Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Blodtypedietten (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Rhesus (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=276)

Skorpia 14-02-04 12:58

Rhesus
 
Ser det kun er snakk om blodtyper her, spiller da ikke Rhesusfaktoren noen rolle????

Emma 16-02-04 02:10

Jeg har nå lest mesteparten av Blodtypedietten-boken og det står ingenting om at det er noe forskjell på om man er positiv eller negativ.
Det er kun om man er A, B, O, AB som betyr noe der.

Summer 28-02-04 17:23

Han sier det ikke har noen betydning med Rhesusfaktoren for kosthold eller sykdommer... Bare ved barnefødsler. :)

Marit 02-03-04 01:02

:sove: Har ikke + eller - Noen ting å si.

Jeg B +, er det det samme som blodtype B.

HP 02-03-04 01:04

Hvis du er B+, så er du blodtype B ;)

Heldig du! :)

Nike 20-06-08 08:13

Sv: Rhesus
 
Hva er alle disse rare meldingene Ikky?:confused:

Areola 20-06-08 08:17

Sv: Rhesus
 
Det er nok bare en bot som prøver å spamme litt.
De blir nok slettet ganske snart:)

Nike 20-06-08 08:21

Sv: Rhesus
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Areola (Innlegg 491488)
Det er nok bare en bot som prøver å spamme litt.
De blir nok slettet ganske snart:)

En "bot"? Er ikke så inne i dataverden...:o De er grådig irriterende iallfall! Har lyst å si Fu.. of! hver gang det kommer slike meldinger..:mad:

Areola 20-06-08 08:28

Sv: Rhesus
 
Automatisk dataprogram som registerer seg og spyr ut meldinger med ord som kan generer treff. Etter å ha sett noen av meldingene tror jeg at programmet tror vi er ribbe-spisende data-spillere hele gjengen :P
MEN! ikke trykk på noen linker!! Det er akkurat det de vil vi skal gjøre, og da skjønner de at det funker å spamme ned et helt forum, og vil fortsette med det.

Nike 20-06-08 08:39

Sv: Rhesus
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Areola (Innlegg 491496)
Automatisk dataprogram som registerer seg og spyr ut meldinger med ord som kan generer treff. Etter å ha sett noen av meldingene tror jeg at programmet tror vi er ribbe-spisende data-spillere hele gjengen :P
MEN! ikke trykk på noen linker!! Det er akkurat det de vil vi skal gjøre, og da skjønner de at det funker å spamme ned et helt forum, og vil fortsette med det.

Jeg er ikke så interessert i WOW GOLD, så tror jeg skal klare å styre meg...;):)

raptor 20-06-08 08:46

Sv: Rhesus
 
Obs.. Jeg har trykt på en link..:(

Iset 20-06-08 08:59

Sv: Rhesus
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Areola (Innlegg 491496)
Automatisk dataprogram som registerer seg og spyr ut meldinger med ord som kan generer treff. Etter å ha sett noen av meldingene tror jeg at programmet tror vi er ribbe-spisende data-spillere hele gjengen :P
MEN! ikke trykk på noen linker!! Det er akkurat det de vil vi skal gjøre, og da skjønner de at det funker å spamme ned et helt forum, og vil fortsette med det.

Jepp, pluss de tjener penger for hver gang noen trykker på linkene, OG det kan være virus! De ødela nesten et forum jeg var på for noen år siden. Admin la nesten ned hele forumet, for de fikk ikke bukt med disse botene uansett hva de gjorde, de måtte sitte og slette opptil 100 innlegg hver dag ...:mad:


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no