Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Novemberrens (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15590)

Stinen 30-10-07 14:31

Novemberrens
 
Kan vi ikke lage ny rensetråd. Som begynner på torsdag. 1 november.

Lokke, du er jo allerede godt i gang, men siden torsdag er din motivasjonsdag kan ikke du være lagleder og inspirere og motivere oss andre som vil være med (les: ihvertfall meg) :heia: .. eller stiller jeg store krav nå? :rolleyes: Nei! Kom igjen! Vi kjører ny samlet god gammaldags lavkarbo rens siste mnd før julemnd slår til for fult!!!!

Hvem vil være med?

moinx 30-10-07 18:21

Sv: November rens
 
Aim Inn!!!!

Kanutten 30-10-07 18:22

Sv: November rens
 
Meee tooooo!! Og nå når sjefen min også går på ketolyse er det lettere på jobben!! :D

Stinen 30-10-07 21:23

Sv: November rens
 
Fantastisk. Men det kunne hete November-motivasjon feks, eller noe annet enn akkurat å kalle det rens, eller hva syns vi?

Uansett, så kan dette være forum-tråden for oss som syns det er greit med den ekstra oppfølgingen av hverandre som gir en spesiell type driv i systemet. Det syns hvertfall JEG :D

Ok, girls and boys. 2 days to go..

Dadda 30-10-07 22:43

Sv: November rens
 
Jeg blir med :o) trenger åsette igang for fullt igjen!
Hva legger dere i rens ? Nille/Induksjon-ATkins?

safran 30-10-07 22:54

Sv: November rens
 
Jeg vil være med. Jeg trenger en opprensking. :(

lokkebiff 30-10-07 23:01

Sv: November rens
 
Hoi!!
Nå har jeg renset meg gjennom hele oktober, bortsett fra to dager (19. og 20.) ellers har jeg kjørt S-T-R-E-N-G-T!! :cool:

Også foreslår dere enda en mnd...?:confused: Pu-huuuh....


Men hey!!! SELVFØLGELIG tar jeg en mnd til!!! :D :D :D


-

safran 30-10-07 23:04

Sv: Novemberrens
 
:knegg: Du er ikke feig, akkurat.

lokkebiff 30-10-07 23:05

Sv: Novemberrens
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av safran (Innlegg 357713)
:knegg: Du er ikke feig, akkurat.

Jeg er mest STA!!! :D

Dadda 30-10-07 23:08

Sv: Novemberrens
 
men hvordan har du renset Lokkebiff? Og har du gått ned?? Jeg har nillet i noen uker tidligere uten noe særlig vektnedgang :hylgrine:

lokkebiff 30-10-07 23:29

Sv: Novemberrens
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dadda (Innlegg 357715)
men hvordan har du renset Lokkebiff? Og har du gått ned?? Jeg har nillet i noen uker tidligere uten noe særlig vektnedgang :hylgrine:

Les i bloggen min: http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=...categoryid=192

Dadda 30-10-07 23:32

Sv: Novemberrens
 
4,3 på 19 dager !!!?? wow!!! gatulerer !!! og så 66 tallet da :D langt igjen jeg :o
Jeg er med- tar en Lokkebiff/Nille/rens...kombinert med litt trening..

Viclin 31-10-07 00:20

Sv: Novemberrens
 
Jeg er med fra mandag.

Midnattsola 31-10-07 00:30

Sv: Novemberrens
 
Jeg vil gjerne med. Trenger en kick-start for å vekta til å røre seg. Har lest Lokkebiffs blogg og er kjæmpeimponert over hennes renseuke.

lokkebiff 31-10-07 06:38

Sv: Novemberrens
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dadda (Innlegg 357730)
4,3 på 19 dager !!!?? wow!!! gatulerer !!! og så 66 tallet da :D langt igjen jeg :o
Jeg er med- tar en Lokkebiff/Nille/rens...kombinert med litt trening..

