Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spis deg ned i vekt med Skaldeman (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=134)
-   -   Skaldeman fakir funker! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41598)

nonta 09-03-11 12:04

Skaldeman fakir funker!
 
Må bare juble litt!!! Jeg har snart 2 års jubileum på lavkarbo (siste runde) og vektnedgangen har gått trått. Gikk ned 9-10 kg fram til jul og sto bom fast, og gikk gjerne opp og ned ett par kg.
Siden jul har jeg trimmet 2 ganger i uka og kjørt tilnærmet skademan fakir, nesten bare kjøtt og fett og litt fløte og ENDELIG går jeg ned igjen!! 4,5 kg på 2 mnd :-D JIIIIPPPIIIII :-D :-D (ok, har hatt litt rødvin også;-))

Charlott 09-03-11 12:09

Sv: Skaldeman fakir funker!
 
SÅ flott! :D :D

kallemann 09-03-11 12:10

Sv: Skaldeman fakir funker!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nonta (Innlegg 1050934)
Må bare juble litt!!! Jeg har snart 2 års jubileum på lavkarbo (siste runde) og vektnedgangen har gått trått. Gikk ned 9-10 kg fram til jul og sto bom fast, og gikk gjerne opp og ned ett par kg.
Siden jul har jeg trimmet 2 ganger i uka og kjørt tilnærmet skademan fakir, nesten bare kjøtt og fett og litt fløte og ENDELIG går jeg ned igjen!! 4,5 kg på 2 mnd :-D JIIIIPPPIIIII :-D :-D (ok, har hatt litt rødvin også;-))

Hei
Jeg laget i dag hans kjøttkake. Jeg brukte svinekjøttdeig med fløte, oliven, feta og fløte. Helt nydelig, men fy så mettende det var. Jeg forstår hvorfor han sa at at han kunne leve på det og at han spiste en slik hver 4-5 time.

Jeg hadde aldri trodd det gikk ann å gå så fort ned i vekt på hans oppskrifter. Kiloene renner jo av.

Ullabulla 09-03-11 12:37

Sv: Skaldeman fakir funker!
 
Hva spiser dere til frokost, lunsj og middag på fakir-dietten?
Spiser dere overhodet ingen grønnsaker, og hva med egg kan man spise det - inneholder jo litt karbo?

Jabba 09-03-11 13:10

Sv: Skaldeman fakir funker!
 
Kan skrive under på at dette virker ja! Etter stillstand på 4-5 mnd begynte vekta å rikke seg nedover etter jeg innførte dette regimet!

Min matdag kan være f. eks slik:

Frokost: 2 stekte egg med MASSE smør
Lunch: 2 kokte egg med majones, eller hjemmelaged karbonade
Middag: Biff, koteletter, laks, kylling osv med avocado og championg sstekt i masse smør
Kvelds: litt pålegg, kanskje et kokt egg

Som du ser spiser jeg egg.....det blir jo egentlig ikke mye karber utav det...

Egwene 09-03-11 13:26

Sv: Skaldeman fakir funker!
 
Jeg følger Skaldeman sin 25+, jeg.
Og det funker veldig, veldig bra:)
Akkurat NÅ går det litt sakte, men det gjør meg ikke noe.
Spiser jo god mat, holder meg mett lenge, ingen leddsmerter, hodepine eller halsbrann!

Men egentlig er jeg vel litt mellom 50+ og 25+, når jeg tenker meg om x)

Tittit 09-03-11 13:28

Sv: Skaldeman fakir funker!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av kallemann (Innlegg 1050944)
Hei
Jeg laget i dag hans kjøttkake. Jeg brukte svinekjøttdeig med fløte, oliven, feta og fløte. Helt nydelig, men fy så mettende det var. Jeg forstår hvorfor han sa at at han kunne leve på det og at han spiste en slik hver 4-5 time.

Jeg hadde aldri trodd det gikk ann å gå så fort ned i vekt på hans oppskrifter. Kiloene renner jo av.

den med bacon og den med cebab krydder er oxo snacks..jeg synes de to var best;)

Tittit 09-03-11 13:29

Sv: Skaldeman fakir funker!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ullabulla (Innlegg 1050989)
Hva spiser dere til frokost, lunsj og middag på fakir-dietten?
Spiser dere overhodet ingen grønnsaker, og hva med egg kan man spise det - inneholder jo litt karbo?

egg går under betegnelsen kjøtt i denne forbindelsen, enn hvor merkelig det høres:)

kallemann 09-03-11 14:27

Sv: Skaldeman fakir funker!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Titti76 (Innlegg 1051068)
den med bacon og den med cebab krydder er oxo snacks..jeg synes de to var best;)

De får jeg prøve meg på neste gang. Lagde ti stk med feta og oliven i dag.

Tittit 09-03-11 15:01

Sv: Skaldeman fakir funker!
 
ja det burde du;)
så flink du var å laget så masse, lurt det:)

Tone-G 21-05-13 20:42

Sv: Skaldeman fakir funker!
 
Noen flere som vil dele erfaringer med Fakirdietten?

Yrla 22-05-13 20:51

Sv: Skaldeman fakir funker!
 
Hva har du kuttet ut som du pleide å spise før jul, da, Nonta?


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no