Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Store IFA (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41935)

Bells 16-03-11 12:59

Store IFA
 
Er det sant at vi kan spise dette??? ble så glad at jeg nesten falt ut av sofaen!! :D

Bøtt 16-03-11 13:00

Sv: Store IFA
 
Ja:d

marjusen 16-03-11 13:01

Sv: Store IFA
 
nam nam. stor ifa er godt. gomle gomle;) hehe

Bells 16-03-11 13:05

Sv: Store IFA
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av marjusen (Innlegg 1058081)
nam nam. stor ifa er godt. gomle gomle;) hehe

JIPPI!!! elsker IFA.. rett i butikken nå merker jeg :D

Jabba 16-03-11 13:22

Sv: Store IFA
 
Jeg er også en IFA-elsker!!! Velkommen i klubben! Har spist en unevnelig mengde poser i løpet av min 2,5 år lange slankeperiode - men jeg spiser aldri mer enn 8-10 stk biter til dagen. Selv om disse er "lovlige" er det faktisk kunstig søtning og for mye malitiol kan man bli litt løs og luftig i magen av....

Bells 16-03-11 13:46

Sv: Store IFA
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Jabba (Innlegg 1058113)
Jeg er også en IFA-elsker!!! Velkommen i klubben! Har spist en unevnelig mengde poser i løpet av min 2,5 år lange slankeperiode - men jeg spiser aldri mer enn 8-10 stk biter til dagen. Selv om disse er "lovlige" er det faktisk kunstig søtning og for mye malitiol kan man bli litt løs og luftig i magen av....

føler ikke at jeg trenger mer enn bare et par om dagen, men jeg tror det vil hjelpe meg veeeelig :D supert!!

<insert_scary_name_here> 16-03-11 14:19

Sv: Store IFA
 
Jeg = ifaaddict!

Sbond 18-03-11 18:40

Sv: Store IFA
 
Ååå, jippi! Dette redda jammen fredagen min! :D omnomnom

ada-emilie 18-03-11 18:45

Sv: Store IFA
 
Om noen bor i nærheten av meg på Ljabru i Oslo kan de komme innom og få masse stevia og en pose frukt-ifa.

Sbond 18-03-11 18:48

Sv: Store IFA
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie (Innlegg 1060104)
Om noen bor i nærheten av meg på Ljabru i Oslo kan de komme innom og få masse stevia og en pose frukt-ifa.

Blir litt langt unna iforhold til meg.. :p Men kan man spise fruktifa også?? :)

ada-emilie 18-03-11 18:55

Sv: Store IFA
 
Du sier noe. Tenk, de har lagd noe så idiotisk som "med ekte frukt". Det vil vi ikke ha:)
Det er 6 g sukkerarter i de i tillegg til sukkeralkoholer pr 100 g, så nei, de er ikke like fine for oss som de svarte. Men i en pose blir det bare 2 g karbo, så ille er det ikke. Og de har brukt sukralose og maltitolsirup! Hvorfor det siste? Teite produsenter.

MammaMoo 18-03-11 21:31

Sv: Store IFA
 
Så bra! :) Tror jammen jeg har en pose i skapet!

Livsglede 18-03-11 22:35

Sv: Store IFA
 
Ja store Ifa med lakris eller di svarte er ok og lov på lavkarbo, men ikke i ubegrenset mengde. Om du teller karber, så ville jeg telt 1 karb pr pastill.
Ikke for å ta gleden fra dere, men kun som opplysning for at dere ikke skal bomme i forhold til karbo mengde:-) godt ment. Jeg nyter også disse av og til, særlig de dagene jeg føler at jeg har den ketose ånden:-)

Jabba 18-03-11 23:11

Sv: Store IFA
 
1 karb pr pastill er for mye tror jeg. Det er ca 1 gram karb i hele posen.....

Antoinette6 18-03-11 23:13

Sv: Store IFA
 
Guuud, dette må jeg sjekke !

Sbond 18-03-11 23:25

Sv: Store IFA
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Livsglede (Innlegg 1060337)
Ja store Ifa med lakris eller di svarte er ok og lov på lavkarbo, men ikke i ubegrenset mengde. Om du teller karber, så ville jeg telt 1 karb pr pastill.
Ikke for å ta gleden fra dere, men kun som opplysning for at dere ikke skal bomme i forhold til karbo mengde:-) godt ment. Jeg nyter også disse av og til, særlig de dagene jeg føler at jeg har den ketose ånden:-)

Innhold pr 31 g:
Karbohydrat: 15g hvorav sukkerarter <0,2
Hvorav sukkeralkoholer 14

Så 1 karb pr pastill blir i overkant mye! Kan spise ganske mange av disse før du overstiger 15-20 vel? ;)

Livsglede 19-03-11 10:08

Sv: Store IFA
 
Ja jeg vet at det er for mye med en karb pr pastill, men....... står det 0,1 eller litt karber så regner jeg stort sett 1 karb for enkeltheten og sikkerheten. Men det er kun om jeg teller karber nøye, som de på ketolyse som må være striks. Men det er jo opp til hver enkelt person å gjøre som de vil:) Men bedre å ta i litt enn å være for snau og gå på en smell:eek:


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no