Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Kosttilskudd (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Rosenrot (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=87)

Begod 19-01-04 15:17

Rosenrot
 
Ser at noen sliter litt med depresjoner og slikt.
Rosenrot er et godt kosttilskudd mot stress og bekymringer.
kan selvsagt ikke kurere depresjon, men vært å prøve.
Mine unødvendige bekymringer er i hvertfall borte.

Summer 22-01-04 13:20

Jeg også bruker den. :)

Det er som du sier, de unødvendige bekymringene har hvertfal blitt mindre. Samtidig kan jeg nå observere et skille mellom unødvendige bekymringer og ytre faktorer som det går an å gjøre noe med..Også er det jo da lettere å ta tak i de yttre faktorene også når en er kvitt de unødvendige bekymringene... :)

HCBergen 09-02-05 02:11

Hvor kjøper dere rosenrot?Fikk en telefonselger fra naturpost på tlf idag..Venter en prøvepakning m posten,men er skeptisk til kor bra dette preparatet egentlig er.Bør en kjøpe de på helsekost av produsenter som Collett Pharma,noen som vet??

MHM 09-02-05 10:27

Kanskje dette blir litt VEL intimt, men.... :o

Er det noen som har effekt av Rosenrot på sexlyst? Mine tabletter har gjort meg totalt uinteressert nemlig, og det synes jeg er plagsomt. Og flere rosenrot-produsenter reklamerer jo med nettopp økt lyst.

Men hvis det er så at Rosenrot virker positivt på psyken, så har jeg jo uansett en god grunn for å prøve. Men er interessert i et bra merke. Anyone?
:confused:

MHM 09-02-05 10:48

Oj, så stille det ble... :rodme:

Huldr 09-02-05 10:51

Ikke noe å være flau for vel, MHM! :D Skulle gjerne svart, men jeg har jo ikke prøvd Rosenrot ennå jeg... :rolleyes: (faktisk er en del av årsaken at jeg er redd for å få litt for mye sånne lyster - jeg er jo singel... :rodme: HJALP DET?! :p :D )

MHM 09-02-05 10:57

Takk Scilla - det hjalp! :D
Liker ikke total stillhet...
Nei, det blir jo perler for svin når man er singel.... eller noe i den duren...
:stuart:

Huldr 09-02-05 11:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av MHM
Takk Scilla - det hjalp! :D
Liker ikke total stillhet...

Skjønner det! Holdt på å svare med en gang... skulle fulgt intuisjonen der altså :ja:


Anne 09-02-05 11:31

Dessverre er en av bivirkningene med enkelte antidepressiva redusert sexlyst/-nytelse. Kanskje hjelper Rosenrot litt.:(

Jeg føler ihvertfall at jeg får mer overskudd og blir litt klarere i tankene, med Rosenrot. Det i seg selv kan jo øke sexlysten selvfølgelig:p

Jeg tar vanligvis Rosenrot om morgen før jeg oppdager om jeg er utvilt eller sliten. Noen ganger har jeg glemt det og kjenner jeg er sliten om ettermiddagen. Husker jeg det og tar en pille, så får jeg straks mer overskudd. Det kan jo være kjekt....:D

Skal sjekke merket når jeg kommer hjem. Kjøper på helsekosten; Life.

snoopygirl 09-02-05 11:38

har akkurat begynt med rosenrot jeg..brukt det kun 1 uke,,,hakke merka no særlig virkning enda trur jeg....er sånn gratis prøve mnd fra naturpost jeg har også...håper de funker..ellers går jeg tilbake til johannesurt igjen...skal ihvertfall ALDRI ALDRI bruke "lykkepiller" mere ihvertfalll,,,,never again....

og mere sexlyst vil jeg ikke ha,,,:) :)

HCBergen 09-02-05 14:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av snoopygirl
..ellers går jeg tilbake til johannesurt igjen...skal ihvertfall ALDRI ALDRI bruke "lykkepiller" mere ihvertfalll,,,,never again....
og mere sexlyst vil jeg ikke ha,,,:) :)

Har du fått god effekt av johannesurt?Apoteket har stive priser på det har jeg sett,billigere andre steder kanskje?Kast gjerrrne bort lyst til overs min vei!:p
Ja ,jeg er minst like spent på ka Naturpost rosenrot kan by på.Er fire uker lenge nok til å vite om det er bra??Ka du trur?;0)

mofe 09-02-05 14:35

Jeg brukte rosenrot i desember og januar.. merket ingen særlig virkning..?

