Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   10 uker på Ketolysekur (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=14524)

LilleRosin 27-08-07 08:06

10 uker på Ketolysekur
 
I dag er det 10 uker siden jeg startet på Ketolysekuren, og det har som sagt ikke gitt meg de forventningene jeg hadde med henhold til vektnedgang. Men jeg har ikke tenkt å gi opp ennå. Jeg skal gi det en sjanse, og prøve noen uker til. Jeg har laget meg en vektnedgangsplan i Excel, og laget ett gjennomsnitt for hver uke. Så den legger jeg ut her, så får dere se. Det har gått saaaaaaakte, så det er tydlig at jeg må være tålmodig.

Jeg startet på: 95,2
1. uke: 93,3
2. uke: 92,9
3. uke: 92,9
4. uke: 92,6
5. uke: 92,4
6. uke: 92,5
7. uke: 91,5
8. uke: 92
9. uke: 91,2
10. uke 91,1

Så dette vil altså si at på 10 uker, så har jeg "bare" gått ned 4 kg. :rolleyes:

MorStine 27-08-07 08:12

Sv: 10 uker på Ketolysekur
 
Kjempeflott resultat synes nå jeg... Du hadde jo gått ned over 20 kg fra før, så derfor raser du ikke like mye ned som oss som begynte med ketolyse da vekta var på topp.
Lykke til med de siste kiloene!

Gerd 27-08-07 09:22

Sv: 10 uker på Ketolysekur
 
Sier meg helt enig med MorStine her...

Syns du er flink,jeg.
Kroppen din har godt av kostholdet.
Kroppen din trenger å omstille seg, og skjønne hva som skjer...
Du har skjønt at du må være tålmodig. DET er viktig det....

:)

LilleRosin 27-08-07 09:41

Sv: 10 uker på Ketolysekur
 
Jeg er selvfølgelig kjempefornøyd med at jeg endelig har gått ned litt, etter å ha stagnert i nesten ett halvt år (etter at jeg gikk ned ca. 18 kg med litt kostholdsendring og mosjon)

Og jeg synes det er utrolig rart at jeg har holdt ut dette, for jeg er IKKE tålmodig. He he. Men jeg er utrolig sta, og jeg har bestemt meg for at dette SKAL jeg klare. :)

Men jeg skulle bare ønske det gikk litt fortere. *sukk*

Tussi jenta 27-08-07 09:41

Sv: 10 uker på Ketolysekur
 
Synes du er kjempeflink jeg. Og tenk hvis du går ned 4 kg i løpet av ti uker i snitt så blir det ca 20 kg på et år. Og 20 kg på et år er jo kjempebra.

Selv klarer jeg ikke noe mer enn det, blir glad hvis jeg klarer det.

LilleRosin 27-08-07 09:43

Sv: 10 uker på Ketolysekur
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Tussi jenta (Innlegg 327573)
Synes du er kjempeflink jeg. Og tenk hvis du går ned 4 kg i løpet av ti uker i snitt så blir det ca 20 kg på et år. Og 20 kg på et år er jo kjempebra.

Jeg har allerede holdt på i over ett år med slanking, så begynner å bli litt utålmodig vet du. :p Jeg skal ned ca. 15 kg til. 4 av de kiloene burde jeg ha gått ned før 10. september. (da skal jeg på konsultasjon til bryst reduksjon)

Tussi jenta 27-08-07 09:48

Sv: 10 uker på Ketolysekur
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin (Innlegg 327574)
Jeg har allerede holdt på i over ett år med slanking, så begynner å bli litt utålmodig vet du. :p Jeg skal ned ca. 15 kg til. 4 av de kiloene burde jeg ha gått ned før 10. september. (da skal jeg på konsultasjon til bryst reduksjon)

Skjønner du begynner og bli utolmodig, vet godt hvordan det er. Kan jo tenke at fortsetter det i det tempoet her så er du ferdig slanka til neste sommer.

Men skjønner så godt hvordan du har det, har slanket meg flere ganger før og nå har jeg slanket meg siden april og føler det går treigt jeg og, men vi må vel heller se på at det ross alt går rett vei.

LilleRosin 27-08-07 09:50

Sv: 10 uker på Ketolysekur
 
Ja, vi får trøste oss med at det går riktig vei, og ikke gi oss. *Henter masse motivasjon!!*

Trixie 27-08-07 09:54

Sv: 10 uker på Ketolysekur
 
Vi har alle platåer under vektreduksjon, så forhåpentligvis løsner det snart slik at du går litt mere ned gjennomsnittlig i uka. :)

LilleRosin 27-08-07 21:10

Sv: 10 uker på Ketolysekur
 
Det håper jeg også, Trixie!! :)

Georgine 27-08-07 22:28

Sv: 10 uker på Ketolysekur
 
Noen kropper går fort ned.. andre trenger mer tid.

Jeg er imponert over tålmodigheten din, pågangsmotet og din evne til å ikke gi opp :klem:

LilleRosin 27-08-07 22:29

Sv: 10 uker på Ketolysekur
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Georgine (Innlegg 328010)
Jeg er imponert over tålmodigheten din, pågangsmotet og din evne til å ikke gi opp :klem:

Tusen takk! Jeg er imponert over tålmodigheten min jeg også. He he


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:32.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no