Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Små plastbokser fra -nille (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=19559)

Mosepjusk 22-05-08 18:33

Små plastbokser fra -nille
 
1 Vedlegg
Jeg har kjøpt bittesmå plastbokser på -nille i dag.
Perfekt hvis jeg skal ha med salsa eller rømme på jobb. Eller et egg. Eller noe annet smått.
De selges i pakker á 3 stk. med forskjellige farger på lokkene.
Kosta bare kr. 13,-! Eller 12,90 for å være helt nøyaktig!
Knipsa de sammen med en yoghurt så dere ser størrelsen.

quebec 22-05-08 18:44

Sv: Små plastbokser fra -nille
 
genialt.

takk for tipset :):)

Iset 22-05-08 18:47

Sv: Små plastbokser fra -nille
 
Ah så det er DERFRA jeg har fått den lille boksen med rosa lokk ja, hehe. Har den i skapet men husket ikke hvor jeg kjøpte den. Jeg bruker den masse, den og noen andre små bokser jeg har liggende. Mannen har ofte salat med seg på jobb og da har jeg enten dressing eller oliven oppi den. Har brukt den til morsmelkerstatning-pulver også, greit å ha ferdig oppmålt til et måltid med seg når man skal ut.

Eneste som er dumt er at lokket ikke sitter godt nok på, men det kan hende det bare er min boks som er gammel eller litt ødelagt?

Mosepjusk 22-05-08 18:51

Sv: Små plastbokser fra -nille
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset (Innlegg 473921)
Eneste som er dumt er at lokket ikke sitter godt nok på, men det kan hende det bare er min boks som er gammel eller litt ødelagt?

Ja, det stemte dessverre!
Man kan jo sette en gummistrikk rundt.

Iset 22-05-08 18:52

Sv: Små plastbokser fra -nille
 
Ja jeg har pleid å sette en strikk rundt eller ta en teip-bit over. :)

Nike 23-05-08 07:32

Sv: Små plastbokser fra -nille
 
Åhlens har noen helt geniale plastbokser i ulike størrelser - lokkene klikkes på og sitter som støpt - kan både fryses og tas i mikro. Er nok litt dyrere enn på Nille, men helt overkommelig, og så anvendelig da! Her er det også bokser med flere "rom" i samme boks:)

Iset 23-05-08 07:49

Sv: Små plastbokser fra -nille
 
Takk for tipset!! :D

Calvin 23-05-08 08:12

Sv: Små plastbokser fra -nille
 
Tupperware har, eller hadde i alle fall, noen små bokser med helt tette lokk. De kom også i 3pk, men koster nok litt mer enn Nille sine. Tror jeg betalte et sted mellom 50 og 80 kroner for de. Har hatt de i 5-6 år nå, og de er like fine fortsatt.
MorStine komme hit og har tuperwareparty i juni (jada, nå lurer du sikker på hvem jeg er, men det er ikke vanskelig å finne ut. Du var den siste jeg sendte sms til i går kveld ;) Ikke oute meg er du snill - jeg trives så godt som anonym), og da skal jeg jammen se om hun ikke har flere av samme sorten. Er så kjekke til alt sånnt smått.

karbolia 23-05-08 08:24

Sv: Små plastbokser fra -nille
 
Jeg har de tre, små boksene fra Tupperware... helt supre.

Skal ned og sjekke på -nille senere i dag... elsker små bokser... :D

Iset 23-05-08 08:32

Sv: Små plastbokser fra -nille
 
Jeg liker ikke Tupperware, synes de er altfor dyre i forhold til andre som faktisk selger like bra bokser til en tredjedel av prisen.

MorStine 10-06-08 15:01

Sv: Små plastbokser fra -nille
 
Boksene Calvin mener heter snackbegre og koster 79 kr for tre stk. De er ikke i vanlig salg, men om man kjenner en snill tuppertante er de fortsatt å få tak i ;)

MorStine 10-06-08 15:02

Sv: Små plastbokser fra -nille
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset (Innlegg 474482)
Jeg liker ikke Tupperware, synes de er altfor dyre i forhold til andre som faktisk selger like bra bokser til en tredjedel av prisen.

Ikke enig... Selv om jeg sikkert ikke har rett til å uttale meg, så har jeg aldri vært borti bokser som er like bra like lenge...

Calvin 10-06-08 15:25

Sv: Små plastbokser fra -nille
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av MorStine (Innlegg 484799)
Boksene Calvin mener heter snackbegre og koster 79 kr for tre stk. De er ikke i vanlig salg, men om man kjenner en snill tuppertante er de fortsatt å få tak i ;)

Kjenner jeg en snill tuppertante kanskje? :spent:

MorStine 10-06-08 18:36

Sv: Små plastbokser fra -nille
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Calvin (Innlegg 484814)
Kjenner jeg en snill tuppertante kanskje? :spent:

Ja, gjør du ikke det da tro:rolleyes: Jeg er jo både snill og tuppertante, så ting skal nok la seg gjøre;) Bare gi meg ett pip, så bestiller jeg vet du:spent:


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:46.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no