Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Veiedag for 15 kg-gjengen (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45854)

runnmensunn 06-07-11 08:08

Veiedag for 15 kg-gjengen
 
God morgen jenter, da var det veiedag :)

Forrige onsdag 75.9
I dag 74,7

Altså litt over et kg, hurraaaa

Uka har gått fint, spist litt jordbær men det ser ut som det gikk greit. Prøver å kutte ned på cola lighten og....
Gleder meg til å høre deres resultater, fortell litt hvordan det gikk i uken og. Er så kjekt syns jeg.... :rolleyes:

Tallulah 06-07-11 09:14

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen
 
Wo hoo! :D

30.06 76,3
06.07 75,8
Ned nøyaktig 0,5 :)

Har egentlig glemt helt å spise denne uken, ikke vært sulten, og så har det skjedd så utrolig mye! Må spise mer igjen! Og hvor ille er det egentlig med lett brus til stadighet? (dilla) ødelegger det mye? Søtsuget er omtrent ikke til stede lenger, det er utrolig deilig! :)

runnmensunn 06-07-11 09:18

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen
 
grattis med nedgang Tallulah :D

Vet ikke hvor ille det er med lettbrus jeg :rolleyes: men har lest så mange tråder her som sier at det ikke er bra, så da lar jeg meg påvirke :o
Men når jeg koser meg med baconcrisp på lørdag er cola ligth på plass, litt må en vel kunne unne seg...:)

Chalos 06-07-11 09:20

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen
 
Flinke dere er :D

Jeg hadde veiedag på søndag da (men lurer på å slenge meg med på onsdager jeg også) og føler ikke jeg har hatt så stor nedgang egentlig :( synd ting går litt sakte nedover :(

Men uansett. Vekte viste 89 på søndag, så hadde gått ned ca.1kg fra søndag til søndag!.

Tallulah 06-07-11 09:30

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen
 
runnmensunn: Takke takk og i like måte! 1 kg er råbra!
Ehem, greier å finne pepsimaxen hveeer dag, jeg da derfor jeg lurer litt :D

Chalos: heng deg på 'a! :)

Chalos 06-07-11 09:35

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen
 
Ja, jeg skal henge meg på :)
Trenger å finne motivasjon jeg!. Føler jeg mister den litt hver gang jeg går på vekte og ser den har økt litt:(

Jeg er jo i "ketolyse" så syns det er rart at vekten ikke vil gå ned..

anelis85 06-07-11 09:50

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen
 
Her er det på stedet hvil i dag. Men har tatt av 5,5 kilo på 8 uker så er vel egentlig ganske fornøyd. Nå tenkte jeg å begynne å måle også så kanskje det blir en ekstra motivasjon!!

Kikki71 06-07-11 14:59

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen
 
Jeg har egentlig veiedag i morgen, men kan jo slenge meg på onsdager jeg også. Var på vekta i dag (klarer ikke å la være), og skuffelsen var stor. Har gått opp 300 gram og jeg skjønner ikke hvorfor.... Har holdt på med LCHF i snart åtte uker, og vekta rikker seg ikke.... Hvis jeg først har gått litt ned, så går jeg litt opp rett etterpå! Resultatet er at jeg nå veier noen hundre gram mer enn for åtte uker siden. Ganske surt, siden jeg er så flink. Men nå har jeg kjøpt meg sykkel, så får vi se om det hjelper :confused:.
Må vel legge til at jeg, før jeg begynte på LCHF, gikk ned 28 kg med lavkalori. Kan det være at det tar så lang tid før kroppen henger med og slipper opp igjen??

Snorkfrøken__ 06-07-11 17:39

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen
 
Hei, hei til 15 kg gjengen;)

Jeg stod på stedet hvil denne uken, litt kjedelig men det er jo hvertfall ikke opp:))

Jeg har begynt å slite med frokosten, har ikke hatt prblem med det før. Jeg eier ikke matlyst og får dermed ikke forbrenningen igang:/

Snorkfrøken__ 06-07-11 17:39

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen
 
Oi, så flinke dere er med nedgangen:)

Snorkfrøken__ 06-07-11 18:06

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen
 
Jeg må bare komme med et lite innlegg til.

Jeg har gått ned 3-4 kg men føler at jeg har mer oppblåst mage enn noen gang. Jeg drikker mye pepsi max og vet at det sikkert er synderen men æsj!!

Noen som har lignende erfaringer?:)

Tallulah 06-07-11 20:20

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen
 
Snorkfrøken: Du har vært kjempeflink, det er mange kg! :) Har også det pepsi max greiene ;S Føler meg litt "skvalpete", men merker forskjell når jeg har begynt å kutte litt ned, litt mindre oppblåst :)

Snorkfrøken__ 06-07-11 20:32

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Tallulah (Innlegg 1154797)
Snorkfrøken: Du har vært kjempeflink, det er mange kg! :) Har også det pepsi max greiene ;S Føler meg litt "skvalpete", men merker forskjell når jeg har begynt å kutte litt ned, litt mindre oppblåst :)