Nille kommer neppe til å bli særlig begeistret over at "hennes" filosofi nevnes i samme åndedrag som "min"... :lol:

Fordi:
Jeg kjører en ekstremvariant, uten særlig bruk av grønnsaker - noe hverken Nille, forumet eller forsåvidt jeg anbefaler.
Grønnsaker er viktige, og det bør innkluderes i kostholdet.
Jeg har bare funnet en metode som fungerer for min kropp, og jeg kjører den på "eget ansvar" ;)

Nå skal det til mitt "forsvar" sies at jeg spiser mye kosttilskudd (dermed får jeg i meg vitaminer og mineraler) og jeg føler meg tipp-topp fysisk såvel som psykisk. Men jeg anbefaler et kosthold som innkluderer grønnsaker.


-


Tusta85 31-10-07 08:05

Sv: Novemberrens
 
:juhu:
Hiver meg på rensebølgen.

Huldr 31-10-07 08:06

Sv: Novemberrens
 
Flott avklart, Lokkebiff! :blomster:

Dadda 31-10-07 08:38

Sv: Novemberrens
 
Takk for forklaring Lokkebiff :) Kan du gi en kort oppsummering av hva du spiser under rensingen? Atkins induksjon hjalp meg de første 4-6 ukene av dietten min. Da jeg prøvde den igjen senere merket jeg ikke forskjell på vekten...litt ned, litt opp, litt ned igjen...kanskje din variant kan være noe for meg en kortere periode bare for å få satt igang nedgangen igjen...

Stinen 31-10-07 09:38

Sv: Novemberrens
 
Dette blir helt supert!! Skal vi være streng og kreve minst 1 time mosjon i tillegg og avlegge rapport til hverandre her inne? God idè? Ja.., =)

November tråden!

sirimor 31-10-07 10:22

Sv: Novemberrens
 
Dette vil jeg være med på!
Jeg trenger å avvennes fra Lakerol, Ekstratyggis, Atkinsbarer og Lettis.
Hva med kaffen?.. og rødvinen..? det får bli til uka isåfall. Jeg skal på heisahyttetur til helgen, men det skal ikke være noen unnskyldning for å dytte i meg kunstig søtstoff (eller det som verre er) forde.

Men helt alvorlig, så har jeg planlagt at fra mandag 5. november så kutter jeg i kaffen. Jeg drikker minst en liter om dagen, så det kan jeg bare ikke fortsette med.

Jeg føler meg nemlig ikke særlig sunn selv om jeg bruker bare rene råvarer når jeg lager mat. Men det er fordi jeg dytter innpå med substitutter for gotteri nesten hele tiden egentlig, ikke bra det.

Dadda 31-10-07 11:29

Sv: Novemberrens
 
Sirimor-
kjenner til det med kunstig søtning...:( jeg er hekta på Atkins sjokolade:o Byttet ut pepsi-max til cola-light i håp om at det er bedre....vet jeg burde greie meg uten, men det er vanskelig. Gjorde det i renseperioden tidligere og det gikk greit etterhvert (men hvilken hodepine!!!)Trenger å kose meg med noe. Er ikke kaffedrikker.

Stinen- 1 time pr dag !? lurer på hvordan jeg skal få plass til det...hmmm

Mjauritz 31-10-07 12:04

Sv: Novemberrens
 
Jeg har også lyst å forplikte meg! Var på Kreta i uke 41 og 42 og har siden "glemt" å spise lavkarbo:confused:. Jeg er med fra i morgen :D

Stinen 31-10-07 12:22

Sv: Novemberrens
 
November kommer til å bli en flott mnd!! Veldig bra at så mange er med, da motiverer vi hveandre!

lokkebiff 31-10-07 16:22

Sv: Novemberrens
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dadda (Innlegg 357802)
Takk for forklaring Lokkebiff :) Kan du gi en kort oppsummering av hva du spiser under rensingen?

Svaret er det samme som igår...;)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff (Innlegg 357725)

Her er det skrevet nøyaktig mat og væskeinntak.

reidun50 31-10-07 18:03

Sv: Novemberrens
 
Jeg satser på å være med fra tirsdag morgen!!!! (min veiedag):)

Da skal jeg spise: egg, bacon, kjøtt, fisk, litt grønnsaker (MÅ ha det!!!), ketosetabletter, fri flyt, vann, en kopp kaffe, te ( helst urtete), smør, matoljer (dressing), cocosa.
IKKE nøtter, ost, søtningsstoffer, fløte, rømme.

Dette funka sist, prøver en gang til, ei uke i første omgang! Så kanskje ei til...

Ønsker oss lykke til!!!


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no