Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Lite mat er partystopper (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32453)

an_ta 01-04-10 17:11

Lite mat er partystopper
 
Jeg har nå sett svart på hvitt at å spise mindre betyr vektøkning. Fordi jeg følte misnøye med at jeg gikk ned for lite og vektnedgangen stoppet, begynte jeg å spise mindre, men fortsatt LCHF. Trodde at det ville sette farten på vekttapet. Jeg går nå opp i vekt... Det vil si at jeg MÅ spise mer for å gå ned! Deilig!!!!:D

Karissima 01-04-10 18:48

Sv: Lite mat er partystopper
 
Ja er det ikke flott :) God og mett og likevel tap av :heia:vekt

an_ta 01-04-10 20:22

Sv: Lite mat er partystopper
 
Blir nesten målløs, alle de åra jeg spiste så lite så lite...og ble ikke trodd. Legen min bare lo. Ble bare større og større. Ordentlig mat, altså "fet" mat er helt ny for meg, og jeg kan spise hva jeg vil og hvor mye jeg vil, ofrer gjerne karbene, stakkars de som slanker seg fete. Til maten og få i gang kroppen på nytt! :mad:

Supera 01-04-10 22:03

Sv: Lite mat er partystopper
 
Ja, kroppen er ikke så simpel som de fleste tror. "Kalorier inn - kalorier ut = vektnedgang/vektoppgang". Joda, i bunn og grunn er det jo det det er, men det er ganske mange faktorer som spiller inn. X mindre kalorier inn betyr ikke tilsvarende vektnedgang. Ligningen er MYE mer komplisert enn som så! Man vil jo gå ned i vekt hvis man spiser mindre - i det korte løp vel og merke! Men man ødelegger forbrenningen og i det lange løp blir det jojo.

tangoto 03-04-10 15:39

Sv: Lite mat er partystopper
 
Hei dere!

Min erfaring er den samme:) Helt knall at denne koden er løst, selv om den er urgammel, og at vi kan være sunne og friske, gode og mette:D

Lykke til videre:heia:

an_ta 04-04-10 01:07

Sv: Lite mat er partystopper
 
Jeg har lest en god del om denne dietten, først ble jeg veeeeeldig forbauset og veldig skeptisk, så klart, men synes fortsatt det er helt utrolig, det at jeg spiser meg mett, spiser såpass mye såkalt fymat, og går ned i vekt, heeelt utrolig...:confused: Har nå fått mange rundt meg, og det er folk som virkelig trenger det, til å pirke litt oppi tema. Håper de synes det er verdt å prøve.

Supera 04-04-10 01:14

Sv: Lite mat er partystopper
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av an_ta (Innlegg 857507)
Jeg har lest en god del om denne dietten, først ble jeg veeeeeldig forbauset og veldig skeptisk, så klart, men synes fortsatt det er helt utrolig, det at jeg spiser meg mett, spiser såpass mye såkalt fymat, og går ned i vekt, heeelt utrolig...:confused: Har nå fått mange rundt meg, og det er folk som virkelig trenger det, til å pirke litt oppi tema. Håper de synes det er verdt å prøve.

Hehe, ja samme her. Jeg satte LCHF i samme kategori som grapefruktdiett før jeg leste litt mer om LCHF. Lillesøstera mi kaller meg misjonæren. :lol: Jeg snakker om LCHF til så godt som alle jeg møter. :snill:


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:52.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no