Flottis, da skal jeg prøve på samme teknikken: kutte ned. Jeg har komt inn i tralten: "men det er jo sommer"..hehe

runnmensunn 06-07-11 20:34

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen
 
Kikki 71: Slik var det for meg og, hadde gått ned en del kg på lavkalori (ikke på langt når så mye som deg...wow) før jeg begynte med lavkarbo. Jeg gikk opp og ned i hytt og vær i begynnelsen...ikke mye opp men litt Det gikk såååå utrolig sent. Er først nå de siste ukene at ting har begynt å skje. Har holdt på med lavkarbo siden påske, da var jeg så lei av å sulte meg selv at jeg begynte med dette. (Kom over Lenabeatrice sin blogg og ble kjemepinspirert) Selv om det har gått laaaaaangsomt ned syns jeg det er verdt det sammenlignet med å gå konstant sulten og fysen på noe godt. Har bestemt meg for at det for ta den tiden det trenger....
Stå på og ta tiden til hjelp, heier på deg :D

Tallulah 06-07-11 21:03

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Snorkfrøken__ (Innlegg 1154806)
Flottis, da skal jeg prøve på samme teknikken: kutte ned. Jeg har komt inn i tralten: "men det er jo sommer"..hehe

Hehe! Ja, kjenner til den akkurat fått et støkk/aha opplevelse på slikt som går inn under unskyldninger for å ikke ta seg sammen :D

beate 06-07-11 22:18

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen
 
Hei. Her står jeg på stedet hvil, men er fornøyd med det da det har vært mange utskeielser. Er i grunn fornøyd om jeg ikke går opp jeg i løpet av sommeren, og om jeg skulle klare å bevege meg litt ned er det bare supert :D

momaroris 07-07-11 01:28

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen
 
Vekt 29juni: 79,9
Vekt 6juli: 77,5

Hurra! 2,4kg ned på en liten uke :-)

men har vært hardt og er fortsatt litt hardt.
Strever med frokost og kveldsmatbiten - leser
oppskrifter overalt .. Men men. Kommer seg
får man håpe:-)

Bittemoren 07-07-11 02:02

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen
 
Her har det også stått på stede hvil, men tanta har kommet på besøk så det skal nok bli spennende å se når hun drar igjen hvordan det står til da :)

blingbling 07-07-11 20:24

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen
 
Så flinke flere her har vært!!!! Så kjekt!!! :)

Her står nå vekta på stedet hvil.. :confused::confused::confused:
Har nok spist feil. Litt for mye brødertatninger...? (Er i ketose altså)

Så nå i dag har jeg bestemt meg for å kjøre et litt hardere løp. Nå kutter jeg ned på lavkarbo knekkebrødene/rundstykkene, og tar frem stekepanna. Her skal det bli pannekaker og lapper... :)

Bee 07-07-11 20:40

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen
 
Null nedgang denne uka, men jeg har spist litt vel mye søtsaker, så det hadde jeg egentlig forventa. :p

momaroris 07-07-11 22:38

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen
 
Men kjapt spm til dere jenter:

Startet på dette for 1,5 uke siden, og jeg ahr aldri hatt mellomblødninger før under p-pillebruk - men nå kom det plutselig?? :( Kan det ha noe med kroppen som begynner å få nye vaner? Aldri opplevd med mine mange år med mensen :p

runnmensunn 07-07-11 23:13

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av momaroris (Innlegg 1155638)
Men kjapt spm til dere jenter:

Startet på dette for 1,5 uke siden, og jeg ahr aldri hatt mellomblødninger før under p-pillebruk - men nå kom det plutselig?? :( Kan det ha noe med kroppen som begynner å få nye vaner? Aldri opplevd med mine mange år med mensen :p

Aner ikke, sluttet og amme i mai så mitt system er helt ute av kontroll :eek: Men hvem vet, kanskje det ikke hadde vært så ille hvis jeg ikke hadde begynt på lavkarbo...:rolleyes:
Egentlig burde jeg vel ikke svart deg, siden det var null hjelp og hente her. Men jeg kommer meg liksom ikke i seng.....
natta

Tripsi 07-07-11 23:38

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen
 
som sagt tidlegare, så veier ikkje eg meg.......men tar mål. Og samla cm.vart det 7cm.
( overarm,mage,hofte,lår og legg ).
Prøvde å IKKJE strame metermålet...........hehe. Lurer bare meg sjøl,dersom eg gjer det.
Flotte resultat å lese hjå dei fleste....men stå på alle som ein.
Skal på " turne " i helga til Seljord og der vert det nok både det eine og det andre, men får satse på å danse kcal av....
God helg alle saman..

Bee 08-07-11 10:18

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen
 
Hey! Veide meg igjen i dag, og jeg tror jaggu jeg må ha hatt litt vann i kroppen, for nå veide jeg plutselig 63,8. Ned 500 gram da. =D JIPPI!

Chalos 10-07-11 21:25

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av momaroris (Innlegg 1155000)
Vekt 29juni: 79,9
Vekt 6juli: 77,5

Hurra! 2,4kg ned på en liten uke :-)

men har vært hardt og er fortsatt litt hardt.
Strever med frokost og kveldsmatbiten - leser
oppskrifter overalt .. Men men. Kommer seg
får man håpe:-)

Oioi, 2,4 på en uke er jo veldig bra :D


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no