Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Middag (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=120)
-   -   Verdens beste kylling-gryte (med bilde) (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=20842)

Barros1 17-01-10 22:01

Sv: Verdens beste kylling-gryte (med bilde)
 
ser fanastisk ut! : D
noen som vet ca hvor mange karbohydrater det er i denne? vil gjærne lage den så jeg må nesten regne ut hvor mange karber jeg må spare opp for å kunne spise den! : D

moyfafa 24-01-10 00:58

Sv: Verdens beste kylling-gryte (med bilde)
 
Jeg skulle lage noe med kylling i dag og ville prøve denne, men regna egentlig ikke med at den skulle bli fullt så god som dere sier siden jeg mangla båda sopp, paprika, jalapenos, fløte (brukte mer rømme i stedet) og curry paste (brukte karri). MEN det ble faktisk innmari godt! Så tenk hvor godt det blir hvis jeg lager den helt "riktig" da...:sikle: Mamma likte det også, enda ho har tidligere påstått at ho ikke liker karri :D

Line.ta90 12-09-11 21:17

Sv: Verdens beste kylling-gryte (med bilde)
 
Spiste denne til middag i dag, den er supergod! <3 Tusen takk for strålende oppskrift! :):)

ketto 15-09-11 09:12

Sv: Verdens beste kylling-gryte (med bilde)
 
Denne skal jeg teste i dag. Hvor mange personer beregner du den til??

Titti 15-09-11 09:26

Sv: Verdens beste kylling-gryte (med bilde)
 
:sikle: Denne må prøves!

Mandy81 22-09-11 20:44

Sv: Verdens beste kylling-gryte (med bilde)
 
Lagde denne til middag i dag!! Oooooh den var bare såååååååååååå god :D Denne kommer deff til å bli en slager i dette hjemmet <3 Tusen takk for en kjempegod oppskrift!!

Etgodtliv 26-09-11 09:59

Sv: Verdens beste kylling-gryte (med bilde)
 
Denne skal jeg prøve i dag! Gleder meg :D

nightly 26-09-11 10:08

Sv: Verdens beste kylling-gryte (med bilde)
 
Må prøves! :D

Etgodtliv 28-09-11 17:06

Sv: Verdens beste kylling-gryte (med bilde)
 
Denne var deilig!! og også perfekt sterk!! ikke fòr sterk liksom!!! kommer absolutt til å lage den igjen :D

Idamor 27-11-11 18:13

Sv: Verdens beste kylling-gryte (med bilde)
 
Denne hadde vi i dag! Knallgod! Var litt skeptisk til om den var for sterk eller ikke,men akkurat passe for vår sarte gane ;)

12-02-12 15:04

Sv: Verdens beste kylling-gryte (med bilde)
 
Denne gryten var helt fantastisk god :D Falt i smak hos alle i familien! Takk for oppskriften :)

Siwa 12-02-12 17:04

Sv: Verdens beste kylling-gryte (med bilde)
 
Da er denne lagret på maskinen min, og skal prøves ut ila uka :jupp:

frøken 12-02-12 18:51

Sv: Verdens beste kylling-gryte (med bilde)
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Siwa (Innlegg 1300998)
Da er denne lagret på maskinen min, og skal prøves ut ila uka :jupp:

Her og:)

Titti 18-02-12 12:42

Sv: Verdens beste kylling-gryte (med bilde)
 
Denne står på menyen i kveld. :sikle:

manne 19-02-12 09:07

Sv: Verdens beste kylling-gryte (med bilde)
 
Denne var knallgod!! :D

Titti 19-02-12 15:14

Sv: Verdens beste kylling-gryte (med bilde)
 
Veldig god. :ja:

Lindabtn 03-03-12 20:40

Sv: Verdens beste kylling-gryte (med bilde)
 
Så flott at denne oppskriften falt i smak hos lavkarbofolket :)
Til uka tenkte jeg å begynne på ny runde lavkarbo, da kommer nok denne til å bli flittig brukt :) Den er jo sabla god!

Fauna 09-03-13 19:09

Sv: Verdens beste kylling-gryte (med bilde)
 
Fant denne oppskriften og gjett hva som har stått på menyen i kveld :-) Ble noen små endringer. Hadde litt fløte, litt creme fraiche og litt rømme. Jeg har også hatt i litt kokosmelk, just for the fun of it :D. Har også hatt i bambusskudd og minimais som jeg har funnet med lite karbo. Det ble kjempegodt og en stor suksess hos hele familien! :-)

ingg 02-08-13 18:42

Re: Verdens beste kylling-gryte (med bilde)
 
Denne var rett og slett kjempegod :D Hadde ikke currypaste så jeg brukte vanlig karri, så gryta ble nok litt mildere enn den opprinnelige oppskriften. Men det var veldig, veldig godt likevel.

Humla76 15-08-13 23:43

Sv: Re: Verdens beste kylling-gryte (med bilde)
 
Denne oppskrifta ser veldig fristende ut!! Er lagt over til Word, printet ut og lagt i Lavkarbo mappa mi :-)

Men et lite dumt spørsmål :-P
Men jeg lurer på mengden av bacon. Det står pakke her, er det en pakke med baconskiver eller en Gilde 400gr pakke?? 400gr høres ganske mye ut..

nellie 22-08-13 18:46

Sv: Re: Verdens beste kylling-gryte (med bilde)
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Humla76 (Innlegg 1454727)
Denne oppskrifta ser veldig fristende ut!! Er lagt over til Word, printet ut og lagt i Lavkarbo mappa mi :-)

Men et lite dumt spørsmål :-P
Men jeg lurer på mengden av bacon. Det står pakke her, er det en pakke med baconskiver eller en Gilde 400gr pakke?? 400gr høres ganske mye ut..

Ei "normal" pakke.:)

Colt-pixy 11-06-15 13:12

Sv: Verdens beste kylling-gryte (med bilde)
 
Denne gryten så veldig god ut. Prøver nok den i helgen men bytter kylling bryst med kyllingfilet (prøver å ikke kjøpe så mye mat når jeg vet vi har i frysen). Gir tilbakemelding når den er prøvd!

Minni1 11-06-15 13:18

Sv: Verdens beste kylling-gryte (med bilde)
 
Den ser veldig god ut.

Er spent på tilbakemeldingen din.

kamp 11-06-15 14:44

Sv: Verdens beste kylling-gryte (med bilde)
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Colt-pixy (Innlegg 1511687)
Denne gryten så veldig god ut. Prøver nok den i helgen men bytter kylling bryst med kyllingfilet (prøver å ikke kjøpe så mye mat når jeg vet vi har i frysen). Gir tilbakemelding når den er prøvd!

Kylling bryst er det samme som filet

Colt-pixy 13-06-15 17:34

Sv: Verdens beste kylling-gryte (med bilde)
 
Denne kan jeg virkelig anbefale! Den var så ufattelig god at den blir nok ett fast innslag for meg. Vær forsiktig, for den er mektig og det er veldig fort gjort å ete litt for mye av den.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:24.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no