanke.

Me er alle store, flotte personar med god innsikt i størrelsen vår. Men er me like flinke til å sjå kva som faktisk er naturligt fint med ein sjølv?

Eg for min del kom nett på at øyrene mine faktisk er ganske okei. Fin størrelse og fint plassert :D

mrs kishty 01-06-11 12:10

Sv: Positivtråden
 
Godt intiativ :) Vi må alle bli bedre på å se hva som er fantastisk med oss. Jeg slet veldig lenge med ett ekstremt dårlig selvbilde. Ble rett og slett kvalm av og se meg selv i speilet. Men nå har jeg en fantastisk mann som bygger meg opp, og får meg til å se det som er fint med meg selv. Så hvor skal jeg begynne? Jeg har flotte legger :) Spesielt når jeg har giddet å barbere de :) Nå skal jeg ikke skremme vekk alle andre, hiver ballen over til nestemann :)

Edla 01-06-11 12:17

Sv: Positivtråden
 
Jeg har vakre øyne, liker de veldig godt selv *kry*
Så har jeg fettet jevnt fordelt over kroppen slik at jeg har former, om enn store så ihvertfal kvinnelige!

Piripi 01-06-11 14:42

Sv: Positivtråden
 
Med årene har jeg også innsett at det er faktisk noe som er fint med kroppen min. Jeg har pene øyne og flotte pupper:p

TrillTrall 01-06-11 14:51

Sv: Positivtråden
 
Jeg er stort sett glad i kroppen min jeg. :) Den er frisk og rask og gir meg mye glede på mange områder, men jeg tror ikke jeg kan plukke ut noe som er ekstra fint i forhold til resten - jeg er nok ganske gjennomsnittlig over det hele! :lol:

Tidl. medlem 01-06-11 17:47

Sv: Positivtråden
 
Kroppen er litt for stor, men når jeg krymper blir jeg "perfekt". Jeg har et godt utgangspunkt til å få en sexy kropp. Midja mi er markert, puppene mine er små - og kommer nok ikke til å begynne å henge på mange år!

Håret mitt er naturlig og jeg har god klessmak :P

Ego 01-06-11 22:46

Sv: Positivtråden
 
Flott tråd det her og kjenner jeg må tenke meg litt om...; tror jeg holder en knapp på haka mi, kan ha mange kg for mye, men har aldri hatt dobbelhake :geip:

herregud 01-06-11 23:10

Sv: Positivtråden
 
Jeg nyter å være lat.. Er heldigvis like like lat nå som jeg er tynn :)

Olive Oil 01-06-11 23:20

Sv: Positivtråden
 
Denne likte jeg!

Måtte tenke litt, for jeg har en tendens til å se meg selv etter hva slags kommentarer jeg har fått i min tid. Ja, jeg vet. Om du googler 'dårlig selvtillit', kommer jeg opp på den første linja..

Altså, jeg har pene øyne. :D De er faktisk grønnbrune eller brungrønne etter hvvordan lyset er, og innfatningen er visstnok veldig snill.

Jeg fikk også ofte høre at jeg har fin rumpe, men det kommer jeg tilbake til om en 15 kilos tid.:rolleyes:

Eucalyptus 02-06-11 08:41

Sv: Positivtråden
 
God morgen! Denne var fin å lese før treningen:D Vel, jeg har pene legger, øyne og hender.. Og nå skal jeg forme resten så jeg kommer til å like enda mer:p

madamode 02-06-11 09:59

Sv: Positivtråden
 
Flott tråd!!
Jeg synes jeg har fine øyne :p - og gode bollekinn!! :D

gvm82 02-06-11 23:22

Sv: Positivtråden
 
Med så mange visninger, er eg litt skuffa over responsen. Står det så dårligt til med sjølvbildet folkens?
Kanskje alle her treng å sjå godt på seg sjølv. For det om me alle har ein heil del polstring ekstra, er me faktisk alle samen flotte på våre måtar.

