Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=49052)

elien 30-10-11 18:45

Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla
 
Endelig mulighet for å få handlet Mama Lupes i Norge. Jippi:)

:)Ser de har også noen andre typer å lurer på om noen har smakt disse
Smart & Delicious Low Carb Tortilla' og kanskje kan komme med en tilbakemelding på disse


De har også snob fra Russell Stover, det er d beste "lovlig" snop jeg har prøvd, gleder meg til det.

Anbefale å ta en titt på utvalget i "shoppen"

Elin

Linjemannen 30-10-11 19:20

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla
 
Øhhhh?
Hvor var denne shoppen, sa du?

lucifine 30-10-11 21:49

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla
 
Linjemannen sa det.

Linjemannen 30-10-11 22:04

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla
 
Jeg fikk en trivelig PM fra Dietta. Hun var usikker på om det ikke var helt greit å reklamere på forumet. Jeg tar sjansen. http://www.lavkarbowebshop.no/
:)

Dietta 30-10-11 22:11

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla
 
Tror det er helt ok å legge ut nettbutikker vi finner altså - men jeg hadde et kort øyeblikk med altzheimer light tidligere i kveld :eek: Vet at det er noe med "forbud" og "reklame", så derfor ble det en pm i stedet. Men - det viktigste er i hvert fall at Linjemannen nå får kjøpt deg tortillas, og det gjør han jo nå :p

elien 31-10-11 10:55

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla
 
Men ikke noen som har prøvd de andre, det er samme innhold kh i de. Men jeg lurer på smaken:)

sirimor 31-10-11 11:33

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla
 
Da har jeg bestilt en av hver, så får vi se om det er noen forskjell på smaken.

Alynna 31-10-11 12:02

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla
 
Ohhh... Russell Stover! Hadde med en haug med Pecan Delight hjem fra USA. For de som har savnet karamell, er disse vanvittig gode, og seige/chewy sånn som det skal være. Anbefaler de som driver denne webbutikken, å ta inn disse også, dette er noe de fleste vil elske!

Lullen 31-10-11 12:08

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla
 
Gleder meg til taco snart :sikle:
Har bestilt en av hver av tortillaene + litt dressing

elien 31-10-11 14:20

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Alynna (Innlegg 1242425)
Ohhh... Russell Stover! Hadde med en haug med Pecan Delight hjem fra USA. For de som har savnet karamell, er disse vanvittig gode, og seige/chewy sånn som det skal være. Anbefaler de som driver denne webbutikken, å ta inn disse også, dette er noe de fleste vil elske!

Hei

Jeg har allerede vært i kontakt med butikken, å de har lovet å ta inn Pecan Delight, Caramell Drops, Butter cream Caramell og Caramel Crispies. De er mine store favoritter. Kan sikkert ta kontakt om du ønsker andre sorter.

Elin

elien 31-10-11 14:26

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dietta (Innlegg 1242139)
Tror det er helt ok å legge ut nettbutikker vi finner altså - men jeg hadde et kort øyeblikk med altzheimer light tidligere i kveld :eek: Vet at det er noe med "forbud" og "reklame", så derfor ble det en pm i stedet. Men - det viktigste er i hvert fall at Linjemannen nå får kjøpt deg tortillas, og det gjør han jo nå :p

Det bør ikke være sånn at Iherb får side opp og ned, nå når vi får en webshop her i hjemme så må vi få diskutere denne på samme måten.:)

Elin

elien 31-10-11 14:27

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla
 
Må nok bestille begge jeg også:)

Elin

Linjemannen 31-10-11 14:35

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla
 
Her skal det bestilles, ja.
:)

MariaB 31-10-11 16:27

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla
 
Så gøy med en norsk nettbutikk med lavkarbo produkter! Tror jammen jeg skal bestille meg noen tortillaer jeg også, så er det bare å vente til 14. nov! ;)

Thomasina 31-10-11 17:41

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla
 
Har også bestilt litt forskjellige ting, så fint å ha dette utvalget i Norge!

tasseladd 31-10-11 18:34

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla
 
En liten bestilling er lagt inn. Gleder meg til tortillas!

macadamia79 31-10-11 22:22

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla
 
En veritabel tilsetnings- og glutenorgie for de som liker denslags

bigmum 31-10-11 22:52

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla
 
Jeg ser de selger Dreamfields pasta også, den er gooo, men jeg synes å ha hørt at den får blodsukkeret til å skyte fart. Noen andre som har hørt om dette??

Alynna 01-11-11 00:11

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla
 
Fikk så lyst på karamell etter at jeg skrev i denne posten. Så fint at de tar inn flere varianter!

