Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Marita vil rydde bort ketolyseprodukter! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26173)

Marita 29-05-09 17:41

Marita vil rydde bort ketolyseprodukter!
 
Heisann ketolysere :D

Jeg sluttet med ketolyse i fjor høst, og nå tenkte jeg at jeg kanskje heller kunne selge produktene til dere enn at de ligger hos meg og samler støv :p

Det jeg har er:
- Et komplett (uåpnet) sett med tablettene: krom/kalium, selen/sink og magnesium
- Et sett med tablettene som er spist bittelitt av, men det er jaggu ikke mange.. de er i allefall 3/4 fulle enda!
- Ketostix
- Boken "Slank med ketolysekuren".

Nytt koster vel ett sett tabletter 350 kroner, boken 280, ketosticks 80, så her er det bare å komme med bud! Dersom noen av dere kunne tenke seg å kjøpe hele pakken (eller store deler av den i allefall), så legger jeg ved en overraskelse når jeg sender det avgårde :ja:

nuppelura i farta 29-05-09 17:45

Sv: Marita vil rydde bort ketolyseprodukter!
 
er det den gamle boken eller den oppdaterte?

Marita 29-05-09 17:50

Sv: Marita vil rydde bort ketolyseprodukter!
 
Boken er kjøpt i april i fjor, står "Ny, revidert utgave" på skrå oppe i venstre hjørne på fronten av boka :)

Lemen 29-05-09 18:13

Sv: Marita vil rydde bort ketolyseprodukter!
 
Vær obs på at vitaminene og stixene har datomerking. ;)

Marita 29-05-09 18:20

Sv: Marita vil rydde bort ketolyseprodukter!
 
Tablettene går ut på dato i 2011 og 2013 :) Sånn som jeg forstår merkingen av ketosticksene så er de brukbare enda noen måneder, de og.. men er vel mer at jeg vil ha et bud for tabletter og bok enn sticksene, de legges bare ved sammen med overraskelsen :)

nuppelura i farta 29-05-09 18:22

Sv: Marita vil rydde bort ketolyseprodukter!
 
kunne vært intr med hele pakka, men vanskelig å komme med bud

Jabba 29-05-09 19:51

Sv: Marita vil rydde bort ketolyseprodukter!
 
Jeg tar gjerne sticksene til kr 50,-

Marita 29-05-09 23:19

Sv: Marita vil rydde bort ketolyseprodukter!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nuppelura i farta (Innlegg 727131)
kunne vært intr med hele pakka, men vanskelig å komme med bud

For hele pakken, vil vel 500 være ca halv pris i allefall.. kanskje noe der omkring?

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Jabba (Innlegg 727184)
Jeg tar gjerne sticksene til kr 50,-

Er ikke interessant med noe mer da? Sånn portomessig blir det jo like dyrt å sende det nesten :p

Jabba 29-05-09 23:21

Sv: Marita vil rydde bort ketolyseprodukter!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Marita (Innlegg 727272)
For hele pakken, vil vel 500 være ca halv pris i allefall.. kanskje noe der omkring?



Er ikke interessant med noe mer da? Sånn portomessig blir det jo like dyrt å sende det nesten :p

Sticksene får vel plass i en SMART konvolutt til kr 17 - 20 kr?

Marita 29-05-09 23:30

Sv: Marita vil rydde bort ketolyseprodukter!
 
Smartkonvoluttene med bobleplast inni koster 49 kroner de.. garanterer IKKE for sticksenes tilstand om jeg sender det i en vanlig papirkonvolutt, og/eller om det overhodet går :p

http://www.posten.no/Produkter+og+tj...merker/206.cms priser. :)

Jabba 29-05-09 23:34

Sv: Marita vil rydde bort ketolyseprodukter!
 
Trenger ikke å sende stix i boblekonvolutt - de ligger jo i en hard plastboks. Tror du får plass i en C5 SMART konvolutt. Eller du kan pakke boksen inn med papir og sende den som vanlig brev. Jeg tar gjerne det rimeligste alternativet.... :-)

Tone-G 29-05-09 23:54

Sv: Marita vil rydde bort ketolyseprodukter!
 
En ny boks med ketolyse stiks selges på meny for 69 kr.. Bare et lite tips;)

Tonemi 30-05-09 09:34

Sv: Marita vil rydde bort ketolyseprodukter!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Amariel (Innlegg 727309)
En ny boks med ketolyse stiks selges på meny for 69 kr.. Bare et lite tips;)


Jeg kjøpte i går til 54 kr

Marita 30-05-09 12:58

Sv: Marita vil rydde bort ketolyseprodukter!
 
Da er det vel kanskje enklere for Jabba å kjøpe sticksene i butikk om de er på tilbud der nå :)

Har mulighet til å selge de uåpna tablettene og boka for 600 nå, men jeg har litt lyst å selge det "internt" her på lavkarbo for en billigere pris, mest fordi jeg synes forumet her ga meg utrolig mye da jeg prøvde ketolyse selv, og jeg har lyst å være hyggelig og gi noe igjen til en av dere..
Så hvis noen vil ha hele pakken + overraskelse til 500 pluss porto, så hiv over en melding til meg :)

Zuma 10-06-09 14:47

Sv: Marita vil rydde bort ketolyseprodukter!
 
Fremdeles til salgs?

Janis 11-06-09 12:50

Sv: Marita vil rydde bort ketolyseprodukter!
 
Lurer jeg også :)

Er da interessert i tablettene. Om ikke hun over her tar de :D

Marita 16-06-09 21:41

Sv: Marita vil rydde bort ketolyseprodukter!
 
Ooop. :) Har reist på ferie, så har ikke fått sjekket innom! Jeg hadde fått et bud fra en bruker her inne på hele pakken, men siden det er gått ganske lang tid nå og hun ikke svarer på melding/ikke overfører penger, så er produktene i salg ja - men jeg er som sagt på ferie så får ikke sendt dem før jeg er tilbake hos megselv igjen.. så hvis noen skal starte sånn NÅ, så blir det litt vanskelig :/

Janis 17-06-09 01:07

Sv: Marita vil rydde bort ketolyseprodukter!
 
Jeg kan kjøpe de uåpnede tabelett boksene :) Husker ikke hva full pris er på de, men pris blir vi vel enige om :)
Ikke noe hast, kose deg på ferie!

ladyinsane 17-06-09 06:34

Sv: Marita vil rydde bort ketolyseprodukter!
 
Jeg også har full pakke til salgs, kjøpte alt nå nettopp, og har brukt 4 dager med tablettene. Altså, bok, stix, tabletter, bakemix.
si 650,- inkl porto.

Marita 18-06-09 13:53

Sv: Marita vil rydde bort ketolyseprodukter!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Janis (Innlegg 735368)
Jeg kan kjøpe de uåpnede tabelett boksene :) Husker ikke hva full pris er på de, men pris blir vi vel enige om :)
Ikke noe hast, kose deg på ferie!

Okei! :D Sender over en melding til deg når jeg vet når jeg er tilbake i leiligheten, så blir vi enig om pris :) Kjempebra!


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no