Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Kosttilskudd (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Karboblokkere? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=54223)

Tetra 04-04-13 14:12

Karboblokkere?
 
Siden alle innlegg jeg søkte etter var fra 2007,2009,2010 osv... vil jeg spørre på nytt siden det stadig kommer nye produkter...

Noen som ar erfaring med å bruke karboblokkere?

IKKE kom med supernegative kommentarer, jeg tenker absolutt ikke på hver dag!! Tenker mer på spisedager, familieselskap, konfirmasjoner, dåper, store bursdager, ferier osv.

Er du kun kritisk og negativ kan du godt la være å svare for jeg er fullt klar over at dette ikke er bra å bruke hver dag ;)

Det finnes flere forskjellige merker.. Hvilken har du prøvd?
Har du en link å anbefalle fra Iherb?

Phase2, 30days, hagebønner..... +++

Carisma 07-04-13 01:58

Sv: Karboblokkere?
 
30 days er vel ikke en karboblokker? Det er vel mer urter som skal øke forbrenningen. Hvilket de forøvrig ikke gjør.... Jeg testet i tre uker og la på meg 4 kg. :rolleyes:
Mirakelpiller er og blir lureri selv om du ikke vil høre det.

Kula 07-04-13 15:45

Sv: Karboblokkere?
 
Hvis du kun er ute etter positive erfaringer med karboblokkere, tror jeg du blir gammel og grå før du får noe respons her...

Henvend deg heller til produsentene av disse produktene, så sender de deg sikkert noen brosjyrer ;)


-

Tetra 08-04-13 02:26

Re: Sv: Karboblokkere?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kula (Innlegg 1436088)
Hvis du kun er ute etter positive erfaringer med karboblokkere, tror jeg du blir gammel og grå før du får noe respons her...

Henvend deg heller til produsentene av disse produktene, så sender de deg sikkert noen brosjyrer ;)


-

Er ikke intr i hva produsentene sier, er intr i erfaringer ;) og om de har noen virkning eller ikke...

BenteR 08-04-13 03:38

Sv: Karboblokkere?
 
Nå har jeg aldri brukt karboblokkere, men jeg er såpass gammel at når noe høres for godt ut til og være sant, så har jeg erfart at det oftest er det.
Mange av de som nå lever lavkarbo har prøvd alle mulige kurer og dietter i et håp om at akkurat der - eller der- finnes fasiten.
Det produseres hele tiden nye produkter, og det er ikke unormalt at en telefonselger slår nummeret mitt og vil tilby meg en gratis prøvepakke med et eller annet som skal garantert få meg til og bli slankere, friskere og sprekere. Hver gang takker jeg nei, og koser meg heller med god lavkarbo-mat.
Er jeg invitert til noen så spiser jeg den maten jeg kan spise, en ytterst sjelden gang tar jeg en kalkulert utskeielse og ellers takker jeg pent nei.
Det er ikke verre enn det er for noen som for eksempel har nøtteallergi, at man takker pent nei når man blir tilbudt mat man ikke kan spise?

Imse 08-04-13 08:39

Sv: Re: Sv: Karboblokkere?
 
Dersom det hadde funka, så hadde det sannsynligvis vært mange tråder her inne med positive erfaringer. De funker ikke, uansett hva forpakninger sier eller ikke. Jeg har prøvd de og de holder i allefall ikke blodsukkeret stabilt etter måltid slik feks egg og bacon gjør.

Jeg sprekker i blandt, ja,så gjør det jeg det, men etterpå går jeg videre og spiser riktig mat. Å putte i meg noen piller som ikke funker er ingen vits i.
I konfirmasjoner, dåp, bursdager osv trenger en jo ikke spise av feil mat. Jeg bidrar ofter med en sukkerfri ostekake eller suksessterte i kakeselskaper, eller tar meg et godt måltid før jeg drar et sted jeg vet det serveres mat jeg ikke kan spise. Og det ER lov å ta med matpakke.

langaard 08-04-13 10:46

Sv: Karboblokkere?
 
Det eneste karboblokkere virker på, er lommeboka:p


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:46.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no