Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Så fornøyd og stolt av meg selv! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26710)

Camilla82 04-07-09 10:19

Så fornøyd og stolt av meg selv!
 
Advarsel!!!!!!!!!! Skrytetråd:D

Men er bare så fornøyd med meg selv, hadde aldri trodd at jeg skulle klare å gå ned så mye...snaaart 10 kilo!! Det går liksom ikke helt opp for meg at 10 kilo med FETT er borte:eek:
I slutten av februar veide jeg 72,4kg og nå veier jeg 63,5kg og mistet 47cm, har hatt noen utskeielser her og der men de har ofte vært "planlagt" og jeg har fort savna ketolysekostholdet.

Og til alle her inne: Takk for all støtte og all den gode kunnskap dere sitter inne med! Hadde nok ikke klart det uten dere!

hanne42 04-07-09 10:29

Sv: Så fornøyd og stolt av meg selv!
 
Hei Camilla

gratulerer!!! Du har vært kjempeflink!:):):)

Jeg ser at vi har hatt omtrent samme utvikling på vektfronten - jeg veide 73,5 i april og nå veier jeg 62,8. Tror nok denne formen for matinntak er noe som passer for oss!:)

Lykke til videre - jeg skal snart over på vedlikehold og det kommer jeg til å trene myyyyyyyyye hjelp til av den fantastiske gjengen her inne.

God helg.

Hanne

Camilla82 04-07-09 10:32

Sv: Så fornøyd og stolt av meg selv!
 
Tusen takk Hanne!!! Så flink du har vært!!! Dette skal vi klare vettu!!

tveitan 04-07-09 11:02

Sv: Så fornøyd og stolt av meg selv!
 
Er det ikke deilig.Jeg startet i Mars og har nå minket 15 kg.Har brukt forumet mye, og hatt veldig hjelp av det. Har heller aldri vært borti en diett som er så enkel. Var i begravelse i går. Da hadde jeg bare med mitt eget brød,og la pålegget fra snittene diskre`over på det. Føler hele veien at jeg er en del av resten avgjengen,og det er topp.

Vaffel 04-07-09 12:24

Sv: Så fornøyd og stolt av meg selv!
 
Wheee! Jeg elsker skrytetråder! Slik glede er så smittsomt! :)

Gratulerer! Du har vært kjempeflink!

Luna* 04-07-09 12:47

Sv: Så fornøyd og stolt av meg selv!
 
Enig Vaffel, sånne tråder som det her er kjempe viktige!

Grattis til deg Camilla82 :heia:

Camilla82 04-07-09 12:54

Sv: Så fornøyd og stolt av meg selv!
 
Vi er flinke altså!!!! Yeah!!

Ja det er viktig å skryte av seg selv! Og jeg elsker å lese om andres fremgang så bare å skryte i vei:D

Irenesol 05-07-09 03:19

Sv: Så fornøyd og stolt av meg selv!
 
Gratulerer, så flink du er! Jeg startet i slutten av februar og har gått ned 10 kg. Tar medisiner som gjør det tungt å gå ned, og blir noen ganger litt demotivert når jeg ser andre rase ned over dobbelt så mye på samme tid. Men 10 kg er jo mye, selv om det ikke syns så godt på meg. Er 183 cm og veide 101 kg, og nå altså 91. Tenker de 10 neste synes jeg:D

Mt2t 05-07-09 13:23

Sv: Så fornøyd og stolt av meg selv!
 
Ja til mere skrytetråder:D:D
Og hurra til deg som er så flink!!!

Photobscura 05-07-09 13:43

Sv: Så fornøyd og stolt av meg selv!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Irenesol (Innlegg 740197)
Gratulerer, så flink du er! Jeg startet i slutten av februar og har gått ned 10 kg. Tar medisiner som gjør det tungt å gå ned, og blir noen ganger litt demotivert når jeg ser andre rase ned over dobbelt så mye på samme tid. Men 10 kg er jo mye, selv om det ikke syns så godt på meg. Er 183 cm og veide 101 kg, og nå altså 91. Tenker de 10 neste synes jeg:D

Ja, rart det der. Jeg er jo ikke akkurat kjempehøy, men jeg og søstra mi har gått ned ca det samme, rundt 20 kg. Jeg er 167, hun er 154. Og det synes helt utrolig mye bedre på henne, selv om vi så ca like tjukke ut i utgangspunktet :p. En annen ting er at hun er timeglass med fordeling over hele kroppen (eller var, nå er hun egentlig bare en liten tynn strek ...), mens jeg har laaange tynne bein og armer, og har badeballform på det som er i mellom :p.

Ellers, hurra for skryting! Vi må bli flinkere til å skryte av oss selv :D

jordbær =) 07-07-09 11:26

Sv: Så fornøyd og stolt av meg selv!
 
Flotte resultater!!
Jeg blir veldig motivert av å lese sånne :D
Gratulerer dere alle!! Godt jobbet!!

Zuma 07-07-09 22:09

Sv: Så fornøyd og stolt av meg selv!
 
Åh, så deilig det må føles.
Du har all grunn til å være stolt! :):)

Bæret 07-07-09 23:06

Sv: Så fornøyd og stolt av meg selv!
 
Gratulerer, du er kjempeflink! :)

Janis 09-07-09 15:13

Sv: Så fornøyd og stolt av meg selv!
 
Gratulerer! Kjempe flink er du :)

martine 09-07-09 15:44

Sv: Så fornøyd og stolt av meg selv!
 
Ja...!

jeg startet den 18.mai å Tirsdag denne uken har jeg gått ned 10 kilo! jeg må bare applaudere trådstarter, å si at jeg heller aldri hadde forestilt meg at jeg kunne klare noe slik - å virkelig cære målbevisst, å konsekvent nok ift kosthold... det er helt utrolig. det er ennå 20 kilo igjen (kanskje i overkant - startet på 102,5) å gleder meg bare til fortsettelsen...

Lykke til videre...

Jente 1980 09-07-09 16:13

Sv: Så fornøyd og stolt av meg selv!
 
Godt jobba!! Superdupert at du skryter, til motivasjon for mange som du ser:) Jeg gleder meg til jeg passerer 10 kg!!!! Er en av "saktegåerne" jeg også... :o (så det var en her lengre opp...)

Jabba 09-07-09 16:40

Sv: Så fornøyd og stolt av meg selv!
 
Gratulerer så mye! Det er en super følelse å passere de første 10!!!


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no