Eg utfordre dykk alle! :D

Lava 02-06-11 23:58

Sv: Positivtråden
 
Jeg liker alt bortsett fra magen!

Brimstone 03-06-11 05:21

Sv: Positivtråden
 
Min kjærlighet volder meg ingen kvaler. Jeg elsker meg selv og har ingen rivaler :p

wevi 03-06-11 08:05

Sv: Positivtråden
 
Hmm. Jeg hengte opp ei sånnliste på damedoen på jobben i fjor, anonymt. Kjemperespons. :) Sjøl synes jeg vel at speilet ikke gir så mye glede, men jeg er fornøyd med hake, midje og så har jeg kjempepene tær.

kennygirl 03-06-11 10:32

Sv: Positivtråden
 
Jeg liker den smale midjen min og så har jeg fine hender :)

ThereseA 03-06-11 11:01

Sv: Positivtråden
 
Jeg har en kjempefint midje og et nydeligt ansikt og øyne :)

Insyga 07-06-11 01:16

Sv: Positivtråden
 
God idé!!
Jeg har "reklame for lipgloss"-lepper, store blå øyne, og generellt pent annsikt. Også har jeg "killer-legs". Mhm! Men etter mye fett og strekkmerker, så vet jeg ikke om det noengang blir korte skjørt igjen. Hendene er små og ok, og jeg har veldig smale håndledd, knær og ankler, og helt ok føtter i str 39. Pene tenner og. Resten snakker vi ikke høyt om på denne siden :D Et tips til alle som føler seg mislykket før en happening, eller en dag på jobben, si til deg selv: (prøver å leve etter dette, men er ikke så lett)
"Jeg tar det igjen på sjarmen";)

TigerTove 07-06-11 10:27

Sv: Positivtråden
 
Herlig tråd :D

Jeg er ganske fornøyd med hele meg jeg egentlig, er vel aller mest fornøyd med håret mitt tror jeg. En svær manke av lyst, langt, tjukt hår som alle frisører misunner meg ;)

gvm82 07-06-11 19:36

Sv: Positivtråden
 
Den kjenner eg igjen TigerTove :D "Åhhh, heeeiiii, det var deg ja. Bare klipp? Tenker vi setter av en ekstra halvtime i dag også jeg" (som ender opp med å nærme seg ein time ekstra :D)

TigerTove 07-06-11 19:55

Sv: Positivtråden
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av gvm82 (Innlegg 1132026)
Den kjenner eg igjen TigerTove :D "Åhhh, heeeiiii, det var deg ja. Bare klipp? Tenker vi setter av en ekstra halvtime i dag også jeg" (som ender opp med å nærme seg ein time ekstra :D)

Ikke sant :p og så må man love at man kommer med barna sine når den dagen kommer og lar dem klippe dem også.. :lol:

bærrgen 07-06-11 20:15

Sv: Positivtråden
 
Jeg har en kul hårfrisyre :)

Og så har jeg fått høre at jeg har vakre øyner :D

Og så har jeg faktisk fått kompliment for at jeg har fine ører :rolleyes:

Milla123 07-06-11 21:24

Sv: Positivtråden
 
Hva skal man si? Jeg er faktisk ganske fornøyd med puppene mine, var aboslutt ikke det før... Tror man lærer å være fornøyd med det man har når man er ferdig med "ungdomstida", når jeg ser tilbake på bilder ser jeg jo hvor vakker jeg var uten 20kg ekstra.

madamode 08-06-11 21:48

Sv: Positivtråden
 
Jeg er flink til å pynte kaker! i øvingsfasen ennå da, men men... :D

littleme 08-06-11 21:55

Sv: Positivtråden
 
Hoihoi, så gøy! Jeg liker øynene mine, liker å tro at jeg egentlig har ganske søtt ansikt. Også er puppene mine fine :D Og håret! Veldig misunnelig på alle dere som har flotte bein!!

Bra tråd :D


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no