Vil bare dele en liten suksesshistorie fra i kveld: Jeg har laget karamellpudding som smaker skikkelig karamellpudding! For å få til dette brukte jeg nok et fantastisk produkt fra USA, den kostet bare 4 dollar der borte, så det er garantert rom for en importør til å legge på en del for toll og fortjeneste.... det er for få lavkarboprodukter i Norge som dette spør du meg. Vet om stevia toffee, men jeg kan ikke fordra steviasmaken :S

http://www.target.com/p/Archer-Farms...z/-/A-12936263

Brukte den sammen med egg, fløte, sukrin og litt vanilje... omtrent vanlig fremgangsmåte, men måtte tillsette sirupen i røra istedet for at man glaserer formen med knekk.

Eneste store forskjell er at den ikke blir like "pen" uten karamellranden, men det ga jeg blaffen i :)

j88 01-11-11 06:53

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Alynna (Innlegg 1242803)
Fikk så lyst på karamell etter at jeg skrev i denne posten. Så fint at de tar inn flere varianter!

Vil bare dele en liten suksesshistorie fra i kveld: Jeg har laget karamellpudding som smaker skikkelig karamellpudding! For å få til dette brukte jeg nok et fantastisk produkt fra USA, den kostet bare 4 dollar der borte, så det er garantert rom for en importør til å legge på en del for toll og fortjeneste.... det er for få lavkarboprodukter i Norge som dette spør du meg. Vet om stevia toffee, men jeg kan ikke fordra steviasmaken :S

http://www.target.com/p/Archer-Farms...z/-/A-12936263

Brukte den sammen med egg, fløte, sukrin og litt vanilje... omtrent vanlig fremgangsmåte, men måtte tillsette sirupen i røra istedet for at man glaserer formen med knekk.

Eneste store forskjell er at den ikke blir like "pen" uten karamellranden, men det ga jeg blaffen i :)

Kan du legge ut oppskriften? det hørtes veldig godt ut.

Photobscura 01-11-11 08:06

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av elien (Innlegg 1242482)
Det bør ikke være sånn at Iherb får side opp og ned, nå når vi får en webshop her i hjemme så må vi få diskutere denne på samme måten.:)

Elin

Men det er heller ikke tilfelle. Hadde innehaveren av iHerb vært medlem her, hadde heller ikke vedkommende fått lov til å reklamere på disse nettsidene uten å betale annonseplass. Om man gjør det så er det snikreklame. Og dette er ikke tillat. :)
At andre uten tilknytning til en nettbutikk poster lenker er en annen sak, og selvfølgelig helt i orden!

-Mod.

hanneg 01-11-11 10:57

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Alynna (Innlegg 1242803)
Fikk så lyst på karamell etter at jeg skrev i denne posten. Så fint at de tar inn flere varianter!

Vil bare dele en liten suksesshistorie fra i kveld: Jeg har laget karamellpudding som smaker skikkelig karamellpudding! For å få til dette brukte jeg nok et fantastisk produkt fra USA, den kostet bare 4 dollar der borte, så det er garantert rom for en importør til å legge på en del for toll og fortjeneste.... det er for få lavkarboprodukter i Norge som dette spør du meg. Vet om stevia toffee, men jeg kan ikke fordra steviasmaken :S

http://www.target.com/p/Archer-Farms...z/-/A-12936263

Brukte den sammen med egg, fløte, sukrin og litt vanilje... omtrent vanlig fremgangsmåte, men måtte tillsette sirupen i røra istedet for at man glaserer formen med knekk.

Eneste store forskjell er at den ikke blir like "pen" uten karamellranden, men det ga jeg blaffen i :)

De har noen sukekrfrie siruper på Alt Om Bar i Oslo.... jeg har iallefall kjøpt vanilje der... :)

maynard 01-11-11 15:10

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla
 
Dæsken! Så artig :)
Har hatt lyst til å bestille tortillaene lenge, men med dyre priser og horrible fraktkostnader fra danmark, så har jeg ikke giddet. Nå slipper man jo å holde seg unna 200kr grensa også :D

Khi 03-11-11 13:47

Hurra
 
Så flott, har tenkt på å teste de tortillaene lenge, men ikke orket styret med lang sendetid og mulighet for at de blir dårlige i posten.

..og JAAAA, de har Walden farm sin pancake syrup som er et styr å få tak i. Den er aldeles nyyyyydelig - i motsetning til sjokoladevarianten som er.. rar.

Bestilling sendt og betalt, venter i spenning på midten av november :D

emma22 03-11-11 14:34

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla
 
Jeg fant også denne butikken nyligen! Er så glad at det nå finnes mulighet til å kjøpe tortilla's og russell stover sjokolade i Norge! Ser at di har mye annet spennende også for oss 'lavkarbere' :) Di har nok fått en fast kunde i meg ;)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no