Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Jeg er så lykkelig! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15940)

janine75 18-11-07 08:43

Jeg er så lykkelig!
 
gikk på vekta idag og så at nå sto det 80,3 kg!!! nå er det ikke lenge før jeg ser det svært så etterlengtede og uoppnåelige 7 tallet!!! og det vil si at det er bare 7 kg igjen ( ifølge legen min da...) jeg kan ikke huske sist jeg så det tallet!!! og for en deilig følelse! klær som jeg har savnet fordi de er så fine sitter plutselig løst nå! så vips så kan jeg ikke bruke de heller.. men da er de FOR STORE!!!!!!!! yohoo!! bukser jeg har kjøpt etter at jeg startet har og blitt for store!! men vel anvendte penger det i allefall!!!
Er en helt fantastisk følelse å skulle gå ut og kjøpe bukser i 40 eller 42!! da de i 44 er blitt for store!

måtte bare dele min store glede med dere!!

og en gang til; takk til lindabt (eller hvordan det skrives..:confused:) for at tipset om for mye bacon kom!!

Eva 18-11-07 09:20

Sv: jeg er så lykkelig!!!
 
Gleder meg masse med deg!! Og jeg vet hvordan du har det. Er også begynt å følge tipset med å unngå bacon. En dag uten bacon og vips 300 g mindre på vekten her til morgen, den sto på 70,0 så nå kan jeg også ganske snart se det etterlengtede 6-tall. :D
Også takk for tipset med mindre bacon!! :klem:

Tittentei 18-11-07 10:02

Sv: jeg er så lykkelig!!!
 
Så flott! Gratulerer så masse:) spiser du litt bacon nå eller ikke noe i det hele tatt? Jeg spiser bare en eller to slicer for dagen, kanskje jeg skal kutte det og?

Blomsterpotta 18-11-07 10:31

Sv: jeg er så lykkelig!!!
 
Hm??? Jeg spiser 2 egg og 3 skiver bacon hver morgen.Har gjort det i 2,5 uker siden jeg begynte på ketolyse.Er det kansje ikke lurt alikevel i lengden? Har gått ned 3 kg til nå da men..Lurer på om det er noen spesiell grunn til ikke å spise mye bacon?

Men gratulerer med at det har løsnet for deg da:)

Eva 18-11-07 10:58

Sv: jeg er så lykkelig!!!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Blomsterpotta (Innlegg 365696)
Hm??? Jeg spiser 2 egg og 3 skiver bacon hver morgen.Har gjort det i 2,5 uker siden jeg begynte på ketolyse.Er det kansje ikke lurt alikevel i lengden? Har gått ned 3 kg til nå da men..Lurer på om det er noen spesiell grunn til ikke å spise mye bacon?

Men gratulerer med at det har løsnet for deg da:)

Tillater meg å svare selvom det ikke er min tråd. Jeg har lest herinne mange steder at bacon ofte er årsak til stagnasjon. Jeg har stått bomstille i 2 uker, og har nå kuttet ut bacon med godt resultat (tror jeg - jo kun en dag). Det er jo mye salt i bacon, og det holder åpenbart på vannet. I går tisset jeg mye mer enn det jeg pleier, så noe har løsnet tydligvis.:D

Lindabtn 18-11-07 13:27

Sv: jeg er så lykkelig!!!
 
Hei alle sammen :D
God søndag forresten!!

Så bra at det har løsnet for dere. Det har i vert fall løsnet for meg. Har kuttet det helt ut, bortsett fra at jeg bruker litt i gryteretten og den ostegratinerte forundringspakken min. Så det er ikke så mye i uka, maks 3 skiver.

Har også begynt å bruke mindre salt i matenog må si at det har HJULPET!!!! Nå er jeg nede i 72 :D:D:D har ligget mellom 73 og 75 i laaang tid nå og endelig har det løsnet.

Lykke til alle sammen!

Max 18-11-07 15:22

Sv: jeg er så lykkelig!!!
 
Så bra! Gratulerer!

Kriz 20-11-07 15:17

Sv: Jeg er så lykkelig!
 
Er det ikke viktig å få i seg "riktig " fett??? Flerumette og enumetta?? Fra bla fisk?

Torkil 22-11-07 15:52

Sv: Jeg er så lykkelig!
 
Hei
Jeg må bare gratulere med de fine resultater og evnen til å fortsette selv om dere er kommer på et platå.
Vennlig Hilsen
Torkil

kilo 23-11-07 09:55

Sv: Jeg er så lykkelig!
 
Gratulerer så masse!! inspirerende å lese

MorStine 23-11-07 10:05

Sv: Jeg er så lykkelig!
 
Gratulerer så mye. Ser at vi har samme målvekt da. Min var 72 kilo, så jeg ligger og vipper mellom 72 og 73 fra uke til uke, klager ikke på det så lenge jeg ikke går opp nå som jeg er ferdig;)

Keep up! Super bra!:heia:

janine75 23-11-07 11:40

Sv: Jeg er så lykkelig!
 
takk for fler koselige tilbakemeldinger! jeg har nå da kommet inn i ett stopp igjen! hvor mensen i tillegg kommer og går som det passer den! hadde den først i 8 dager. så var det slutt i fire dager og på igjen!!! er utrolig slitsomt! i tillegg det at vekta har en tendens til å gå opp eller stagnere helt når jeg har mensen....
men jeg gir meg ikke!!!
men har vært litt sløv og drukket tab-xtra på jobben,,,, burde heller være flinkere med dette vannet, evt ta med meg cola light!!!

BiB 23-11-07 12:15

Sv: Jeg er så lykkelig!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av janine75 (Innlegg 367556)
t...men jeg gir meg ikke!!!
men har vært litt sløv og drukket tab-xtra på jobben,,,, burde heller være flinkere med dette vannet, evt ta med meg cola light!!!

:heia: ikke gi seg, det er flott! Lykke til videre og gratulerer med fint resultat til nå!


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:08.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no