Summer 09-02-05 14:42

*ler*

Her hadde jeg visst gått glipp av en morsom tråd! :D

Jeg husker ikke hvilken efekt rosenroten hadde jeg....:o kansje HP gjør? :p

Jeg bare husker angående depresjon,- at det hjalp litt til å begynne med,- så hjalp det ikke mer, så da sluttet jeg igjen.

Men...atte.... B50 x 3, magnesium, C vitamin, god søvn, god kommunikasjon og arbeidsfordeling funker ganske godt....:D

...ja, også en god slosskamp da....:p

*løper ut igjen og håper ingen så meg*

snoopygirl 09-02-05 16:54

joda johannesurt fungerte ganske bra det....men hadde håpa å finne noe som virka enda litt bedre om du skjønner....får prøve detta her så får vi se om hva jeg ender opp med til slutt.....tja veit ikke helt om 4 uker er nok jeg.......ikke sikkert det nei..her kommer en stor dose sexlyst.......ler
godt å være kvitt...ler

Huldr 09-02-05 17:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lise

*løper ut igjen og håper ingen så meg*

Jeg så deg jeg :D

HCBergen 09-02-05 17:30

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anne
Dessverre er en av bivirkningene med enkelte antidepressiva redusert sexlyst/-nytelse. Kanskje hjelper Rosenrot litt.:(

Jeg føler ihvertfall at jeg får mer overskudd og blir litt klarere i tankene, med Rosenrot. Det i seg selv kan jo øke sexlysten selvfølgelig:p

Jeg tar vanligvis Rosenrot om morgen før jeg oppdager om jeg er utvilt eller sliten. Noen ganger har jeg glemt det og kjenner jeg er sliten om ettermiddagen. Husker jeg det og tar en pille, så får jeg straks mer overskudd. Det kan jo være kjekt....:D

Skal sjekke merket når jeg kommer hjem. Kjøper på helsekosten; Life.

Kor lenge hadde du gått på rosenrot da du merka et overskudd/tåkelette??
Venter i spenning på ka type du tygger jeg!;0)

HCBergen 09-02-05 17:31

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Scilla
Jeg så deg jeg :D

Du var ikke den eneste!;0)*smiler*

Anne 09-02-05 21:25

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av HCBergen
Kor lenge hadde du gått på rosenrot da du merka et overskudd/tåkelette??
Venter i spenning på ka type du tygger jeg!;0)

Jeg husker ikke helt hvor lenge jeg gikk før jeg merket bedring. Ganske kort tid....bare et par dager tror jeg...oppdaget det plutselig en dag at ; Du verden, jeg har jo følt meg mye mer våken og opplagt de siste dagene.
Nå synes jeg ta jeg merker det en time eller to etterat jeg har tatt dem. Hva nå det kommer av:cool:

Jeg bruker Ôrtmedisinska institutet sin Rosenrot, Ekstra sterk adaptogen Rosenrot, hurtigvirkende. For skjerpet hjerne, konsentrasjon og lyst...:D

Flere som har prøvd den?

luringen 17-02-05 22:00

Kan man ta Rosenrot når man ammer??

Kanskje baby blir kjempepigg?? Ikke akkurat slapp nå heller han da..

mofe 17-02-05 22:03

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av luringen
Kan man ta Rosenrot når man ammer??

Kanskje baby blir kjempepigg?? Ikke akkurat slapp nå heller han da..

Hm.. lurer på om jeg har lest at man ikke skal ta ginsene eller rosenrot når man ammer, fordi man ikke vet hvilken effekt det har på barnet.. Jeg MENER å ha lest det, men husker ikke hvor i farten.. :o

(eller kanskje det var under svangerskap?)

MHM 19-02-05 00:01

Klient MHM rapporterer til sexolog Lise om at Rosenrot nå er bestillt på nettet. Takker også for andre råd, men det er veldig fysiologisk og ikke psykisk (pga tablettene). Dessuten er det ikke bare lysten min som er redusert, også evnen. Så om du har noen gode råd skap-sexologen min...? :snill:

Summer 19-02-05 00:13

:eek: :p:cool:

*løper og gjemmer seg*

MHM 19-02-05 00:16

:shifty:


Liiiiiiiiiiiiiiiseeeeeeeeeeeee...........?


:shifty:

Summer 19-02-05 00:24

*fnis* (inne fra skapet mitt)

Skorpia 19-02-05 04:53

Om ikke ROsenrot hjelper på sexlysten kan u jo prøve DHEA den var nesten plagsomt virksom på meg som er single:D Fås kjøpt på helsekosten.

Klem


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:45.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no