Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=136)
-   -   Argh! 20 kg + etter svangerskap og amming! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=53817)

Snis83 24-01-13 15:23

Argh! 20 kg + etter svangerskap og amming!
 
Var prøvere i tre år før jeg gikk ned 20 kg, og pang så var vi gravide. Trollet er født for ca et halvt år siden og jeg har spist på meg ikke mindre enn 8 kilo siden fødselen... :eek:
Jeg takler dårlig stress og dessverre ble vår lille født med hjertefeil som ikke akkurat gjør spedbarnstilværelsen noe enklere. Så ja..jeg spiser..og har ikke spist lavkarbo siden jeg begynte å kaste opp før jeg fant ut jeg var gravid. Så nå er jeg altfor tung, igjen. Sukk.. Jeg spiser for mye, feil og kommer meg ikke ut nok. Men nå skal snart lille opereres og hverdagen vil endre seg en del, håper jeg.

Nå er jeg på jakt etter motivasjonen så jeg kan sette i gang alle kluter når vi kommer hjem fra sykehuset og lille er frisk!! Jeg orker ikke meg selv slik jeg er nå. Det er fryktelig hele greiene. Ja, det hjalp heller ikke på vekt og sultfølelse at jeg sluttet å røyke...

Hjelp hjelp hjelp! Jeg vil oppi buksene mine igjen! Og ha sex med mannen! (føler seg ikke så lekker når magen stikker lengre ut enn puppene..og nå snakker vi mega-ammepupper i tillegg!! )
:D

(og jeg må få fjerna tickeren min, ser jeg..haha!)

Imse 24-01-13 19:57

Sv: Argh! 20 kg + etter svangerskap og amming!
 
Velkommen så mye!

Skjønner godt at spedbarnstilværelsen ikke ble helt som tenkt når man får et lite spesielt barn( jeg er mamma til en med en sjelden diagnose).

Lykke til så mye med kostomlegging.

Og du, jeg tror faktisk ikke mannen din bryr seg om magen din( og du har ikke så høy bmi):klem:

streber 28-01-13 15:08

Sv: Argh! 20 kg + etter svangerskap og amming!
 
Velkommen tilbake og gratulerer med den lille:)

Camomilla 13-02-13 11:43

Sv: Argh! 20 kg + etter svangerskap og amming!
 
Gratulerer med baby :love: Fokuset endrer seg jo radikalt med et spebarn i huset, så du er slett ikke alene om å ha problemer med å ta tak i kosthold midt oppi alt. Men alt blir lettere med en plan, en god handleliste og enkel tilgang på riktig mat - lykke til med både operasjonen til den lille og kostholdet :klem:

Smuggi 15-02-13 22:47

Sv: Argh! 20 kg + etter svangerskap og amming!
 
Jeg måtte bare inn å lese journalen din, den var herlig ærlig og sprudlende positiv! For en skjønn dame du er :)

Gratulerer med lille, håper alt går bra med operasjonen!
Og jeg er helt sikker på at du fikser å legge om kostholdet nok en gang:)

faris 20-01-14 09:26

Sv: Argh! 20 kg + etter svangerskap og amming!
 
hvilken diett av de skal man satse på ??

tassa69 20-01-14 10:32

Sv: Argh! 20 kg + etter svangerskap og amming!
 
Gratulerer, og lykke til:-))


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no