Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål om matvarer og oppskrifter (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=128)
-   -   Hva er lurt å ha liggende? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=37030)

angel82 30-09-10 21:36

Hva er lurt å ha liggende?
 
jeg blir ofte sulten på kvelden, så lurer på tips til noe som er greit å ha liggende som man bare kan spise der og da... :confused:

Idarull 30-09-10 22:16

Sv: Hva er lurt å ha liggende
 
ost og kjøttpålegg, mandler, oopsie-ruller.

Gracella 30-09-10 23:14

Sv: Hva er lurt å ha liggende
 
Fårepølse, salam, ost og majones.
Ellers alt av rent kjøttpålegg, men salami og fårepølse har lengere holdbarhet.
Chorizho (?) og pepperoni er også kjekt å ha.

Makrell i tomat (de små boksene). Tar en slik og blander med noe majones. :)

Tulip73 30-09-10 23:44

Sv: Hva er lurt å ha liggende
 
Det er lurt å lage litt ekstra som man har liggende til kriselager. Spesielt når mann er ny i gamet.
Nannahs knekkebrød holder lenge i tett boks og er lurt å ha på lur.
Jeg har som regel middagsrester, disse settes kaldt og kan spises til kvelds eller lunch nestedag.
Ferdigkokte egg er lurt å ha på lur, spises med litt smør eller majones på.
Ostekjeksene som du lager i mikroen av kavliost er nydelig snacks.
Nøtter
Pålegg; ost tullet inn i skinke/salami er kjempegodt

Lykke til !

Ferskenbeinet 01-10-10 08:42

Sv: Hva er lurt å ha liggende?
 
bringebær og fløte har vert min redning mange ganger!

Mellon 01-10-10 09:16

Sv: Hva er lurt å ha liggende?
 
Jeg spiser grønnsaker som snack jeg, brokkoli buketter dyppet i rømme, eller avokado med en rømmeklatt, det er kveldssnack. Og cherrytomater da, må ikke glemme de

angel82 01-10-10 17:05

Sv: Hva er lurt å ha liggende?
 
Jeg er utrolig kresen, så salami liker jeg ikke, heller ikke den oste snacksen dere lageri microen det får meg til å spy.... men takk for tips... oopsie ruller syns jeg er grusomme... jeg spiser nok altfor lite for tiden igår spiste jeg kun 1 tekake (fant oppskrift på lavkarbo varient) og tacograteng til middag...det var alt jeg spiste i går...å er stort sett slik de fleste dager er, jeg spiser to måltider i løpet av en dag...... så bør vel skjerpe meg litt...

Gracella 01-10-10 17:31

Sv: Hva er lurt å ha liggende?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av angel82 (Innlegg 942246)
Jeg er utrolig kresen, så salami liker jeg ikke, heller ikke den oste snacksen dere lageri microen det får meg til å spy.... men takk for tips... oopsie ruller syns jeg er grusomme... jeg spiser nok altfor lite for tiden igår spiste jeg kun 1 tekake (fant oppskrift på lavkarbo varient) og tacograteng til middag...det var alt jeg spiste i går...å er stort sett slik de fleste dager er, jeg spiser to måltider i løpet av en dag...... så bør vel skjerpe meg litt...

Det er nok altfor lite til et voksent menneske! :eek:
Det skal ikke være en sultekur, og selv om du kanskje ikke er sulten(???) så er det skadelig å spise så lite over lengere tid!!

angel82 01-10-10 20:49

Sv: Hva er lurt å ha liggende?
 
Jeg er ikke sulten nei...kan gå en hel dag å leve kun på vann.... må nok skjerpe meg....for dette er jo ikke bra i lengden, så derfor må jeg finne noe som er enkelt å lage i full fart, for mine dager er utrolige hektiske...


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:03.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no